2026-07-11, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _Baste_
Finns fördelar även för snygga män. Självklart har de lättare att få tjejer, men även lättare att få jobb/befordran/högre lön o.s.v. Människor använder utseende som en proxy för förmåga, kunnighet, trovärdighet och liknande. Finns en anledning till att du aldrig sett en skitsnygg kille vara skolans utstötta mobboffer.
Visst men mobbade kan de fortfarande bli, för vissa känner sig hotade av andras framfart eller snygga personers potential. Inom psykologin så är det välkänt att särskilt personer med narcissism eller narcissistiska drag vill ha monopol på omgivningens uppmärksamhet och när en snygg kille får uppmärksamhet så känner sig narcissisten bestulen och måste grusa igen vägarna för honom. Jag har upplevt det själv så jag vet.
/9,3 på photofeeler
Citera
2026-07-11, 18:40
Medlem
Brallkillens avatar
Lätt att tro, men stämmer inte alltid. Självklart har ofta den med ett attraktivt utseende generellt mer fördelar rent socialt i livet. Men faktskt kan en enda "skavank" eller "hake" i personligheten göra att folk tar avstånd istället. Samt som en del attraktiva människor kan upplevas som manipulativa, så sett att vissa uppenbart försöker vinna fördelar pga sina utseenden.

Lovar att det även finns snygga människor som är mer ensamma än de borde varit.
Citera
2026-07-11, 18:41
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snakewatch
Visst men mobbade kan de fortfarande bli, för vissa känner sig hotade av andras framfart eller snygga personers potential. Inom psykologin så är det välkänt att särskilt personer med narcissism eller narcissistiska drag vill ha monopol på omgivningens uppmärksamhet och när en snygg kille får uppmärksamhet så känner sig narcissisten bestulen och måste grusa igen vägarna för honom. Jag har upplevt det själv så jag vet.
/9,3 på photofeeler

Och om är det 9,3 av 10 så säger jag bara waow. Då tillhör du alltså planetens snyggaste män, och jag måste ju bara fråga hur många brudar du gökat, och hur mycket du drar in om året som modell?
Senast redigerad av halaltarzan 2026-07-11 kl. 18:44.
Citera
2026-07-11, 18:46
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Och om är det 9,3 av 10 så säger jag bara waow. Då tillhör du alltså planetens snyggaste män, och jag måste ju bara fråga hur många brudar du gökat, och hur mycket du drar in om året som modell?

Vi snygga modellkillar och män aktiva på flashback skryter inte
Citera
2026-07-11, 19:25
Medlem
Citat:
Cirka 120, eeeeeh jobbar inte som modell. Du kan få en bild när pm öppnas för nya medlemmar.
Citera
2026-07-11, 19:39
Medlem
semen.12s avatar
Fru från ett U-land

Jag var 8 av 10 när jag var 36 år. Min glansålder. Gamla klasskamrater som mindes mig från 20år tidigare som 16 åring gillade vad dom såg.

Jag låg med en del RIKTIGT snygga tjejer när jag var 35 -37år som jag mötte på krogen men jag kände mig aldrig bekväm jag var en svag femma från gymnasiet och det satt i min skalle. När dessa kvinnor gick hem hörde dom aldrig av sig mer.

Jag vill nog påstå att just nu har jag en löjligt snygg tjej och hon är 18år yngre än mig.
Hur träffade jag henne varför vill hon ha mig? Vi gifte oss för 2021 hon är från ett U-land.

POWER talks och speciellt nu när världen är så liten via internet.
Citera
2026-07-11, 19:51
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av semen.12
Jag var 8 av 10 när jag var 36 år. Min glansålder. Gamla klasskamrater som mindes mig från 20år tidigare som 16 åring gillade vad dom såg.

Jag låg med en del RIKTIGT snygga tjejer när jag var 35 -37år som jag mötte på krogen men jag kände mig aldrig bekväm jag var en svag femma från gymnasiet och det satt i min skalle. När dessa kvinnor gick hem hörde dom aldrig av sig mer.

Jag vill nog påstå att just nu har jag en löjligt snygg tjej och hon är 18år yngre än mig.
Hur träffade jag henne varför vill hon ha mig? Vi gifte oss för 2021 hon är från ett U-land.

Ja det är en fördel som snygg man - alla brudar som ens försöker ragga på en är 20-30 år yngre o har kropparna i toppform.

Halaltarzan är 60 år och frugan 77 år - därför ruvar han i tråden muttrande
Citera
2026-07-11, 20:06
Medlem
semen.12s avatar
Citat:

För att undvika alla missförstånd. Jag är vit född 1964. 2021 reste jag ner till Sydamerika
och gifte mig med en kvinna som jag mötte via Internet. Jag kan ingen Spanska hon försöker lära sig Svenska på SFI just nu för städa på hotell ihop med Thailänskor är inte vad hon ville.
Citera
Igår, 09:47
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 448
Ja det är en fördel som snygg man - alla brudar som ens försöker ragga på en är 20-30 år yngre o har kropparna i toppform.

Halaltarzan är 60 år och frugan 77 år - därför ruvar han i tråden muttrande

Men där har allt fotomodellen fel.

Och vad fotomodellen anbelangar så bör du binda upp någon sötnos medan du har utseendet kvar, kan gå ruggigt snabbt utför efter 50 vet du.
Citera
Igår, 12:12
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
För att undvika alla missförstånd. Jag är vit född 1964. 2021 reste jag ner till Sydamerika
och gifte mig med en kvinna som jag mötte via Internet. Jag kan ingen Spanska hon försöker lära sig Svenska på SFI just nu för städa på hotell ihop med Thailänskor är inte vad hon ville.

Missförstånd säger du. Men är du verkligen i rätt tråd om du var tvungen att dra ner till ett u-land för att hitta kärring? De snygga som tråden handlar om behöver väl knappast inte det eller?
Citera
Igår, 12:54
Medlem
448s avatar
Citat:
Men där har allt fotomodellen fel.

Och vad fotomodellen anbelangar så bör du binda upp någon sötnos medan du har utseendet kvar, kan gå ruggigt snabbt utför efter 50 vet du.

Nä vid 60 är vi ännu hetare , om jag lever på sprit,öl,pizza o mcdonalds o inte rakar mig raggar latniokexen som din fru på oss - ibland riktiga gamlingar +30 istället för tonåringar

Var nån jävla ungdomsfotbollsturnering på västkusten där jag är o fan ta en gäng småbrudar som kom ut ur en minbuss o in på kaffet där jag satt 😅

Det var inte lätt där inne , deras fåraherdar flabba
Citera
Idag, 00:01
Medlem
Skrivet helt unisex och oavsett situstion, dating till arbete. Du blir lätt brädad av den orädde och trevlige som är lätt att umgås med. Nervositet är smittsamt, ingen känner sig bekväm i sällskap med den nervöse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in