Citat:
Ursprungligen postat av
Bimbodeluxe
Som en annan klok person skrev, brinner du för att förbjuda string på stranden får du engagera dig politiskt. Att sitta här och gnälla gör varken till eller från.
Jag vill inte engagera mig politiskt för jag hatar detta liberala feministiska skitsamhället vi lever i. Detta samhället går inte att reformera. Det enda rättvisa hade varit om vi alla dog, för vi alla som lever i detta sjuka samhället förtjänar att dö.
Det är därför min alla största lycka i livet är döden. Tanken och vetskapen att vi alla kommer dö ger mig otrolig lycka i livet dör då är man medveten att allting ändå är meningslöst i detta livet. Värdelöst och meningslöst och allting kommer försvinna väldigt snart.
Så när jag läser nyheter om olyckor, om folk som dör som hon 14 år gamla tjejen som blev påkörd i Malmö, eller han svenska polisen som dödades i Köpenhamn, och folk som dör av olika anledningar. Diego Jota till exempel i bilolyckan i Portugal. När jag läser om folk som dör så blir jag glad för det påminner mig om att allting i detta ruttna samhället ändå kommer ta slut snart.