2026-07-16, 06:54
Medlem
Majasmokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jordgubbe
Kors i taket, stoppa pressarna och hylla apparna: 25-åriga tjejer kan nu välja och vraka.
Ja eller hur? Jag kom på ett nytt uppslag för nån villig tidning "om du flyttar till en storstad blir det lättare att hitta flera nattöppna grillar & krogar ".

Fantastisk artikel! Tjejer kan få sex om de har lust! Ehh ok...
Citera
2026-07-16, 06:59
Medlem
"Nätdejtning" är tjejernas sätt att få bekräftelse numera, det är sen gammalt...
Citera
2026-07-16, 07:04
Medlem
Din-gamla-mammas avatar
Detta fick mig att tänka på en gammal svensk författarinna. Tror hon är död nu, sedan några år. Hon hade kort frisyr, uppskattad bland feminister. Hon brukade skriva snuskiga böcker med "starka kvinnor" som huvudpersoner som knullade massor hela tiden. Och denna gamla, fula kärring till författarinna levde likadant privat, enligt henne själv. Så att kvinnor fått och kunnat leva som horor, där även gamla kärringar legat med obegränsade mängder yngre män, är inget nytt.

Jag frågade ai.

Citat:
Det låter som att du tänker på Kerstin Thorvall (1925–2010).

​Hon stämmer in perfekt på din beskrivning:

​Stilen och utseendet: Hon var känd för sitt korta hår och sin färgstarka, kompromisslösa personlighet.

​Böckerna: Hennes stora och enormt omtalade genombrottsroman Det mest förbjudna (1976) slog ner som en bomb i kultursverige.

Den handlade öppet om en medelålders kvinnas starka sexuella hunger, neuroser och behov av bekräftelse – ofta genom sex med yngre män.

​Privatlivet: Romanerna var djupt självbiografiska och speglade hennes eget liv, vilket gjorde henne både hårt kritiserad i samtiden och senare hyllad som en feministisk pionjär som bröt tabun kring kvinnlig sexualitet.

Citat:
Ulf Lundell blev geniförklarad som talesman för en hel generation medan Kerstin Thorvall avfärdades som en pladdertant som inte bort visa upp sitt äckliga privatliv

I Expressen hade den inflytelserika recensenten Björn Nilsson dragit likhetstecken mellan författaren och bokens huvudperson. "Kjolen åker upp och ner, upp och ner. Säga vad man vill om Kerstin Thorvall, men på latsidan ligger hon icke", skrev han.
Senast redigerad av Din-gamla-mamma 2026-07-16 kl. 07:13.
Citera
2026-07-16, 07:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zansibal
Fast i artikeln står det att alla kan välja och vraka vem de vill ha sex med. Det är det jag har svårt att förstå.
Syftet med clickbait är inte att basunera ut en sanning, utan det är att bedrägligt väcka intresse så att du ska klicka och kanske betala dig genom betalväggen eller påverkas av reklam.
Citera
2026-07-16, 07:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majasmoker
Ja eller hur? Jag kom på ett nytt uppslag för nån villig tidning "om du flyttar till en storstad blir det lättare att hitta flera nattöppna grillar & krogar ".

Fantastisk artikel! Tjejer kan få sex om de har lust! Ehh ok...
Killar ksn också få sex om de har lust,
och har tillräckligt med pengar,
och har tillräckligt dålig smak
Citera
Medlem
anothes avatar
Ja inte står det Lars 28 eller Ulf 36 kan nu använda appen istället för att ta sig på krogen. Självfallet menar artikeln att lösaktiga bekräftelsesökare kan använda träffmetoden utan att ta sig utanför dörren.

Om det är sant att tattuerade klamydiahoror på krogen håller på dö ut är det väl bra nyhet.
Citera
Medlem
Hade missat detta, tur att gp informerar.
Citera
2026-07-16, 07:27
Medlem
Majasmokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggehej
Killar ksn också få sex om de har lust,
och har tillräckligt med pengar,
och har tillräckligt dålig smak
Den dåliga smaken att betala för sig till en som har den dåliga smaken att ta betalt. Man har observerat hur ap-hannar har givit honor extra fina frukter & sen har fått ta för sig av hennes frukter. Prostitution är verkligen uråldrigt men det var billigare förr & ännu billigare om man vore apa 🐒 tydligen

En som jag med 32 i månaden tycker inte det är värt att betala för 6 även om jag hade haft den dåliga smaken
I övrigt dömer jag inte den som gör det....

Betydligt värre med tjejer som falskanmäler för våldtäkt, vilket det ju finns en del uppmärksammade fall om.
Citera
2026-07-16, 07:41
Medlem
Tranquility Bass avatar
Incels gnäller för att de är socialt tappade bakom en vagn för att återanvända ett gammalt uttryck.
Citat:
Ursprungligen postat av krakelibrankel
Jag fattar inte vad alla incels gnäller om?
Sex har aldrig varit mer lättillgängligt.
Citera
2026-07-16, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hulebacken
Skummade igenom artikeln nu, typ i klass med aftonhorans skit. Mest klickfiskande. Svammel.

De har nån ful kärring med läbbfrilla och fula glasögon har sagt sitt, även någon mesig sexolog. Dynga. Diana, Karina och Kim intevjuas. Förmodligen är det "journalistens" egna fantasier, då de endast nämns med förnamn och ställer inte upp på bild.

Slutsatsen är att folk knullar mer via tinder än via kvart-i-tre-ragget. Som det varit de senaste 15 åren helt enkelt.

GP har sån jävla låg lägstanivå nu.

Jag blev bannad på Tinder för sju år sedan. Fick några matchningar varav ett ledde till sex. Så Tinder är inte för alla.
Citera
2026-07-16, 07:51
Medlem
Belters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hulebacken
Endast bögar och kärringar använder "incel" som förklaring. Riktiga män kallar dem för vad de är, fula, feta jävla nollor.

Säger du det, snorunge. Jag tycker att incel är ett perfekt öknamn på många av Flashbacks medlemmar.
Citera
2026-07-16, 08:06
Medlem
Jag har inte problem få matchning, men det är inte ofta en tjej som bara vill ha sex.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in