2026-07-16, 01:41
Avstängd
Hulebackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zansibal
Vadå jobba? Står ju i artikeln att bara man har lust att knulla så kan man välja och vraka. Eller är det så att kvinnan som har skrivit artikeln bara kan tänka utifrån sitt eget perspektiv?

Man kan ju inte knulla mindre än 0 vilket många män gör. Men om man tänker att ”folk” är kvinnor så stämmer det väl

De du talar om fick inte knulla innan Tinder kom heller. Inget nytt under stjärnorna.
Citera
2026-07-16, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hulebacken
De du talar om fick inte knulla innan Tinder kom heller. Inget nytt under stjärnorna.
Fast i artikeln står det att alla kan välja och vraka vem de vill ha sex med. Det är det jag har svårt att förstå.
Citera
2026-07-16, 01:50
Avstängd
Hulebackens avatar
Citat:
Fast i artikeln står det att alla kan välja och vraka vem de vill ha sex med. Det är det jag har svårt att förstå.

Gör det inte alls…. Du har bara läst den klickfiskande ingressen. Artikeln handlar om att Tinder har ersatt kvart-i-tre-ragget.
Citera
2026-07-16, 02:35
Medlem
Citat:

Den är skriven ur ett kvinnligt perspektiv. Vanliga män har knappast tjänat något på att det blivit lättare för minoriteten män och majoriteten kvinnor att hitta varandra via knullappar istället för att behöva ”gå ut”.
Citera
2026-07-16, 02:53
Moderator
Nospheratus avatar
Citat:
Vadå jobba? Står ju i artikeln att bara man har lust att knulla så kan man välja och vraka. Eller är det så att kvinnan som har skrivit artikeln bara kan tänka utifrån sitt eget perspektiv?
Alltså, vill du ha bärs är det ju bara gå till Bolaget och välja och vraka också. Men du måste ju faktiskt ta på dig kläderna och gå hela vägen dit också. Om man är bärs-incel insisterar man på att sitta hemma och titta på Bolagets hemsida och gnälla på att det inte finns bärs hemma.
Citera
2026-07-16, 03:09
Medlem
Foliekavajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hulebacken
Endast bögar och kärringar använder "incel" som förklaring. Riktiga män kallar dem för vad de är, fula, feta jävla nollor.

Är du en bög eller en kärring?

Jag trodde den gemensamma nämnaren var korta.
Citera
2026-07-16, 03:32
Medlem
Grin-Days avatar
Nätdejting är väl ALLTID vrak?
Citera
2026-07-16, 03:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nospheratu
Alltså, vill du ha bärs är det ju bara gå till Bolaget och välja och vraka också. Men du måste ju faktiskt ta på dig kläderna och gå hela vägen dit också. Om man är bärs-incel insisterar man på att sitta hemma och titta på Bolagets hemsida och gnälla på att det inte finns bärs hemma.

Om sexköp hade varit lagligt skulle ditt argument fungerat.
Citera
2026-07-16, 03:53
Medlem
Grin-Days avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gscoIkljyikdvkhfdI
Om sexköp hade varit lagligt skulle ditt argument fungerat.
Och om tvångsgifte var lagligt så kanske du haft en fru.
Citera
2026-07-16, 04:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gscoIkljyikdvkhfdI
Den är skriven ur ett kvinnligt perspektiv. Vanliga män har knappast tjänat något på att det blivit lättare för minoriteten män och majoriteten kvinnor att hitta varandra via knullappar istället för att behöva ”gå ut”.

Jag har aldrig varit någon vidare framgångsrik krograggare, men på Tinder matchade jag med min framtida fru. Med den erfarenheten tror jag ändå att det finns vanliga män som har fått lättare att hitta partners tack vare dejtingappar.
Citera
2026-07-16, 06:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dazzy
Kanske bland karusellflickorna vilket antagligen Diana som ingressen nämner är en.
Om det var så lätt att hitta en sexpartner skulle det inte finnas incels. Men det finns incels så artikeln ljuger.

Syftar du på personerna med lager på lager av offerkoftor som inte är intresserade att överhuvudtaget ta något ansvar för sitt beteende när du pratar om incels?
Citera
2026-07-16, 06:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grin-Day
Och om tvångsgifte var lagligt så kanske du haft en fru.

Genialt svar, snygg upper cut. Tack för ett gott skratt och en grym start av min dag!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in