2026-07-15, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Glöm inte kondom men det skyddar inte mot blattarnas flatlös och att du är död på marknaden bland normala svenska män.
Tror flatlöss försvann på 80-talet i samband med att kvinnor började raka underlivet och förstörde lössens habitat. Har iallafall inte hört talas om någon som drabbats sedan dess.

https://www.vardhandboken.se/vardhygien-infektioner-och-smittspridning/infektioner-och-smittspridning/loss/flatloss/
Senast redigerad av Bimbodeluxe 2026-07-15 kl. 13:13.
Citera
2026-07-15, 13:13
Medlem
Hulebackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berit85
Fast... jag blir ju kontaktad av svenskar varje dag.

Säg vad du vill, men jag är väldigt säker på min sak: jag har ALDRIG suktat efter en svensk kille som inte velat ha mig. Alltså: aldrig.

Och den här tråden handlar ju om varför tjejer föredrar mörkare kött, så att du då försökee vända på steken och säga "inga vita killar vill ha er!" är ju väldigt bakvänt.

Jag förstår att dina känslor är sårade, men förklaringsmodellen håller inte.

Du påstod i tidigare inlägg att jag är bitter för att inga vita män vill ha mig. Hur kan jag vara bitter??? Jag har ALDRIG blivit dissad av en vit man så tyvärr. Du har fel i den här frågan.

Däremot tror jag du har rätt i en sak; har man haft en väldigt trygg barndom kan man nog nöja sig med en halvslapp kuk. Tryggheten kommer först.

Vi som haft en sämre barndom kan bli mer äventyrliga, absolut. Men det förklarar väl inte varför alla vita är snea, slaka och impotenta?

Så jävla roligt att du bekräftar min bild av dig i varje inlägg, den blir tom starkare.

Riktiga svenska män vill inte ha dig, du får slasket. Sen att en neger knullar dig bra, GRATTIS!

Har du ett lyckligt förhållande?
Citera
2026-07-15, 13:17
Medlem
Citat:
Neej, de jag testade var lite äldre herrar. Dock hade de alla en vana av att dricka alkohol, vilket ju - som alla vet - leder till impotens. Fast det förklarar inte de snea, svaga kukarna.

Jag håller mig nog till blandrasen i framtiden, om jag inte råkar hitta en svensk med en rekorderlig kuk att bita i.

Haha. Ja, äldre herrar med alkoholproblem har sina nackdelar. Men det gäller nog alla, oavsett härkomst.
Citera
2026-07-15, 13:17
Avstängd
Berit85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Glöm inte kondom men det skyddar inte mot blattarnas flatlös och att du är död på marknaden bland normala svenska män.

Jag har haft ett väldigt sexuellt aktivt liv från 15 till 45. Enda gången jag fick en sjukdom var när jag hade sex med en (vit) norrman.

Så nej, jag har inte behövt oroa mig. Men så har jag å andra sidan valt mina män med omsorg, och detta var långt innan syfilis började spridas bland fjortisbrudarna
Citera
2026-07-15, 13:18
Avstängd
Berit85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hulebacken
Så jävla roligt att du bekräftar min bild av dig i varje inlägg, den blir tom starkare.

Riktiga svenska män vill inte ha dig, du får slasket. Sen att en neger knullar dig bra, GRATTIS!

Jag tycker bara det är sorgligt att du sitter och fantiserar ihop en hel historia om mig som inte stämmer 😅 du är ju helt lost.
Citera
2026-07-15, 13:19
Avstängd
Berit85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar
Haha. Ja, äldre herrar med alkoholproblem har sina nackdelar. Men det gäller nog alla, oavsett härkomst.

De hade inte alkoholproblem. De var alkoholkonsumenter (drack nåt glas vin ibland), vilket de flesta blattar ju inte gör.
Citera
2026-07-15, 13:20
Medlem
Hulebackens avatar
Citat:
Jag tycker bara det är sorgligt att du sitter och fantiserar ihop en hel historia om mig som inte stämmer 😅 du är ju helt lost.

Jag ställer frågor och du svarar

Citera
2026-07-15, 13:25
Medlem
Nej. Du ska gå fram till blatten och utmana honom på holmgång.

Citat:
Ursprungligen postat av MaiNelmans
Du tycker vi ska börja ljuga, smöra och sen behandla tjejer som skit och vara lätt hotfulla mot dom? Vet inte om det är en bra utveckling för samhället
Citera
2026-07-15, 13:27
Avstängd
Berit85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hulebacken
Jag ställer frågor och du svarar

Nej du ställer inga frågor över huvud taget. Du berättar bara hur du ser på mig, utifrån dina egna sjuka fantastier.

Att du är bitter över situationen är uppfattat. Got you! Det är tyvärr inget jag kan hjälpa dig med.
Citera
2026-07-15, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testingxrat3d
Varje gång man går ut på krogen/klubbarna så ser man killar från mellanöstern och negrer gå runt med svenska tjejer, sitter och dricker ihop och skrattar och säkert mot kvällens slut slutar det väl upp med att de särar ordentligt för en och annan arab. Jag tycker att det är mer vanligt förekommande att man ser svenska tjejer tillsammans med utomeuropeiskt ursprung än inte.

Men det intressanta är väl hur det kan komma sig? Det är ju både evolutionärt och biologiskt fel och i min mening en aning perverst att vilja ha en annan ras kuk inuti sig. Framförallt om man är kvinna. Kvinnor brukar mestadels ( som det står inom litteraturen) hålla sig till deras eget släkte. Men I verkligheten så verkar det inte stämma överens med tanke på det man bevittnar överallt.

Vill svenska kvinnor successivt utrota de svenska generna som blivit utvecklade i många tusentals år? Varför?

Säg att ingen vill ligga med dig, utan att säga rätt ut att ingen vill ligga med dig 🙄
Citera
2026-07-15, 13:28
Medlem
Miffeds avatar
Svarar bara på rubriken: det gör vi inte?
Citera
2026-07-15, 13:29
Medlem
Hulebackens avatar
Citat:
Nej du ställer inga frågor över huvud taget. Du berättar bara hur du ser på mig, utifrån dina egna sjuka fantastier.

Att du är bitter över situationen är uppfattat. Got you! Det är tyvärr inget jag kan hjälpa dig med.

Eftersom du undviker den senaste frågan som pesten, får jag anta att du inte är i ett lyckligt förhållande, för du älskar att bevisa folk fel.

Då var denna saken klar, du gillar blattar bättre, för du har bara testat bottenskrapet av svenska killar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in