2026-07-14, 12:15
Medlem
Vilken dominant liten snärta!

Fan, sånt här borderlinebeteende tycker jag är sexigt. Alltså jag blir nästan kåt på själva görningen, att hon hetsar och hotar å grejer och säger ge mig pengar eller så krossar jag dig din smutsiga horunge!

Citat:
Ursprungligen postat av Tungrodd
Hade varit kul om han hade hängt ut henne på sociala medier! "Kolla här, hon har rea på avsugningar denna veckan, 800:-!", eller nåt sånt. Snacka om att hon blir bortgjord!

😂😂
Citera
2026-07-14, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustTrolling
Det är en hora uppenbarligen.

Framgår i inslaget att hon säger att hon ska polisanmäla honom för sexköp. Och sedan sprida informationen om det till BO:s chef.

Såg bara det lilla annonsen gav från TS. Är det en torsk har jag noll sympati för honom och därmed stärks mitt antagande att det var ngt han själv gjort fel/begick ett brott. Då är det inte synd om honom längre.
Citera
2026-07-14, 12:22
Medlem
Gulsmurf2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anthraxious
Såg bara det lilla annonsen gav från TS. Är det en torsk har jag noll sympati för honom och därmed stärks mitt antagande att det var ngt han själv gjort fel/begick ett brott. Då är det inte synd om honom längre.

Alltså vad jag kan se framgår det inte helt tydligt vad som hänt. Ett hot om anmälan innebär ju inte att något måste hänt.
Citera
2026-07-14, 12:35
Medlem
Imnshos avatar
För 800.000 hade jag definitivt hängt ut horan, även om jag skulle förlora jobb och anseende. Ett litet snedsprång med en nattfjäril är väl oskyldigt?

Men det kanske finns foto på snubben med gagball samt en buttplug i arslet?
Citera
2026-07-14, 12:37
Medlem
JustTrollings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anthraxious
Går inte att säga riktigt, men förmodligen är han inte en torsk. Verkar ju som att han började ge henne saker redan på gymnasiet. Sedan har det fortsatt.

Men om hon anmäler för sexköp så lär hon ju kunna styrka att hon säljer sex. För polisen. Annars hotar man med att anmäla för våldtäkt, eller något annat, inte sexköp.
Citera
2026-07-14, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gulsmurf2
Alltså vad jag kan se framgår det inte helt tydligt vad som hänt. Ett hot om anmälan innebär ju inte att något måste hänt.

Nej självklart, jag gick på en tidigare kommentar när jag skrev det.

Citat:
Går inte att säga riktigt, men förmodligen är han inte en torsk. Verkar ju som att han började ge henne saker redan på gymnasiet. Sedan har det fortsatt.

Men om hon anmäler för sexköp så lär hon ju kunna styrka att hon säljer sex. För polisen. Annars hotar man med att anmäla för våldtäkt, eller något annat, inte sexköp.

Du skrev att det "framgår i inslaget" vilket jag tog som att det var självklart att hon var prostituerad.

Citat:

Framgår i inslaget att hon säger att hon ska polisanmäla honom för sexköp. Och sedan sprida informationen om det till BO:s chef.

Han har alltså varit lite väl givmild och det är inte ett sexköp det handlar om utan bara han som är lite korkad. Visst att man bjuder på middagar men att börja överföra pengar är fan så dumt det bara kan bli. Sen att det pågår i hela två år. Herregud, stackars pojk kan inte haft en lätt uppväxt om han går på sånt här skit.

Men men, jag tar tillbaka det om torsk då det baserades på tidigare inlägg. Lyssnade på själva ljudklippet i annonsen och ja, det låter mer som en man som fått en lite väl konservativ bild av vad ett förhållande mellan man och kvinna är. Att köpa presenter och överösa henne är inte direkt så man dejtar 2026. Jävligt dyr läxa det här, både monetärt och emotionellt. Men men, han har hela livet framför sig. Hoppas bara han faktiskt lär sig ngt här.

Vad gäller henne är hon vidrig som utnyttjade honom, helt klart. Borde absolut få ett straff för det. Vad det straffet skall vara (vet ej hur utpressning döms) överlåter jag till rättsväsendet.
Citera
2026-07-14, 13:10
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krascha
Säkert. Han har köpt sex av henne, och hon hotar att anmäla om han inte betalar.
Men 800k? Vadfan! Böterna för sexköpet hade väl landat på mellan 5 och 10k Visst skulle det sugit getröv om killen hade fru och barn, men 800k hade det inte varit värt!

Någon påhittad våldtäkt lutar jag åt.
Citera
2026-07-14, 13:15
Medlem
Gulsmurf2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Men 800k? Vadfan! Böterna för sexköpet hade väl landat på mellan 5 och 10k Visst skulle det sugit getröv om killen hade fru och barn, men 800k hade det inte varit värt!

Någon påhittad våldtäkt lutar jag åt.

De verkar väl ha varit klasskamrater? Och jag tror inte han var rädd för böterna, utan att då sitt liv förstört genom att hon spred skaker till samhället, vänner chef etc

Att bli stämplad som torsk kan förstöra mycket mer än vad böterna gör.
Citera
2026-07-14, 13:20
Medlem
Citat:

Tydligen ingen proffsig hora som utpressar sina kunder. Sånt måste ju kunna bestraffas tycker man.
Citera
2026-07-14, 13:21
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
De verkar väl ha varit klasskamrater? Och jag tror inte han var rädd för böterna, utan att då sitt liv förstört genom att hon spred skaker till samhället, vänner chef etc

Att bli stämplad som torsk kan förstöra mycket mer än vad böterna gör.
Visst! Men 800k? Han hade ju varit i gott sällskap med Paolo, Nicklas Wahlgren, Knugen "kaffeflickor" och många andra. Enda som blev skjuten nästan i sank var ju Paolo, fast han repade sig ju!
Citera
2026-07-14, 13:23
Medlem
Ingen bild på fanskapet?
Citera
2026-07-14, 13:26
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Såg en artikel på Facebook som försvann men även SR verkar ha skrivit om det.

Det ska alltså varit en ung kvinna son pressat en man, som länkat både sitt ich sin pappas konto under hot om att hon skulle anmäla honom.

Flera gånger under dagen ska det ha kommit krav på överföringar osv.

Det ska ha uppdagats när hon åkt hem till hans föräldrar och krävt pengar.

Vad kan hon ha hotat med, är det bara en falsk anmälan om övergrepp? Och vad är ett rimligt straff? Kommer han få några pengar tillbaka?

https://www.sverigesradio.se/artikel/22-aring-i-strangnas-pressades-pa-800-000-kronor

Här ser man på ett tydligt sätt vilken obefintlig moral och girighet vissa kvinnor besitter.

Hoppas att den unge mannen får upprättelse och att pengarna betalas tillbaka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in