Citat:
Ursprungligen postat av
Ddagen
Vad är det för jävla by du bor i? Finns det inga riktiga karlar där? Det ät väl för fan bara att skjuta ihjäl ett antal och låta dem ligga synliga så drar de direkt. Finns inga kraftiga luftgevär tillgängliga eller salongsgevär är det väl för fan bara för några karlar att dra ihop ett par rejäla slangbellor.
Eller är det så att byn även är invaderad av en jävla massa kvinnliga Gretards? Isf är mitt tips till dig och övriga män i byn att flytta!
Nja tveksamt om det skulle fungera. Det fungerar vad gäller kråkfåglar det vet jag. Då räcker det med att visa upp ett dött exemplar så undviker sedan artfränderna platsen ifråga, men kråkfåglar är smarta fåglar. Måsar är däremot förmodligen alltför korkade för att dra några slutsatser av döda fränder. Gissar att de kanske istället skulle sätta sig där och börja käka av de döda eftersom de är mer eller mindre flygande soptunnor.
Dessutom är det så att innan du knappt hinner få iväg ett skott så dyker förmodligen insatsstyrkan upp. Att skjuta måsar är allvarliga grejer och inte alls att jämföra med en vanlig enkel duell mot någon random Svensson.
Nåväl
om man skulle få fritt fram att skjuta måsar (vilket man aldrig får) så tror jag för egen del att flyktskytte med hagelbössa skulle vara den metod med vilken jag skulle fälla flest måsar på kortast tid. För övrigt, kvinnorna du skriver om finns överallt numera och dominerar totalt i både kommunstyrelser, länsstyrelser och i andra instanser. Om inte alltid numerärt så ändå i sin egen fasta förvissning om att de alltid har rätt just på grund av sitt kön, och omgivningen går för det mesta på det. Så det mesta hamnar givetvis i limbo.