2023-06-21, 06:00
Bannlyst
En följdfråga från mig, är det icke-vanligt/sjukt beteende att gå upp mot grammet när man har en tramadoldag? Tar bara ca 2 gånger i veckan.
Citera
2023-06-21, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Man får tag på Tramadol på samtliga apoteken i Laos utan recept. En karta för 10 kr.
Alla är olika dock, förstår inte skillnaden mellan alla märken.

Har någon en översikt på alla märken/typer?

Ursäkta en okunnig, men vad är poängen med att käka Tramadol och bli lullig i Laos?
Vad är det för det för fel med att sitta hemma en skön svensk sommarkväll med en öl?
Citera
2023-06-21, 22:19
Medlem
cerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Newsmilf
Ursäkta en okunnig, men vad är poängen med att käka Tramadol och bli lullig i Laos?
Vad är det för det för fel med att sitta hemma en skön svensk sommarkväll med en öl?
Jo jag bor inte i Sverige utan här i Asien. Dricker inge alkohol längre för jag hade problem och blev cp av det bara.

Tram får mig fokuserad, mera avslappnad, lindrar ångest och minskar hunger och sötsug.
Det är samtidigt uppiggande effekt men inte som tjack och kola så man blir stirrig och kacklar på etc..
Man är bara jävligt bright och kontrollerad. Man tappar sexlusten, det är rätt bra för jag orkar inte tänka på sex hela tiden..

Det blir nog en Jordgubbs-Smoothie för mig på Midsommar i alla fall.
Citera
2023-07-01, 17:44
Medlem
Xanyos avatar
Varför är Tramadol så oerhört dyrt på gatan när det florerar överallt och inte går någon brist på det överhuvudtaget så att säga? 300 till 400kr kartan på 10 piller är sjukt dyrt! Sen är det alltid denna vidriga Santeria som oftast säljs.
Citera
2023-07-03, 11:11
Medlem
OU812vanhalens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xanyo
Varför är Tramadol så oerhört dyrt på gatan när det florerar överallt och inte går någon brist på det överhuvudtaget så att säga? 300 till 400kr kartan på 10 piller är sjukt dyrt! Sen är det alltid denna vidriga Santeria som oftast säljs.
Tillgång & efterfrågan ,min vän. Så länge folk betalar så finns det ingen anledning att sänka priset. Vill du tvinga fram en sänkning så är mitt råd att sluta handla. Sen håller jag med dig, 3-400 för en karta är hutlöst. Priser på 180-200 har jag däremot sett. Men 300 spänn för 250mg isåfall.
Citera
2023-07-06, 13:54
Medlem
Någon som sett/testat Ralgen retard 200mg??
Aldrig nånsin sett, fick tag i dom idag. Vågar knappt testa. Får knappt fram någon info, verkar polska. De är mega stora vita tabletter, dubbelt så stora som de andra retard som liknar Alvedon.
Citera
2023-07-06, 15:34
Medlem
Citat:
Normal priser i Malmö iaf, är 2 kartor 200mg för en röding.
Låda 2 lax
Citera
2023-07-09, 16:21
Medlem
Halloj,

200mg tram varje dag i en vecka nu.
Vad tror ni om kommande vecka, kommer jag uppleva någon AT?
Några tips vad man kan göra för att det ska gå så smidigt som möjligt?

Tack!
Citera
2023-07-10, 04:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Karlasson
Halloj,

200mg tram varje dag i en vecka nu.
Vad tror ni om kommande vecka, kommer jag uppleva någon AT?
Några tips vad man kan göra för att det ska gå så smidigt som möjligt?

Tack!

Trodde först du skrev i ett år, och 2g om dagen

Du kommer inte uppleva någon at, kanske en eller två sega dagar. Försök jogga och meditera (inget flum, det fungerar bara man ger det en ärlig chans).
Sluta läs på fb om ats o skit, det gör dig inte väl.
Citera
2023-07-10, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukpasta
Trodde först du skrev i ett år, och 2g om dagen

Du kommer inte uppleva någon at, kanske en eller två sega dagar. Försök jogga och meditera (inget flum, det fungerar bara man ger det en ärlig chans).
Sluta läs på fb om ats o skit, det gör dig inte väl.
Tack för ditt svar!
Det låter lovande
Citera
2023-07-11, 14:16
Medlem
Een fråga! Fick tag på röda runda depoer 200mg som "ska vara tramadol", på baksidan är det en skåra mittdelad, inte kors, skåra.

Hjälp? Hittar inga bilder på dessa eller andra märken tamol eller tapentadin eller annat, va är de jag fått?
Citera
2023-07-12, 13:32
Medlem
Citat:
Är dom billigare på darknet då? Har också giriga langare som kräver 400kr kartan för 200mg jag betalar inte. Har fått två kartor för 500 tidigare förfan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in