2026-07-12, 20:20
Medlem
Skurhinkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abdul.Alhazred
Nja, att han skulle ha sänt något medvetet till minderåriga var ju ren lögn. Han blev lurad av några gymnasieungdomar att skicka en runkvideo till någon som påstod sig vara över 18.

Sedan har vi här en anonym person som påstår något om micropenis, så inte heller det är bekräftat.

Sen kan man ju givetvis tycka illa om honom ändå men att hitta på bevis är knappast rätt väg, tvärtom vittnar det snarare om att det faktiskt inte finns något klandervärt med honom.

Ja, nog fan finns det dåligt med konkreta bevis.
Citera
2026-07-12, 21:27
Medlem
kukflashs avatar
Ja det är anis don demina som det gäller.
Citera
2026-07-12, 22:37
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Nja, att han skulle ha sänt något medvetet till minderåriga var ju ren lögn. Han blev lurad av några gymnasieungdomar att skicka en runkvideo till någon som påstod sig vara över 18.

Sedan har vi här en anonym person som påstår något om micropenis, så inte heller det är bekräftat.

Sen kan man ju givetvis tycka illa om honom ändå men att hitta på bevis är knappast rätt väg, tvärtom vittnar det snarare om att det faktiskt inte finns något klandervärt med honom.
Låter helt sinnessjukt att skicka runkvideos och ännu sjukare till någon man inte känner. Är det som du skriver sant bekräftar det mikropenis.
Citera
2026-07-12, 23:28
Medlem
jackflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skurhinken
Ja, nog fan finns det dåligt med konkreta bevis.

Här är länken till snacket om det är den du saknar.
https://x.com/markusdexternew/status/2075081273886863787?s=46
Citera
2026-07-13, 22:32
Medlem
Han ska enligt inläggen på tiktok gett sig på flera unga tjejer, skickat runkvideos till tjejer han visste var under 15 år.

Anus Dum Dummare.
Citera
2026-07-14, 06:29
Medlem
Citat:

Det där har jag aldrig hört något om. Känns som jag bott under en sten
Citera
2026-07-14, 06:54
Medlem
AlfaQhards avatar
Någon av ungdomarna som lagt upp klippet på karlaset på nätet?
Citera
2026-07-14, 07:32
Medlem
Abdul.Alhazreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
Låter helt sinnessjukt att skicka runkvideos och ännu sjukare till någon man inte känner. Är det som du skriver sant bekräftar det mikropenis.
Det är faktiskt ganska vanligt att skicka sånt nu för tiden när mer och mer kommunikation sker online, fattar man tycker för någon på t.ex en dejtingsida så brukar man skicka allt möjligt även innan man har setts, och med Snapchat som ungdomarna använder så skickas det nog ännu mer sånt.

Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Han ska enligt inläggen på tiktok gett sig på flera unga tjejer, skickat runkvideos till tjejer han visste var under 15 år.

Anus Dum Dummare.
"Enligt tiktok"

Som sagt, avsaknaden av några som helst bevis visar ju tydligt att det bara är påhitt, visklekar och okritisk ryktesspridning utan någon som helst konkret grund.

Återigen, jag fattar att många ogillar honom, men din typ av inlägg säger faktiskt mer om dig än om Anis.
Senast redigerad av Abdul.Alhazred 2026-07-14 kl. 07:42.
Citera
2026-07-14, 08:31
Medlem
Hulebackens avatar
Citat:
Det är faktiskt ganska vanligt att skicka sånt nu för tiden när mer och mer kommunikation sker online, fattar man tycker för någon på t.ex en dejtingsida så brukar man skicka allt möjligt även innan man har setts, och med Snapchat som ungdomarna använder så skickas det nog ännu mer sånt.

"Enligt tiktok"

Som sagt, avsaknaden av några som helst bevis visar ju tydligt att det bara är påhitt, visklekar och okritisk ryktesspridning utan någon som helst konkret grund.

Återigen, jag fattar att många ogillar honom, men din typ av inlägg säger faktiskt mer om dig än om Anis.

Nej, det är inte normalt (eller ganska vanligt, för den delen) att skicka videosnuttar där man runkar till folk man inte känner.

Vad fan snackar du om?
Citera
2026-07-14, 10:35
Medlem
Abdul.Alhazreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hulebacken
Nej, det är inte normalt (eller ganska vanligt, för den delen) att skicka videosnuttar där man runkar till folk man inte känner.

Vad fan snackar du om?
Om du läser en gång till så ser du att jag syftade på dejtingsidor/snap etc, människor man inte träffat men redan pratar och flirtar med. Inte till random människor.

Anis skickade inte heller till en random människa utan en han hade pratat med och han hade själv fått sexuella bilder skickade till sig. Dock hade han blivit catfishad av några underåriga gymnasieelever.

Det finns mer att läsa här:
(FB) Anis Don Demina skickar snuskvideos till barn. (Video)
Citera
2026-07-14, 11:37
Medlem
Twitterturkens avatar
Han syns överallt i media nu på senare tid, men fattar inte varför han är känd?
Är det invandrarungdomar som följer honom eller vad är grejen?
Citera
2026-07-14, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Episk-man
I denna era av porr överallt kan nog synen på vad som är en "micropenis" vara ganska förvanskad. Om tjejer tror att porrskådisarnas 25 cm är normalt blir nog det mesta "litet". Snubbarna inom porr tillhör generellt 10 % största organen & är inte normal-size s.a.s.

Intressant också att man aldrig diskuterar kvinnors kön när det gäller size & "trånghet". Dessutom kan ju kvinnor till skillnad från män påverka detta genom knipträning (bäckenbotten).

Men det handlar väl om att män (historiskt sätt) skall prestera/leverera. Jämställdhet är onekligen på kvinnans villkor. Jag är varken liten el. stor men med dagens syn på detta vettefan hur min skulle definieras? Dvs om typ 17-19 cm & medelgrov är litet? Iofs väl etablerad fam.far (ingen yngling) så jag behöver inte jaga el. "imponera" på ngn längre.

Måste vara extra tufft att vara ung man numera. Du skall vara snygg, lång, miljonär, ha 25 cm k*k, ta hand om kids o samtigt göra karriär, vara smart, ha självförtroende, skämma bort kvinnan, tuff och mjuk samtidigt, gärna kändis..osv. Låter j-gt jobbigt.

Förstår att många väljer singellivet.

Förresten har jag hört att Perlas pappa ryktas vara "liten" så hade hennes mamma tänkt som hon hade hon inte ens funnits.....🤔
Perlas pappa gjorde en "nakenkupp" i TV4 för 20+ år sedan. Därav det ryktet. Jag undrade då hur han vågade göra det med en så liten. Går att hitta filmen där han springer naken fortfarande, lite dålig upplösning, men man ser att den är några storlekar mindre än genomsnittet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in