2026-07-15, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SaltKrabban
Det är bara fantasier enligt gädd-människorna. Sen att dom bestämmer träff och dyker upp på bestämd plats är ren otur.
Enligt gädd evangeliet.
Har sagt det innan, men med den fantasin de har borde de skriva böcker! På tal om fantasi, vilken gädda var det som låtsades vara sin egen chef?
Citera
2026-07-15, 18:23
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Birds-of-a-feather
Också tråkigt man inte hörde vad han muttrade om när han vandrade iväg, hade kanske blivit några bevingade citat till nya T-shirts.

Ja, #800 var inte lika pratsam i verkliga livet som i chatten. "Jag är inget att ha." kan förstås vara en het kandidat till lämpligt citat därifrån. Det är ju dessutom alldeles sant.
Citera
2026-07-15, 18:31
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Birds-of-a-feather
Har sagt det innan, men med den fantasin de har borde de skriva böcker! På tal om fantasi, vilken gädda var det som låtsades vara sin egen chef?

Vill minnas att det var nummer 362, Ordsallad.

Tragikomiskt. Hoppas han hittat mer rätt och mår bättre nu för tiden.
Citera
2026-07-15, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven

Tack! Inte hört det samtalet på länge.
Citera
2026-07-15, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MDTAA
Om du menar den här bilden

https://dumpen.se/storage/2026/07/c9081413-942x2048.webp

Så tror jag att det är han, dock för 40-50 kilo sedan

Ok, ja det är den jag menar. Hur kan man skicka en bild utan ölmage när bukfetman i själva verket är svår, det vet man ju om? Gäddorna ägnar sig en del åt catfishing med sina bilder och gäddrabatter, även om de sällan slänger upp en bild på en 25-årig hunk, vilket ofta är fallet vid grooming utomlands

800
Citera
2026-07-15, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
ingen nedre gräns. 🤮

Just den här meningen är verkligen som en cheat code till social isolering. Värre än att säga att man vill bränna 1100 barn inne

Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler
Man undrar hur många med sådana här fantasier man har runt omkring sig egentligen

Även den mest löjligt positiva solstrålen hade tappat hoppet om mänskligheten fullständigt av sanningen
Citera
2026-07-15, 19:30
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Just den här meningen är verkligen som en cheat code till social isolering. Värre än att säga att man vill bränna 1100 barn inne
Just det, "Jag har ingen nedre gräns." 🤮 Även om jag är en modig man och ibland provocerar min omgivning till bristningsgränsen med mina T-shirts, så kan jag garantera att det där citatet aldrig kommer att pryda mitt bröst. Det är för provocerande till och med för min smak. #746
Citera
2026-07-15, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Just det, "Jag har ingen nedre gräns." 🤮 Även om jag är en modig man och ibland provocerar min omgivning till bristningsgränsen med mina T-shirts, så kan jag garantera att det där citatet aldrig kommer att pryda mitt bröst. Det är för provocerande till och med för min smak. #746

Ligger i stil med gäddan som ville våldta barnet redan på förlossningen.
Citera
2026-07-15, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven

De hittade väl en massa märkligheter på hans arbetsstation, bland annat hade han köpt sex med arbetstelefonen och porrsurfat om jag inte minns fel. Hos Arbetsförmedlingen.
Citera
2026-07-15, 20:11
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Ligger i stil med gäddan som ville våldta barnet redan på förlossningen.
Menar du #200? Den tokdåren sitter ju i alla fall inspärrad (om dom inte mot bättre vetande har släppt ut fanskapet igen). Det gör inte #746 - än. Jag hoppas att han så småningom blir inlåst på obestämd tid.
Citera
2026-07-15, 20:40
Avslutad
Hoppas att dom spärrar in dessa idioter på heltid. Dom förtjänar inte att va ute bland folk tycker jag.
Citera
2026-07-15, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loopmelon
Jätteroligt, eran besatthet har inga gränser. Hur kommer det sig att just 785 är så intressant? Kan det vara eftersom allt jag har sagt stämmer? Att han har blivit lurad? Hur kommer det sig att hela hans omgivning har slutit sig runt honom om han nu var skyldig?

Ni är alla här desperat Klaft och käft jävlar och det enda ni förtjänar är usch och twii!

Han är intressant för att han är ful och inte kan klä på sig ordentligt. Känns lite lagomt efterbliven sådär.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in