Citat:
I förhör berättar mannen att kvinnan under två års tid, ofta flera gånger om dagen, krävde pengar av honom.
Jag vill inte vara den som trycker ner på brottsoffer men vad i helvet e kan hon ha haft som gör att man ens går med på det här? Bilden i artikeln på en chatt där man ser det hon skrivit räcker väl gott att använda som udnerlag för att bevisa att hon är pantad i huvudet?
Jag har väldigt svårt att se vad hon kan ha på honom. Det mest uppenbara är att han knullat runt och inte vill att hans tjej ska få reda på det men även om det bara handlar om falska våldtäktsanklagelser (vilket är hemska) så har han ju chattat med henne i TVÅ ÅR och därmed haft någorlunda bra underlag?
Nu ska man kanske inte vara alltför förhastad. En 22-åring är enbart vuxen på pappret. Speciellt män är fan inte helt 100 i huvudet förrän minst 25.
Hade gärna velat höra mer om tillvägagångsätt och vad som använts som hot å jag är mest nyfiken på vad som kunde "förstöra hans liv" som han absolut inte kunde avvärja under denna period. Då förutsätter vi att han är 100% oskyldig också och inte faktiskt begått ngt hemskt brott som hon helt enkelt höll över huvudet på honom.