Citat:
Ursprungligen postat av
John.Walker
Jag som är hatisk? Det är ju du och dina hasbara vänner som hatar på muslimer och islam och försöker sprida hat dygnet runt.
Nej, det är du som försöker försvara en religion som förtrycker och förtryckt människor från kritik och försöker mena att de som kritiserar den, för att arbeta för Israel, vilket är helt knäppt. Det här har inget med dagens Israel att göra. Varför tror du det. Är det din utgångspunkt och enbart därför du försvarar islam? Ditt hat mot dem.
Jag sprider inget hat mot muslimer. Det är deras religion jag kritiserar, på samma sätt som jag kritiserar den totalitära ideologin marxism. Två förtyckande och hatiska ideologier, där du egentligen står på bådas sida. På samma sätt som vänstern inte kan kritisera Kuba och känna med de förtryckta där, kan du inte känna med de i Afghanistan eller Iran när de straffas, om de inte följer tron. Inte heller känna med offren historiskt, inom båda trosinriktningarna.
På frågan tidigare om du vill att muslimer här ska sekulariseras, på samma sätt som de tidigare kristna, svarade du inte. Vad anser du där?
Min poäng med diket, var om du menar att Mohammed handlade rätt där. Anser du det?
Är det Mohammeds attacker på judar som tilltalar dig med islam, utifrån dagens situation, eller vad?