2026-07-16, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Trafficking är en vedertagen term för människohandel, där handelsvara är att kunder får köpa sex med människohandlarnas offer.

Ja men trafficking behöver inte nödvändigtvis innefatta något tvång. Utan det är bara en vanlig missuppfattning bland okunniga. Bara en väldigt liten del av all trafficking är av tvingande natur. Det mesta är bara frivilligt resande till andra länder för att jobba.
Citera
2026-07-16, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Men idag är det inte alls ovanligt att kvinnor haft långt över 40 sexpartners. Och har man minsta koll på Bimbodeluxes posthistorik så gissar man inte att hon har ett bodycount på 4. Det är totalt orimligt. Det är ju liksom Berghain-vibbar på henne (inget fel med det, just saying).

Din uppväxt i någon liten håla på 90-talet känns inte särskilt relevant 2026 med en utbredd hook up-kultur, dejtingappar, sociala medier och allmänt hypersexualiserad och globaliserad samtid. Du verkar inte ha hängt med alls.

Fel. Om alla kvinnor höll sig till en man var så skulle alla män få ligga och ingen vara incel. Valet står liksom inte mellan att ligga runt med många olika eller vara kysk. Du glömde det gyllene medelalternativet där, bekvämt nog.

Bimbodeluxe ligger precis som alla andra kvinnor givetvis inte med män som ingen annan kvinna vill ligga med. Utan såklart bara med män som redan har sitt på det torra. Och därmed behöver hon inte ta någon mindre attraktiv man för att få ha sex, vilket i sin tur leder till att den mannen hon inte behöver ta då blir utan. Så när kvinnor ligger runt bland populära män så hjälper det incels exakt noll. Eller det leder till och med till fler incels. Och påverkar parbildning och barnafödande negativt. Precis som de feministiska lagar som den här tråden handlar om gör.

Du måste försöka tänka lite längre än näsan räcker, så förstår du varför du har fel.

Men kära du. Bimbodeluxe är 40+, precis som jag. Jag utgick från att hon levde det liv man levde då. Inget internet. De man träffade, träffade man IRL. Det är alltså imponerande att hon har lyckats komma upp i rätt höga siffror, med tanke på hur tiden såg ut då. Och med tanke på hennes liv i övrigt (det lilla hon har berättat om).

I övrigt är kvinnor sexuellt selektiva av sin natur. Så även om de har tillg0ng till världens alla män, så är det fortsatt inte så att de "ligger runt". Mycket behöver klaffa för att kvinnor ska vilja...

Så. Imponerande att Bimbodeluxe hunnit med så många!

Tja, jag vet män som typ är incels i perioder. Men så träffar de någon sexglad tjej och får till det med henne. Händer då och då. Ju fler kvinnor som släpper lös, desto färre semi-incels.
Citera
2026-07-16, 00:42
Medlem
Citat:
Ja men trafficking behöver inte nödvändigtvis innefatta något tvång. Utan det är bara en vanlig missuppfattning bland okunniga. Bara en väldigt liten del av all trafficking är av tvingande natur. Det mesta är bara frivilligt resande till andra länder för att jobba.

I detta fall var det tvingande natur.
Citera
2026-07-16, 00:48
Medlem
Citat:
Testa de här fraserna annars:

" du är så jävla sexig, jag blir verkligen kåt av dig, jag skulle vilja tränga in i din *****, vill du?"

"Det vore så skönt om du ville rida mig, vill se dina snygga bröst och vackra ansikte, ok?"

"Jag skulle vilja testa analt med dig, är du ok med det?"

"Ska vi klä av oss och känna på varandra, jag vill smeka dig till orgasm. Är du ok med det?"

Osv. Samtyckes-frågor förklädda till dirty talk.

Vi får verkligen hoppas att ingen ung man här läser och tar till sig av dina cringe-fraser, för den som gör det lär förbli oskuld livet ut.

Unga människor (eller människor under 50) pratar inte på det där sättet idag.

"tränga in"
"smeka", osv

Låter som hämtat direkt från dumpens chattloggar.

Citat:
I övrigt är det ovanligt att våldtäktsanmälningar ens går till åtal. Och endast 5% av alla våldtäktsanmälningar går till fällande dom. Rättssäkerheten hålls högt. Hellre fria än fälla, vid osäkerhet.

Det är vanligare rent statistiskt att män blir utsatta för våldtäkt än för falsk tillvitelse. Men att bli utsatt för våldtäkt verkar du inte oroa dig för. Kan vara ett förnedringsrån som spårar ur till en våldtäkt. Tex.

Och lagen om oaktsam våldtäkt behövs! Så att man kan sätta dit uppenbara våldtäktsförövare, för det iaf. Om det är svårt att hävda uppsåt.

Nej det gör den inte. Det sker ju på bekostnad av rättssäkerheten. Vi kan inte urholka den och öka risken för oskyldigt dömda bara för att sätta dit fler. Så gör man inte i en civiliserad rättsstat. I en sådan är att 10 skyldiga går fria att föredra framför en enda oskyldigt dömd. Ställer du inte upp på den principen har du inte i en civiliserad rättsstat att göra.
Senast redigerad av Joe88 2026-07-16 kl. 00:52.
Citera
2026-07-16, 00:53
Avslutad
Citat:
Men kära du. Bimbodeluxe är 40+, precis som jag. Jag utgick från att hon levde det liv man levde då. Inget internet. De man träffade, träffade man IRL. Det är alltså imponerande att hon har lyckats komma upp i rätt höga siffror, med tanke på hur tiden såg ut då. Och med tanke på hennes liv i övrigt (det lilla hon har berättat om).

I övrigt är kvinnor sexuellt selektiva av sin natur. Så även om de har tillg0ng till världens alla män, så är det fortsatt inte så att de "ligger runt". Mycket behöver klaffa för att kvinnor ska vilja...

Tja, jag vet män som typ är incels i perioder. Men så träffar de någon sexglad tjej och får till det med henne. Händer då och då. Ju fler kvinnor som släpper lös, desto färre semi-incels.
Nej, TomatKungen, kvinnor är inte selektiva av naturen det har varit en kulturell grej som numer är satt ur spel. Jag har en del anekdoter om "selektiva" kvinnor jag skulle kunna dra men jag ska bespara dig dem ikväll.
Citera
2026-07-16, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyepost
Var det så du raggade på det ljuva 90-talet?

Vi har å andra sidan cirka 10 000 anmälningar per år, flest i Europa tror jag.

Jag tvivlar på att nån skulle få för sig att våldta mig, inte ens i samband med ett förnedringsrån, som för övrigt inte direkt drabbar män som är i min ålder. Återigen briljerar du med din förmåga att vara rätt i tiden, men tack för tipset!

Så du är 50+. Började väl nuppa sent 80/tidigt 90 tal. Växte upp i ett skyddat samhälle utan internet. Inte ens mobiltelefoner var standard. Då var det väl bara nån udda kuf här och där som aldrig rört en kvinna.

Drygt 60% av unga män, minst, är incels idag. Så var det inte ens när jag var ung (är fortfarande ganska ung). Det är andra tider nu. Öppna nåt annat än flashback.org när du går in på mobilen. Typ Tiktok, Youtube eller Instagram kan jag rekommendera till Farbror.

Näe! Man hånglade med varandra och det ena ledde till det andra och båda var alltid aktiva, mycket kyssar osv. Väldigt tydligt att samtycke fanns! Och verkade något plötsligt "off", så frågade man!

Av 10 000 våldtäktsanmälningar per år, så är det 8% killar och män som har anmält. Alltså 800 killar och män anmäler våldtäkt, årligen. Och vi kan garanterat räkna med ett mörkertal! 500 av de 10000 anmälningarna, leder till fällande dom.

2% av alla anmälningar är falsk tillvitelse. Dvs. Typ 200 fall/ år. Det är alltså betydligt vanligare för en man att bli utsatt för våldtäkt än för falsk tillvitelse.

Och du resonerar så som tyvärr många offer gör, innan de drabbas "det händer inte mig". Men tänk om! Tänk om du blur förnedringsrånad av ett gäng på 5-6 ynglingar. Och de kör upp föremål I sin anal "för att roa sig". Det kan tyvärr hända. Och är vanligare än falsk angivelse . Men ändå är du mer orolig för eventuell falsk angivelse, än för våldtäkt. Märkligt.

Nej, jag närmar mig 50. Är inte där än. Jag hade min sexdebut på 90-talet, som 15-åring. På 80-talet var jag alldeles för ung! Internet fanns och Lunarstorm.

Nope. En majoritet av unga män mellan 18-34 är gifta eller sambos. Enligt SCB. De har säkert regelbundet sex! Youtube kollar jag frekvent på. Vad menar du att jag ska kolla på där?
Citera
2026-07-16, 01:03
Medlem
Citat:

Inget internet? Hon var väl ca 25 i början av 10-talet. Då fanns internet och dejtingappar i allra högsta grad. Att som kvinna ha uppnått minst 43 sexpartners vid 40 års ålder är knappast en bedrift. Utan fullt normalt idag. Vissa uppnår den siffran innan de fyllt 18. Herregud, Bonnie Blue hade 1000+ sexpartners på ett dygn. Då kan nog Bimbodeluxe hinna med 40+ på lika många år.

Nej det vet du inte. Det är bara ännu en påhittad anekdot. Ju fler kvinnor som släpper lös, desto mer sex för de män som redan får sex. Inte bara hjälper det incels noll när kvinnor ligger runt, utan tvärtom gör det bara att sex blir ännu längre bort för dem.

Fascinerande att det ska vara så svårt att förstå.
Citera
2026-07-16, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyepost
Nej, TomatKungen, kvinnor är inte selektiva av naturen det har varit en kulturell grej som numer är satt ur spel. Jag har en del anekdoter om "selektiva" kvinnor jag skulle kunna dra men jag ska bespara dig dem ikväll.

Jo, det är de. De ligger enbart med de män de finner tillräckligt attraktiva och intressanta. Stina 38, har legat med de 28 män som hon har varit som mest intresserad av och varit som mest attraherad av. Men hon har haft chans på 1000 0000. Minst. = sexuellt selektiv. Hon tar bara de hon verkligen vill ha!

Börje, 38 år har legat med 14 kvinnor. Och det var ungefär de han hade möjlighet att ligga med... Så inte särskilt sexuellt selektiv! Han tar vad han får.

Så. Stina har legat med fler än vad Börje har gjort. Men hon har valt de allra bästa (enligt hennes tycke och smak = sexuellt selektiv.
Börje har legat med färre än Stina, men har agerat desperat och tagit vad han kan få = inte sexuellt selektiv.
Citera
2026-07-16, 01:07
Medlem
Citat:
Inget internet? Hon var väl ca 25 i början av 10-talet. Då fanns internet och dejtingappar i allra högsta grad. Att som kvinna ha uppnått minst 43 sexpartners vid 40 års ålder är knappast en bedrift. Utan fullt normalt idag. Vissa uppnår den siffran innan de fyllt 18. Herregud, Bonnie Blue hade 1000+ sexpartners på ett dygn. Då kan nog Bimbodeluxe hinna med 40+ på lika många år.

Nej det vet du inte. Det är bara ännu en påhittad anekdot. Ju fler kvinnor som släpper lös, desto mer sex för de män som redan får sex. Inte bara hjälper det incels noll när kvinnor ligger runt, utan tvärtom gör det bara att sex blir ännu längre bort för dem.

Fascinerande att det ska vara så svårt att förstå.

Internet fanns, med segt modem. Det var inte som idag.
Citera
2026-07-16, 01:08
Medlem
Citat:
Vi får verkligen hoppas att ingen ung man här läser och tar till sig av dina cringe-fraser, för den som gör det lär förbli oskuld livet ut.

Unga människor (eller människor under 50) pratar inte på det där sättet idag.

"tränga in"
"smeka", osv

Låter som hämtat direkt från dumpens chattloggar.

Nej det gör den inte. Det sker ju på bekostnad av rättssäkerheten. Vi kan inte urholka den och öka risken för oskyldigt dömda bara för att sätta dit fler. Så gör man inte i en civiliserad rättsstat. I en sådan är att 10 skyldiga går fria att föredra framför en enda oskyldigt dömd. Ställer du inte upp på den principen har du inte i en civiliserad rättsstat att göra.

Endast 500 av 10 000 anmälda, döms per år för våldtäkt. Rättsväsendet värderar rättssäkerheten högt!
Citera
2026-07-16, 01:10
Medlem
Citat:
Jo, det är de. De ligger enbart med de män de finner tillräckligt attraktiva och intressanta. Stina 38, har legat med de 28 män som hon har varit som mest intresserad av och varit som mest attraherad av. Men hon har haft chans på 1000 0000. Minst. = sexuellt selektiv. Hon tar bara de hon verkligen vill ha!

Ja, alltså ligger inte kvinnor med några incels = kvinnor som ligger runt leder inte till färre incels.
Citera
2026-07-16, 01:12
Medlem
Citat:
Internet fanns, med segt modem. Det var inte som idag.

På 10-talet hade de allra flesta svenska hushåll bredband sedan länge. Vad är det för håla du bor i egentligen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in