Som bredbandsleverantör suger t(f)elenor fett.
Hade BBB (bradbandsbolaget) innan som senare köptes upp av telenor och successivt blev allt sämre.
Sa upp det och såsmåningom skaffade jag Bahnhof och har varit mkt nöjd med dem, nu blir det som samma sönderfalls scenario som med BBB.
Hade också Telenor som mobiloperatör, aldrig igen, blåste mig på ett dubbel abonnemang (företag), fick tillbaka hälften fast dom erkänt att dom gjort fel. De körde med uttröttnings metoden där dom kopplar en till nästa sen nästa sen nästa person där du får förklara samma historia om och om igen.
Djävligt jobbigt men effektivt i service branchen, alltså uttröttnings metoden, folk orkar ju som sagt inte sitta i timmar och förklara om och om igen.
Var dock ganska kul när dom ringde upp mig och försökte sälja ett nytt abonnemang, behövde då bara påpeka att dom var skyldiga mig för dubbel abonnemanget fortfarande då, gav dem t.om. rapport numret, sedan dess har dom slutat ringa och sälja abonnemang.
Inte kul dock att bli blåst men dock kul att påpeka det och vad det skulle kosta dem att få över en igen

, det blir liksom ingen diskussion då.