Citat:
Ursprungligen postat av
MrBubs
Hoppsan!
Du kan knappast ha läst vad jag har skrivit i tråden, men trivs du med att svinga hejdlöst och komma med bisarra antaganden så får du göra det.
Märkligt att du anklagar mig för att inte ha ett lopp enda rätt gällande fakta, när du själv gör samma stenhårda tolkning av vad jag har tillfört tråden och vilken inställning jag har haft. Dessutom har du fel...
Kort sagt: Du imponerar inte när du kallar andra medlemmar för tomte och kritiserar andra som har en annan åsikt än dig....
Det var faktiskt fel av mig och kan inte annat än be om ursäkt, läste bblues när jag svarade dig och inte mrbubs, gick av bara farten så återigen ber jag om ursäkt för mitt misstag.
Vad av det som jag skrivit har jag fel i? Jag har inte sagt att någon är skyldig eller oskyldig, däremot så tycker jag att 2 personer blivit dömda på extremt fattig bevisning.
Att kritisera folk som kör killgissningsr framför fakta tycker jag är fullt relevant i ett sånt här forum, det är ju inte ”vad som händer i nästa farmen avsnitt” som diskuteras och då kan man inte gå på känslor utan man får hålla sig till fakta.
Har jag sagt något som inte är sanningsenligt får du gärna peka på det och bemöta det med fakta.
Du fick en känga du inte skulle ha. Sorry….