Citat:
Ursprungligen postat av
Nyepost
Ja alltså vid varje steg eller "nya monent", same same. Om du inte förstår det här TomatKungen så ligger du faktiskt illa till.
Jag vet inte om jag tycker det låter särskilt upphetsande faktiskt. Jag tror jag avstår.
-går det bra med ett vaginalt samlag, fröken?
-vill du vara så vänlig och blåsa lite i min trumpet?
-får jag fresta fröken med lite sodomi?
Ja om du faktiskt gjort detta så är du safe. Hur många gör det? Min magkänsla säger att de är ganska få som följer det till punkt och pricka. Om du inte gör det behöver ingen tekniskt sett falskanmäla. Även din fru kan anmäla dig för upprepade våldtäkter, icke att glömma.
Testa de här fraserna annars:
" du är så jävla sexig, jag blir verkligen kåt av dig, jag skulle vilja tränga in i din *****, vill du?"
"Det vore så skönt om du ville rida mig, vill se dina snygga bröst och vackra ansikte, ok?"
"Jag skulle vilja testa analt med dig, är du ok med det?"
"Ska vi klä av oss och känna på varandra, jag vill smeka dig till orgasm. Är du ok med det?"
Osv. Samtyckes-frågor förklädda till dirty talk.
I övrigt är det ovanligt att våldtäktsanmälningar ens går till åtal. Och endast 5% av alla våldtäktsanmälningar går till fällande dom. Rättssäkerheten hålls högt. Hellre fria än fälla, vid osäkerhet.
Det är vanligare rent statistiskt att män blir utsatta för våldtäkt än för falsk tillvitelse. Men att bli utsatt för våldtäkt verkar du inte oroa dig för. Kan vara ett förnedringsrån som spårar ur till en våldtäkt. Tex.
Och lagen om oaktsam våldtäkt behövs! Så att man kan sätta dit uppenbara våldtäktsförövare, för det iaf. Om det är svårt att hävda uppsåt.