Citat:
Ursprungligen postat av
XY3000
Jag tycker jag var ganska tydlig med att det var helt anekdotiskt. Klart det inte var menat som en allmän sanning. Har förvånat mig att människor som borde ha fantastiska möjligheter att skapa sig ett riktigt bra liv lyckas med det rakt motsatta. Men skönhet och intelligens hjälper inte mycket om det är vajsing på psyket.
Meddelar avvikande åsikt. Sett såna jävla psykfall till brudar, med t ex borderline, men som en följd av sitt utseende och den status som följer inte har några som helst problem att skaffa karlar. De lyckas ju ofta inte behålla männen eftersom det är omöjligt att leva med den här sortens kvinnor en längre tid. Som demoner drar de fram och efter sig lämnar de ett antal spillror till män, totalt nedbrutna och psykiskt ärrade för resten av livet.
Mycket skit skrivs här, men visdomen 'don't put your dick in crazy' är faktiskt inte något som enbart mansgrisar skriver för att förnedra eller förminska kvinnor, finns en rationell och allvarlig underton som inte går att vifta bort.