Citat:
Ursprungligen postat av
achoooklar
Noll chans att detta är 764 eller liknande för då skulle videos på dådet redan spridits på tg eller x. Dessutom så tvekar jag på att man kan kalla en 14 åring "incel" med denna logik är alltså en 11 åring också incel?

och jo det är ju just det det handlar om "ofrivilligt celibat" är det incel står för eller kan man alltså ha ett aktivt sexliv och fortfarande vara det? haha du e ju inte på riktigt
Jag gissar på att detta handlar om någon psykopat bara. Se Paris Bennett fallet där han som 13 åring mördade sin syster för att sedan helt iskallt ljuga till 112 när han ringde in och berättade vad han gjorde.
Sitter du och följer alla slutna kanaler där 764-filmerna sprids? Det betvivlar jag. Skulle du göra det så tycker jag synd om dig.
Incelskapet handlar främst om social oförmåga och att stå längst ner i den manliga hierarkin. Att vara isolerad, osynlig för tjejer och sakna vänner. I en majoritet av fallen p.g.a. autism + ångest /depression. Sånt ser man redan i tidiga tonåren. Fråga din lokale högstadielärare. Sexbristen som kommer sen är ägget, inte hönan.
Därför är det fullt logiskt att allt från 13-åringar till 30-åringar hänger i dessa incelpräglade våldscommunities.
Återigen, jag har inga bevis för en sådan koppling i det här fallet.