2026-07-15, 21:03
Medlem
stinksuggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Vill minnas att det var nummer 362, Ordsallad.

Tragikomiskt. Hoppas han hittat mer rätt och mår bättre nu för tiden.

Tyckte jag kände igen snubben. Det är ju hanniballen.

https://imgur.com/BT1URO2
Citera
2026-07-15, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Han är intressant för att han är ful och inte kan klä på sig ordentligt. Känns lite lagomt efterbliven sådär.
Och inte att förglömma det nu nästan legendariska citatet: "ärlig och absolut inte idiotisk"

Citera
2026-07-15, 22:08
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Vill minnas att det var nummer 362, Ordsallad.

Tragikomiskt. Hoppas han hittat mer rätt och mår bättre nu för tiden.
Ja, för nånstans är väl själva poängen att männen ifråga lägger ner och faktiskt lever som normalt folk. Det är ju det önskvärda för alla. Däremot, nej - gädda och gädda är inte samma sak. Borde ni som lusläser loggar hålla med om.

En del har ju avsevärt sämre förutsättningar för just det, sköta sig, medan en del har betydligt bättre förutsättningar.
Citera
2026-07-15, 22:11
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Birds-of-a-feather
Och inte att förglömma det nu nästan legendariska citatet: "ärlig och absolut inte idiotisk"

Haha, ja det satt som en smäck. Det där citatet är så jävla bra och sammanfattar honom i all sin otroliga dumhet. #785 levererar, långt efter sin konfrontation. Länge leve #785! 😂
Citera
2026-07-15, 22:27
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Ja, för nånstans är väl själva poängen att männen ifråga lägger ner och faktiskt lever som normalt folk. Det är ju det önskvärda för alla. Däremot, nej - gädda och gädda är inte samma sak. Borde ni som lusläser loggar hålla med om.

En del har ju avsevärt sämre förutsättningar för just det, sköta sig, medan en del har betydligt bättre förutsättningar.

Någon gädda som enligt dig är extra förmildrande? 588? Han är ju så blåst att han inte vet vad ordet Fiktiv betyder. Hans insta är svinkul att läsa. Skriver till sig själv, och låtsas vara en hel redaktion. In och läs, om du inte redan har det.

362 fick så klart sparken. Hans kollegor vägrade jobba med honom. Och han var ju döende men simsalabin, så lever han i högsta välmåga.
Citera
2026-07-15, 22:30
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69

Du kanske tycker det, men det tycker inte jag och många andra med mej här i tråden. En gädda är en gädda. Barn som blir våldtagna bryr sej nämligen inte ett skit om ifall gäddjäveln har "bättre förutsättningar" än andra.
Citera
2026-07-15, 22:34
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Han är intressant för att han är ful och inte kan klä på sig ordentligt. Känns lite lagomt efterbliven sådär.

Han är intressant för att han är totalt avvikande och varken kan tänka eller agera adekvat. Han upprepar sig på ett närmst autistiskt sätt "Åter igen"... Och han har en mimik som kan liknas vid ticssyndrom. En hel där intressant där ja. Och sist men inte mist för att han är helt jävla störd. #785
Senast redigerad av tindravarg 2026-07-15 kl. 22:42.
Citera
2026-07-15, 22:36
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Han är intressant för att han är total avvikande och varken kan tänka eller agera adekvat. Han upprepar sig på ett närmst autistiskt sätt "Åter igen"... Och han har en mimik som kan liknas vid ticssyndrom. En hel där intressant där ja. Och sist men inte mist för att han är helt jävla störd.
Och - icke att förglömma - så är han även "ärlig och absolut inte idiotisk". 😅 #785
Citera
2026-07-15, 22:43
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Och - icke att förglömma - så är han även "ärlig och absolut inte idiotisk". 😅 #785

Hahaha där satt den Vi måste ha in den minst en gång varje dag! #785
Citera
2026-07-15, 23:58
Medlem
Knugen Helsingborg #800 är totalt körd.
Kanske kan han få samtal av sina föräldrar men allt annat är helt borta för peddon/hundknullaren.
#800 du skulle sökt hjälp när första tanken om barn o hundar kom upp i skallen.
Citera
2026-07-16, 00:14
Medlem
MDTAAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Ok, ja det är den jag menar. Hur kan man skicka en bild utan ölmage när bukfetman i själva verket är svår, det vet man ju om? Gäddorna ägnar sig en del åt catfishing med sina bilder och gäddrabatter, även om de sällan slänger upp en bild på en 25-årig hunk, vilket ofta är fallet vid grooming utomlands

800

Du har nog helt rätt, men / och på samma gäng- titta lite extra på dem där bilden. Det är en begynnande fetma vi ser - och som jag sade tidigare att "Det var för 40-50 kilo sedan"

Jag kan ha fel, men jag tror inte det.

Det är ju inte ovanligt att gäddorma ljuger och skarvar om både ålder, bostadsort, yrke osv etc

Med andra ord - man skall aldrig tro på det som skrivs eller visas i en gäddlogg.

De ljuger och är sjuka i huvudet.

Citera
2026-07-16, 00:29
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MDTAA
Du har nog helt rätt, men / och på samma gäng- titta lite extra på dem där bilden. Det är en begynnande fetma vi ser - och som jag sade tidigare att "Det var för 40-50 kilo sedan"

Jag kan ha fel, men jag tror inte det.

Det är ju inte ovanligt att gäddorma ljuger och skarvar om både ålder, bostadsort, yrke osv etc

Med andra ord - man skall aldrig tro på det som skrivs eller visas i en gäddlogg.

De ljuger och är sjuka i huvudet.

Jo, men man ska ha med sej att det faktiskt finns gäddor som är ärliga och absolut inte idiotiska också. Eller ja, ärliga i alla fall. Idiotiska är dom ju per definition alltid. Den ärliga gäddtypen skriver glatt ut alla personliga detaljer. #800 tillhör den kategorin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in