2026-07-14, 00:18
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Är väl ingenting konstigt med det. Man känner väl inte folk på alla platser man besöker? Kanske en dansk familj som åkt över från Helsingör för en dagstripp t.ex.

Enligt uppgift i tråden är Furutorpsparken ett osannolikt besöksmål för ett sådant klientel, dock inte uteslutet såklart.
Citera
2026-07-14, 00:19
Medlem
Chipsochcolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av no.alias
Hela det här fallet är tragiskt. Det är tragiskt att en femåring har blivit attackerad och det är fan också tragiskt att ett b a r n har gjort det. För att någon under 15 år (om det stämmer) är fan också ett barn.

Det här är en av de där dagarna i livet som aldrig borde existera. Barn som skadar barn är en jävligt dålig dag.

Jag skiter fullkomligt i om det är ett barn eller en vuxen som sätter kniven i halsen på en femåring som nyfiket leker i en lekpark.

Är du 13 år och försöker döda en femåring, som i det här fallet, så är du sjuk i huvudet. Som skrivet - Barn eller vuxen, man är SJUK om man gör det.
Citera
2026-07-14, 00:23
Medlem
Chipsochcolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buzzerbuzzer
Fan vad folk är sjuka nu för tiden! Är det så jävla omöjligt att identifiera psykfallen och spärra in dom i tid?

Skulle inte förvåna mig om det kommer en artikel i media imorgon att han har varit i problem tidigare och soc varit involverade, men att soc har lagt locket på som vanligt.
Han har säkert varit på många socmöten tidigare, parasiten.

13 år och försöker döda en femåring. Jag blir så förbannad!

Inte ens småbarn i en lekpark går säkert längre!
Citera
2026-07-14, 00:24
Medlem
GammalTantSkanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Enligt uppgift i tråden är Furutorpsparken ett osannolikt besöksmål för ett sådant klientel, dock inte uteslutet såklart.

Det är bara 5 min promenad från Good Morning+ hotell
Citera
2026-07-14, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chipsochcola
Jag skiter fullkomligt i om det är ett barn eller en vuxen som sätter kniven i halsen på en femåring som nyfiket leker i en lekpark.

Är du 13 år och försöker döda en femåring, som i det här fallet, så är du sjuk i huvudet. Som skrivet - Barn eller vuxen, man är SJUK om man gör det.

Så du gör ingen skillnad om ett barn skadar en fem åring eller om en 50 åring gör det? Du och jag är jävligt olika.

Självklart är det inte ett friskt beteende men som en 50 åring så har du haft jävligt många fler år på dig att skaffa hjälp för ditt mående. Jag har aldrig sagt något annat....
Citera
2026-07-14, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crackproof
Det är inte tragiskt att någon under 15 år gjort det. Det är tragiskt att pissluffaren inte avrättas genom dödsstraff. Hoppas flickans farsa väntar på honom när han kommer ut från sin trygghet.

Jag håller inte med dig. Jag tycker att det är jävligt tragiskt.
Citera
2026-07-14, 00:27
Medlem
Chipsochcolas avatar
Citat:
Så du gör ingen skillnad om ett barn skadar en fem åring eller om en 50 åring gör det? Du och jag är jävligt olika.

Självklart är det inte ett friskt beteende men som en 50 åring så har du haft jävligt många fler år på dig att skaffa hjälp för ditt mående. Jag har aldrig sagt något annat....

Du skadar inte ett barn, oavsett hur gammal du är.

Ja. Du och jag är jävligt olika isåfall, vi har delade åsikter och det är ju helt okej.
Jag har sagt mitt, och du ditt.
Citera
2026-07-14, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chipsochcola
Du skadar inte ett barn, oavsett hur gammal du är.

Ja. Du och jag är jävligt olika isåfall, vi har delade åsikter och det är ju helt okej.
Jag har sagt mitt, och du ditt.

Tack, nu håller vi med varandra.
Citera
2026-07-14, 00:32
Medlem
JohnnyDungeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
reviews på google 4.8
"hjärtat av stadsdelen söder"
"stadens mest populära vardagsrum"
"lekplats,utegym,grillplatser"
"olika event på somrarna"
"5-10min från helsingborg c"

kollar man maps ser det fint ut med närhet till shopping, restauranger ett hotell.

dom kan ju också ha promenerat genom parken gör att ta sig från A till B.

Fan heller, ligger i ett utsatt område jämte motorvägen. Den enda shopping som finns är diverse arab-livs och vattenpipecafeer. Ingen jävel råkar bara promenera förbi. Kommunen har fått sätta övervakningskameror på den platsen eftersom det är så jävla ruttet.
Citera
2026-07-14, 00:42
Medlem
Citat:
Så du gillar tanken på att döda barn. För det är exakt vad dina ord säger.

Jag håller inte med dig.
Barn som försöker döda andra barn utan anledning? Ja. Noll sympatier. Nolltolerans.
Citera
2026-07-14, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crackproof
Barn som försöker döda andra barn utan anledning? Ja. Noll sympatier. Nolltolerans.

Jag älskar att du faktiskt erkänner att det är ett annat barn inblandat. Hela storyn är tragisk, det finns ingenting positivt här. Jag hoppas att du inte har barn eller ett husdjur. Jag bara hoppas att flickan överlever.

Någonting är jävligt fel här uppenbarligen och du pratar om att döda ett barn. Det här är 100% din åsikt. Jag kommer inte svara dig mer.
Citera
2026-07-14, 00:54
Medlem
Citat:
Jag älskar att du faktiskt erkänner att det är ett annat barn inblandat. Hela storyn är tragisk, det finns ingenting positivt här. Jag hoppas att du inte har barn eller ett husdjur. Jag bara hoppas att flickan överlever.

Någonting är jävligt fel här uppenbarligen och du pratar om att döda ett barn. Det här är 100% din åsikt. Jag kommer inte svara dig mer.
Det enda tragiska här är att flickan skadats av ett mongo. Jag hoppas att du inte har en dotter på fem år som knivhuggs i halsen av ett mongo, som du tycker synd om medan din dotter svävar mellan liv och död på akuten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in