2026-07-15, 13:16
Medlem
panzertaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riseandshinegbg
Sen ska man nog inte glömma droghistoriken. Dom flesta? inblandade har/hade "meriter" inom det...
Man träffas inte av en slump vid den platsen en lördagskväll. Såldes/köptes det saker där...

Sluta sprid hittepå. Det är ett ställe folk besöker för att bada. Det är gångavstånd från villor osv.
Citera
2026-07-15, 13:18
Medlem
panzertaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borgir82
Göteborgs tingsrätt
COB-TM348082-26
Avdelning 1
Målnr: B 13888-26

Häktningsframställan:
https://gofile.io/d/6jZMLY

Mycket bra, tack.
"Sannolika skäl" och "mord" säger också en hel del om huruvida de agerat i självförsvar eller att BO skulle ha "råkat ramla illa".

Här luktar det helt klart att de har gått in riktigt hårt på BO och förmodligen inte slutat när normala människor i bråk ger sig.
Citera
2026-07-15, 13:18
Medlem
Krasigts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clifford
Nej, det var Od* som sprang in på plan, han har tidigare nämnts i tråden men det är väl inte 100% bekräftat att han är inblandad.
Som jag förstår det så måste (?) han nästan vara den tredje som de överväger att häkta. Phili* och No*h är nu häktade.
Citera
2026-07-15, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RussianFederation
Det är ju folk i tråden som sett filmerna

Visa lite jävla respekt. BO har barn. Hur tror du de känner om att en efterbliven individ som du efterfrågar dessa eller spridning av densamma. Du borde skämmas ditt jävla avskum. Lust att ge dig en rejäl tandläkare-räkning.
Citera
2026-07-15, 13:19
Medlem
Krasigts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av panzertax
Mycket bra, tack.
"Sannolika skäl" och "mord" säger också en hel del om huruvida de agerat i självförsvar eller att BO skulle ha "råkat ramla illa".

Här luktar det helt klart att de har gått in riktigt hårt på BO och förmodligen inte slutat när normala människor i bråk ger sig.
Vidriga avskum ifall så är fallet. Borde vara förvärrande omständighet att sakna impulskontroll. Avsevärt värre för samhället än planerade mord.
Citera
2026-07-15, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av panzertax
Sluta sprid hittepå. Det är ett ställe folk besöker för att bada. Det är gångavstånd från villor osv.
Jag har handlat där sena kvällar
Citera
2026-07-15, 13:39
Moderator
KomissarieBecks avatar
Jag har en fågel som kvittrar om att den tredje är O*dd.
Min bedömning är att källan är pålitlig.
Citera
2026-07-15, 14:13
Avstängd
Hulebackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KomissarieBeck
Jag har en fågel som kvittrar om att den tredje är O*dd.
Min bedömning är att källan är pålitlig.

Var endast två som blev häktade, så ingen ide att snacka om de andra i dagsläget.

I denna tråden har många felaktigt pekats ut vilket är pinsamt, kan vi snälla sluta med det.
Citera
2026-07-15, 14:21
Medlem
panzertaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TonyK
Jag har handlat där sena kvällar

Ja du kan säkert handla droger lite här och var om kvällarna. Det föregående person sa var att man inte är där "random" på kvällen. Det är alltså ett badställe med en brygga mm, så i denna värme hänger folk i praktiken överallt där man kan bada kvällstid.
Citera
2026-07-15, 14:32
Medlem
Iaghs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hulebacken
Var endast två som blev häktade, så ingen ide att snacka om de andra i dagsläget.

I denna tråden har många felaktigt pekats ut vilket är pinsamt, kan vi snälla sluta med det.

Alltså många har definitivt inte felaktigt pekats ut här, en person har och det var förstås olyckligt. Den uppgiften korrigerades och det rätta efternamnet på mgm nämndes i tråden innan häktningsframställan blev publik.

Tycker den här tråden har hållit förvånansvärd hög kvalitet förutom allt joller om muslimer.
Citera
2026-07-15, 14:39
Avstängd
Hulebackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iagh
Alltså många har definitivt inte felaktigt pekats ut här, en person har och det var förstås olyckligt. Den uppgiften korrigerades och det rätta efternamnet på mgm nämndes i tråden innan häktningsframställan blev publik.

Tycker den här tråden har hållit förvånansvärd hög kvalitet förutom allt joller om muslimer.

Jag räknar till två, som fortfarande finns kvar i tråden.

Har följt och varit aktiv, väldigt mycket skit har tagits bort, en del står kvar. Vi får tacka moderatorerna för att den ser bra ut idag.
Citera
2026-07-15, 14:53
Medlem
Vi slutar spekulera om *dd nu, istället vill vi ha fram allt som folk vet om Arvid och Philip. Vilka är de? Vad är motivet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in