Citat:
Ursprungligen postat av
.Void
Jo men jag tycker det ser ut som att det utelämnas saker medvetet.
Är det skev "värdegrunds"ideologi som lärare tvingas lära ut som får dem att sluta? kanske om äcklig ultra"woke" typ som plantan statsminister Ulf K är ett stort fan av (tycker barn eller vem som helst kan 'byta kön" fram och tillbaka osv haha

🤢, eller kanske om islam och den falske profeten Mohammed? kanske både och i total konflikt med varandra? Blir lärare hotade? Är det otryggt pga invandrargäng som mobbar och hotar folk? försöker tvinga in dem i kriminalitet? Eller är det en rektor som klätt ut sig till kvinna men är en man 😂 ja nu spekuleras det
Väntar på svar från TS för mer info... varför är det, har det blivit otryggt.
Om du höjt ditt pannfäste något över dina egna axlar och tex. gjort en google sökning på problem eller fortsatta problem vi kunskapsskolan i Varberg.
Du får nog förmodligen vänta väldigt länge på svar ifrån TS.
Svaret som du skickade till mig visar ju bara att du enbart kan komma med ren BS. som inte har med någonting av det som TS. frågor handlar om.
Typ ett värdelöst papegoj inlägg som inte tillför någonting.
Nästa gång som du ev. bestämt dig att ge dig på/försöka att svara på ett någorlunda konstruktivt, be någon om hjälp innan du publicerar...
Bara som ett litet instick så kan jag informera dig om det finns drygt 5900 olika skolor år 2026