2026-07-15, 12:20
Medlem
Brajias avatar
Tja, dom rakar sig, luktar gott, kan dansa, klär sig snyggt, kan snacka, tränar.
Citera
2026-07-15, 12:27
Avstängd
Berit85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hulebacken
Du är bara bitter för att svenskar finner dig motbjudande. Ofta brukar tjejer utan bra uppväxt bli som dig . Inget ont egentligen, vill bara att du ska förstå dig själv.

Men kul att du får skräpet bättre kvinnor undviker.

Hmm nej det har varit precis tvärtom, att jag alltid har funnit svenska män motbjudande.

När jag sedan försökte vara open minded fann jag en genensam nämnare bland alla svenska män jag dejtade (förutom att de var tråkiga): impotenta, snea, halvslappa och för tidig utlösning.

Det problemet har jag aldrig haft med mörkare killar. Jag har dock träffat flera vita killar som ser helsvenska ut, men funkar kuken så är de garanterat halvfinnar, halvmexikaner el dyl - det medför också en bättre personlighet. Men helsvenskar = dålig kuk.
Senast redigerad av Berit85 2026-07-15 kl. 12:41.
Citera
2026-07-15, 12:33
Medlem
Schicklgrubblares avatar
Ärligt talat tror jag det beror på att svenska män är helt ointresserade av svenska kvinnor i dagsläget.
Vill man ha en fru eller sexuellt umgänge åker man till Thailand.
Problemet är ju att kvinnor vill ha uppmärksamhet och känna sig sedda av motsatta könet.
Tjejerna fattar väl inte att de förr eller senare blir rånade och gruppvåldtagna av dessa "spännande" varelser.

Tragedi på hög nivå.
Citera
2026-07-15, 12:34
Avstängd
Berit85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Men du verkar i alla fall välja välintegrerade blattar eftersom de ibland uttrycker sig i termer som "trevlig prick"? Varför inte gå full betong och prova på de som har lite mer ruffare förortsjargong?

Va?

Drar du ett likhetstecken mellan sliskiga män som kontaktar mig på nätet, och folk jag faktiskt träffar IRL?

Du tror jag LIGGER med nån som kallar mig för "trevlig prick"? Herregud.... det skulle jag aldrig göra. Och det är givetvis inte blattar som skriver så, utan tråkiga svenskar.

Att du tror dig veta någonting om vilken typ jag dejtar, baserat på en TS om vidrigt beteende på dejtingsidor (!!!!), det är fan förolämpande.

Låt oss göra en sak jävligt tydlig. Du vet ingenting om vilken typ av killar jag uppskattar, och det inkluderar deras dialekt.

Jävla hemmarunkare.
Senast redigerad av Berit85 2026-07-15 kl. 12:39.
Citera
2026-07-15, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schicklgrubblare
Ärligt talat tror jag det beror på att svenska män är helt ointresserade av svenska kvinnor i dagsläget.
Vill man ha en fru eller sexuellt umgänge åker man till Thailand.
Problemet är ju att kvinnor vill ha uppmärksamhet och känna sig sedda av motsatta könet.
Tjejerna fattar väl inte att de förr eller senare blir rånade och gruppvåldtagna av dessa "spännande" varelser.

Tragedi på hög nivå.
Och ändå startas tråd efter tråd liknande denna där till synes svenska män har en massa åsikter om vilka och hur många män svenska kvinnor har sex med. Kan ni snälla tappa intresset på riktigt och låta oss kvinnor knulla hur mycket vi vill och med vilka vi vill?
Citera
Avstängd
Berit85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar
Haha. Då har du nog testat enbart den unga gröna primören. Finns en annan redigare typ, fast vit.

Neej, de jag testade var lite äldre herrar. Dock hade de alla en vana av att dricka alkohol, vilket ju - som alla vet - leder till impotens. Fast det förklarar inte de snea, svaga kukarna.

Jag håller mig nog till blandrasen i framtiden, om jag inte råkar hitta en svensk med en rekorderlig kuk att bita i.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brajia
Tja, dom rakar sig, luktar gott, kan dansa, klär sig snyggt, kan snacka, tränar.
Snyggt sammanfattat.
Citera
2026-07-15, 12:40
Medlem
de *"ullar hårdare (*= k, " = n)
Citera
2026-07-15, 12:44
Medlem
Oh-be-wans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitResistens
Kan det inte vara så att hon skriker för att hon knullas hårt av negrerna och araberna i personalen?
Nej det tror jag inte.
Citera
2026-07-15, 12:44
Medlem
Hulebackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berit85
Hmm nej det har varit precis tvärtom, att jag alltid har funnit svenska män motbjudande.

När jag sedan försökte vara open minded fann jag en genensam nämnare bland alla svenska män jag dejtade (förutom att de var tråkiga): impotenta, snea, halvslappa och för tidig utlösning.

Det problemet har jag aldrig haft med mörkare killar. Jag har dock träffat flera vita killar som ser helsvenska ut, men funkar kuken så är de garanterat halvfinnar, halvmexikaner el dyl - det medför också en bättre personlighet. Men helsvenskar = dålig kuk.

Ja, du bekräftar det jag sa. Ingen vettig svensk kille vill röra dig.
Citera
2026-07-15, 12:51
Avstängd
Berit85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hulebacken
Ja, du bekräftar det jag sa. Ingen vettig svensk kille vill röra dig.

Fast... jag blir ju kontaktad av svenskar varje dag.

Säg vad du vill, men jag är väldigt säker på min sak: jag har ALDRIG suktat efter en svensk kille som inte velat ha mig. Alltså: aldrig.

Och den här tråden handlar ju om varför tjejer föredrar mörkare kött, så att du då försökee vända på steken och säga "inga vita killar vill ha er!" är ju väldigt bakvänt.

Jag förstår att dina känslor är sårade, men förklaringsmodellen håller inte.

Du påstod i tidigare inlägg att jag är bitter för att inga vita män vill ha mig. Hur kan jag vara bitter??? Jag har ALDRIG blivit dissad av en vit man så tyvärr. Du har fel i den här frågan.

Däremot tror jag du har rätt i en sak; har man haft en väldigt trygg barndom kan man nog nöja sig med en halvslapp kuk. Tryggheten kommer först.

Vi som haft en sämre barndom kan bli mer äventyrliga, absolut. Men det förklarar väl inte varför alla vita är snea, slaka och impotenta?
Citera
2026-07-15, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berit85

Glöm inte kondom men det skyddar inte mot blattarnas flatlös och att du är död på marknaden bland normala svenska män.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in