Varför vittnade inte killarna som filmade en man på taket? Dom beskriver ju att han hade andra kläder på sig än vad Tyler hade. Det säger även dom som ringde 911 angående en skytt nära biblioteket. https://youtu.be/puuMVxEu5NU?t=875
Citat:
Ursprungligen postat av Jumpingonthemoon
Vittnena säger det. Det borde vara viktig information som behövs tas upp i rättegången
Rättegången har ju inte varit än - men det är väl troligt att de kommer vittna i den.
Det tror jag inte, ingen har varit intresserad av deras vittnesmål hittills.
Försvaret kallar sällan vittnen under preliminary hearing. Det brukar anses dumt att avslöja hur man lagt upp försvaret innan rättegången om vittnena inte helt säkert kan bevisa att den åtalade är oskyldig och avstyra rättegången.
Försvaret kallar sällan vittnen under preliminary hearing. Det brukar anses dumt att avslöja hur man lagt upp försvaret innan rättegången om vittnena inte helt säkert kan bevisa att den åtalade är oskyldig och avstyra rättegången.
Ingen har lyssnat på dom, det berättar han i det inspelade samtalet med Candace. Men jag vet ju vad du har för roll här.
Jag menade till inspelningen av TS familj. Och vad exakt innebär 'familj' i det här fallet? Viss skillnad på om det är föräldrarna eller tredjekusinerna.
Jag menade till inspelningen av TS familj. Och vad exakt innebär 'familj' i det här fallet? Viss skillnad på om det är föräldrarna eller tredjekusinerna.
Det är inspelningen, men vill du se den så får du söka på dom som Baron fick videon av. Brandi and Billie.