Märker samma grej, kartan går att dra isär mycket lättare än tidigare T3 stada och färgen är lite off på pillrena samt att dem är inte alls hårda som de brukar vara, ska ge dem ett försök ikväll så jag återkommer.
Ätit T3 i flera månader nu. Ungefär 4 månader. Sista 2 kartor jag köpte räckte i 2 dygn. Vad fan. 2g/dygn och jag kände ingenting. När jag fick in pengar här om dagen träffade jag kranen bara för att betala min skuld. Dag 4 utan. Mår sådär hehe och magen är ganska upprörd. Men kämpar. Lite drygt på jobbet bara. Men det går att skippa den här skiten.
Ätit T3 i flera månader nu. Ungefär 4 månader. Sista 2 kartor jag köpte räckte i 2 dygn. Vad fan. 2g/dygn och jag kände ingenting. När jag fick in pengar här om dagen träffade jag kranen bara för att betala min skuld. Dag 4 utan. Mår sådär hehe och magen är ganska upprörd. Men kämpar. Lite drygt på jobbet bara. Men det går att skippa den här skiten.
Lycka till.
Testa att dela på Reddit. Det är lättare att få svar och uppmuntran där. Du behöver stöd nu tycker jag.
Kämpa på!
Jag sov lika mycket när jag körde cold turkey avgiftning.
Har du restless legs syndrome nu?
Oh ja! Ligger och sparkar som en bebis.. Nåväl börjar väl lätta lite nu tack och lov. Glad att jag orkat med att jobba (knappt) för var ganska orolig över hur det skulle bli.
Oh ja! Ligger och sparkar som en bebis.. Nåväl börjar väl lätta lite nu tack och lov. Glad att jag orkat med att jobba (knappt) för var ganska orolig över hur det skulle bli.
Det blir bara lättare och lättare. Det är första veckan som är tuffast.
Bra jobbat yo!
Tjena sitter på 1000 mg tram jag tänkte poppa snart men jag går på LARO och har 24 mg suboxone är det någon ide att ta tram ens? Lär ju bli varse men undrar vad ni tycker
Har tagit 400 mg tram och 1200 mg lyrica idag och fan vilket skönt rus. Helt underbart. Rekommenderas. Men inte för höga doser, då kan man få kramp. Kanske tar några blå också senare när effekten börjar avta