2026-07-15, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Hur kan du på allvar gissa på 4? Tror du det är en nunna vi har att göra med?

Eller vill du bara fortsätta låtsas att kvinnor inte har många sexpartners eftersom det inte passar in i ditt narrativ? Eller fortsätta leva i din rosa fluffvärld där folk bara har sex med den de är kär i?

Nu vet vi att det är minst 43 st i Bimbodeluxes fall. Och i det är hon knappast unik idag.

Dags att du uppdaterar din världsbild lite.

Hon har barn, tvillingar om jag inte missminer mig. Och tror att de är rätt stora nu. Hon har varit ihop med barnens far. Och hon är (gissar jag) strax över 40. Jag tänker att så många fler än mellan 4-15 har hon inte hunnit med. Men jag hade fel!

Fattar liksom inte riktigt hur folk hinner med att skaffa sig fler än 20 sexpartners under en 30 års period eller mer! Det ska klicka hos båda, sedan ragga, sedan kanske det blir sex förr eller senare. Och så har man ju så mycket annat att göra i livet! Ägna sig åt sina nördiga intressen, träna, jobba, plugga, umgås med släkt och vänner. Har man familj och barn, så blir det vissa veckor svårt att ens klämma in en snabbis med sin partner!

Men folk kanske prioriterar sex väldigt mycket. Bimbodeluxe har kanske prioriterat det mycket! Och att träffa flera olika. Färre incels på så vis! Och det är ju en välgärning!
Citera
2026-07-15, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Hon har barn, tvillingar om jag inte missminer mig. Och tror att de är rätt stora nu. Hon har varit ihop med barnens far. Och hon är (gissar jag) strax över 40. Jag tänker att så många fler än mellan 4-15 har hon inte hunnit med. Men jag hade fel!

Fattar liksom inte riktigt hur folk hinner med att skaffa sig fler än 20 sexpartners under en 30 års period eller mer! Det ska klicka hos båda, sedan ragga, sedan kanske det blir sex förr eller senare. Och så har man ju så mycket annat att göra i livet! Ägna sig åt sina nördiga intressen, träna, jobba, plugga, umgås med släkt och vänner. Har man familj och barn, så blir det vissa veckor svårt att ens klämma in en snabbis med sin partner!

Men folk kanske prioriterar sex väldigt mycket. Bimbodeluxe har kanske prioriterat det mycket! Och att träffa flera olika. Färre incels på så vis! Och det är ju en välgärning!
Man kämpar på.
Citera
2026-07-15, 23:25
Medlem
Citat:

Du lever i det förgångna. 20 under en 30-årsperiod? Idag är väl snarare 20 per år standard. Och sex sker i regel samma kväll numera, inte "förr eller senare" efter veckor/månader av dejting som på 80-talet när du var ung.

Som sagt. Dags att uppdatera din världsbild.

Citat:

Nej det blir inte färre incels på så vis. Tror du på allvar hon ligger med män som ingen annan vill ligga med? Det finns ingen kvinna som gör det.
Citera
2026-07-15, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Man kämpar på.

Menar du att du ligger med män som ingen annan vill ligga med?
Citera
2026-07-15, 23:29
Avslutad
Citat:
Du lever i det förgångna. 20 under en 30-årsperiod? Idag är väl snarare 20 per år standard. Och sex sker i regel samma kväll numera, inte "förr eller senare" efter veckor/månader av dejting som på 80-talet när du var ung.

Nej det blir inte färre incels på så vis. Tror du på allvar hon ligger med män som ingen annan vill ligga med? Det finns ingen kvinna som gör det.
TomatKungen ger mig Boomer-vibbar. Man kan inte ha växt upp i modern tid och vara så otroligt naiv och bortkopplad från verkligheten. Kanske om man levt i en religiös sekt helt avskärmad, men knappt ens det förklarar saken.
Citera
2026-07-15, 23:54
Medlem
Citat:

Fast median-sexpartners-antalet för kvinnor är 4. Det betyder att väldigt många kvinnor haft färre än 4 sexpartners under en livstid.

Har du statistik på hur många kvinnor (och män) som ligger med 20 per år? Och under hur många år? Du ska kanske leta bland bögarna? De verkar vara kåta som fan.
Citera
2026-07-16, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyepost
TomatKungen ger mig Boomer-vibbar. Man kan inte ha växt upp i modern tid och vara så otroligt naiv och bortkopplad från verkligheten. Kanske om man levt i en religiös sekt helt avskärmad, men knappt ens det förklarar saken.

Ja det är anmärkningsvärt att man kan vara så verklighetsfrånvänd. Det är som om han levt under en sten sedan 80-talet. Obegripligt.
Citera
2026-07-16, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Man kämpar på.

Imponerande!

Citat:

Nej, uppvuxen på sent 70-tal, 80-talet och 90-talet. Och nog hade vi sex i min ungdom! Men vi höll oss till typ samma personer som vi brukade ha sex med. Alltså: jag dejtade någon och hade sex med denna, det tog slut och sedan träffade man en ny. Det tog slut och så träffade man den första ett tag till. Osv. Nya sexpartners var sällsynt, men sex var inte sällsynt! En av mina pussades jag lite med som 14-åring, sedan som 15-åring. När jag var 19 träffades vi seriöst och dejtade varandra och hade då sex med varandra första gången. Sedan dejtade vi varandra lite då och då under årens lopp, några veckor eller månader. Sista gången var jag över 30. Året därefter träffade jag min nuvarande partner. Min första partner hade jag förhållande med när jag var 15 och en gång till när jag var 16. Vi hade även en liten fling när jag var 27. Osv. Man hade sina "favoriter", helt klart! Och man hade i regel andra favoriter än ens vänner. Vilket ju var bra!

Om kvinnor skulle vara totalt kyska, förutom när de var gifta och det skulle alstras barn. Så skulle ju alla ogifta män vara incels. Och alla gifta män vara semi-incels. Att kvinnor ligger med flera män s8m singlar, innebär ju att dessa män får ligga och dvs. Inte är incels. Så jovisst blir det färre incels om kvinnor ligger med flera olika män och inte är kyska.
Senast redigerad av TomatKungen 2026-07-16 kl. 00:13.
Citera
2026-07-16, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyepost
Ja alltså vid varje steg eller "nya monent", same same. Om du inte förstår det här TomatKungen så ligger du faktiskt illa till.

Jag vet inte om jag tycker det låter särskilt upphetsande faktiskt. Jag tror jag avstår.

-går det bra med ett vaginalt samlag, fröken?

-vill du vara så vänlig och blåsa lite i min trumpet?

-får jag fresta fröken med lite sodomi?

Ja om du faktiskt gjort detta så är du safe. Hur många gör det? Min magkänsla säger att de är ganska få som följer det till punkt och pricka. Om du inte gör det behöver ingen tekniskt sett falskanmäla. Även din fru kan anmäla dig för upprepade våldtäkter, icke att glömma.

Testa de här fraserna annars:

" du är så jävla sexig, jag blir verkligen kåt av dig, jag skulle vilja tränga in i din *****, vill du?"

"Det vore så skönt om du ville rida mig, vill se dina snygga bröst och vackra ansikte, ok?"

"Jag skulle vilja testa analt med dig, är du ok med det?"

"Ska vi klä av oss och känna på varandra, jag vill smeka dig till orgasm. Är du ok med det?"

Osv. Samtyckes-frågor förklädda till dirty talk.

I övrigt är det ovanligt att våldtäktsanmälningar ens går till åtal. Och endast 5% av alla våldtäktsanmälningar går till fällande dom. Rättssäkerheten hålls högt. Hellre fria än fälla, vid osäkerhet.

Det är vanligare rent statistiskt att män blir utsatta för våldtäkt än för falsk tillvitelse. Men att bli utsatt för våldtäkt verkar du inte oroa dig för. Kan vara ett förnedringsrån som spårar ur till en våldtäkt. Tex.

Och lagen om oaktsam våldtäkt behövs! Så att man kan sätta dit uppenbara våldtäktsförövare, för det iaf. Om det är svårt att hävda uppsåt.
Citera
2026-07-16, 00:30
Medlem
Citat:
Du sa inget om tvång i det förra inlägget.

Trafficking = att åka till ett annat land för att jobba

Trafficking är en vedertagen term för människohandel, där handelsvara är att kunder får köpa sex med människohandlarnas offer.
Citera
2026-07-16, 00:33
Medlem
Citat:
Nej, uppvuxen på sent 70-tal, 80-talet och 90-talet. Och nog hade vi sex i min ungdom! Men vi höll oss till typ samma personer som vi brukade ha sex med. Alltså: jag dejtade någon och hade sex med denna, det tog slut och sedan träffade man en ny. Det tog slut och så träffade man den första ett tag till. Osv. Nya sexpartners var sällsynt, men sex var inte sällsynt! En av mina pussades jag lite med som 14-åring, sedan som 15-åring. När jag var 19 träffades vi seriöst och dejtade varandra och hade då sex med varandra första gången. Sedan dejtade vi varandra lite då och då under årens lopp, några veckor eller månader. Sista gången var jag över 30. Året därefter träffade jag min nuvarande partner. Min första partner hade jag förhållande med när jag var 15 och en gång till när jag var 16. Vi hade även en liten fling när jag var 27. Osv. Man hade sina "favoriter", helt klart! Och man hade i regel andra favoriter än ens vänner. Vilket ju var bra!

Men idag är det inte alls ovanligt att kvinnor haft långt över 40 sexpartners. Och har man minsta koll på Bimbodeluxes posthistorik så gissar man inte att hon har ett bodycount på 4. Det är totalt orimligt. Det är ju liksom Berghain-vibbar på henne (inget fel med det, just saying).

Din uppväxt i någon liten håla på 90-talet känns inte särskilt relevant 2026 med en utbredd hook up-kultur, dejtingappar, sociala medier och allmänt hypersexualiserad och globaliserad samtid. Du verkar inte ha hängt med alls.

Citat:
Om kvinnor skulle vara totalt kyska, förutom när de var gifta och det skulle alstras barn. Så skulle ju alla ogifta män vara incels. Och alla gifta män vara semi-incels. Att kvinnor ligger med flera män s8m singlar, innebär ju att dessa män får ligga och dvs. Inte är incels. Så jovisst blir det färre incels om kvinnor ligger med flera olika män och inte är kyska.

Fel. Om alla kvinnor höll sig till en man var så skulle alla män få ligga och ingen vara incel. Valet står liksom inte mellan att ligga runt med många olika eller vara kysk. Du glömde det gyllene medelalternativet där, bekvämt nog.

Bimbodeluxe ligger precis som alla andra kvinnor givetvis inte med män som ingen annan kvinna vill ligga med. Utan såklart bara med män som redan har sitt på det torra. Och därmed behöver hon inte ta någon mindre attraktiv man för att få ha sex, vilket i sin tur leder till att den mannen hon inte behöver ta då blir utan. Så när kvinnor ligger runt bland populära män så hjälper det incels exakt noll. Eller det leder till och med till fler incels. Och påverkar parbildning och barnafödande negativt. Precis som de feministiska lagar som den här tråden handlar om gör.

Du måste försöka tänka lite längre än näsan räcker, så förstår du varför du har fel.
Citera
2026-07-16, 00:37
Avslutad
Citat:
Testa de här fraserna annars:

" du är så jävla sexig, jag blir verkligen kåt av dig, jag skulle vilja tränga in i din *****, vill du?"

"Det vore så skönt om du ville rida mig, vill se dina snygga bröst och vackra ansikte, ok?"

"Jag skulle vilja testa analt med dig, är du ok med det?"

"Ska vi klä av oss och känna på varandra, jag vill smeka dig till orgasm. Är du ok med det?"

Osv. Samtyckes-frågor förklädda till dirty talk.

I övrigt är det ovanligt att våldtäktsanmälningar ens går till åtal. Och endast 5% av alla våldtäktsanmälningar går till fällande dom. Rättssäkerheten hålls högt. Hellre fria än fälla, vid osäkerhet.

Det är vanligare rent statistiskt att män blir utsatta för våldtäkt än för falsk tillvitelse. Men att bli utsatt för våldtäkt verkar du inte oroa dig för. Kan vara ett förnedringsrån som spårar ur till en våldtäkt. Tex.

Och lagen om oaktsam våldtäkt behövs! Så att man kan sätta dit uppenbara våldtäktsförövare, för det iaf. Om det är svårt att hävda uppsåt.
Var det så du raggade på det ljuva 90-talet?

Vi har å andra sidan cirka 10 000 anmälningar per år, flest i Europa tror jag.

Jag tvivlar på att nån skulle få för sig att våldta mig, inte ens i samband med ett förnedringsrån, som för övrigt inte direkt drabbar män som är i min ålder. Återigen briljerar du med din förmåga att vara rätt i tiden, men tack för tipset!

Citat:
Imponerande!

Så du är 50+. Började väl nuppa sent 80/tidigt 90 tal. Växte upp i ett skyddat samhälle utan internet. Inte ens mobiltelefoner var standard. Då var det väl bara nån udda kuf här och där som aldrig rört en kvinna.

Drygt 60% av unga män, minst, är incels idag. Så var det inte ens när jag var ung (är fortfarande ganska ung). Det är andra tider nu. Öppna nåt annat än flashback.org när du går in på mobilen. Typ Tiktok, Youtube eller Instagram kan jag rekommendera till Farbror.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in