2026-07-13, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bulldog77
Han har inte gömt sig några år i Luleå, De har ett lantställe i Vilhelmina som han åker upp till.
Han jobbade i borås några år och startade sedan ett eget företag som han hade i Göteborg tills byggkrisen kom. Så sprid ingen jävla dynga.Du har NOLL koll
Utveckla gärna det där med Vilhelmina, varifrån grävde du upp det?
Citera
2026-07-13, 21:05
Medlem
Hulebackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av no16
Om det stämmer så är det ju intressant att det inte är nåt infall. Utan som en annan användare skrev tidigare ikväll att tjafset började nån annanstans (La Luna, Olearys eller nåt av pizzahaken?). Känns mer o mer som 100% personligt. Har MGM fått med sig två Gbg-polare också. Undrar om det var tjall innan eller detta var nåt som bara startade o slutade den kvällen?

Jag ser inte det inlägget när jag letar nu, kan du hjälpa mig?
Citera
2026-07-13, 21:06
Medlem
Hulebackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lejonet71
Utveckla gärna det där med Vilhelmina, varifrån grävde du upp det?

Dom var polare, ditt jävla pucko. Du är som en kärring som hoppar in mitt i konversationen och hugger på skit, du inte förstår. Läs först tack.
Senast redigerad av Hulebacken 2026-07-13 kl. 21:10.
Citera
2026-07-13, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hulebacken
Dom var polare, ditt jävla pucko. Du är som en kärring som hoppar in mitt i konversationen och hugger på skit. Läs först tack.
Du var en otrevlig typ...
Jag vet en del och blev nyfiken om var Vilhelmina kommer ifrån.
Citera
2026-07-13, 21:11
Medlem
Citat:
Jag ser inte det inlägget när jag letar nu, kan du hjälpa mig?

inlägg #276 ett par sidor bak
Citera
2026-07-13, 21:15
Medlem
Hulebackens avatar
Citat:
inlägg #276 ett par sidor bak

Jag kanske missar något, men det ser ut som ditt eget inlägg och vad jag kan se står det inget om att bråket började på en restaurang i centrum.
Citera
2026-07-13, 21:16
Medlem
Hulebackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lejonet71
Du var en otrevlig typ...
Jag vet en del och blev nyfiken om var Vilhelmina kommer ifrån.

Istället för att vara kryptiskt, igen, som en jävla kärring. Ut med språket.
Citera
2026-07-13, 21:17
Medlem
Citat:
I GP står det att de anhölls efter vittnen golat, och i Härrydaposten står det att de delgav sig själva. Konstigt att det står olika.

De delgav sig själva
Citera
2026-07-13, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillbmk
En kväll med grill och alkohol som oturligt nog slutade i att två personer, en alkoholiserad man med tidigare historia inom brottsbalken och tung narkotika, och en ung grabb med halvstökiga grabbar till polare stöter på varandra, var på dessa stött på varandra ett tillfälle tidigare och hamnat i munbajs och och gräl på en lokal restaurang. Kvällen blåser upp i gräl på nytt varpå den ene tar till med tillhygge och börjar hota en av GM, får en smäll i ”försvar” och ett slagsmål bryter ut.

Vet ej vart historien leder efter detta men den slutar otroligt tragiskt. Alla kondoleanser till BO anhöriga samt GM’s anhöriga, inte för att skydda en brottsling, utan för att detta är ett förlopp under lång period av otroligt tråkiga händelser.

Var försiktiga där ute

Detta var det, mod hade rensat så nu var det inlägg 274
Citera
2026-07-13, 21:22
Medlem
Hulebackens avatar
Citat:
Detta var det, mod hade rensat så nu var det inlägg 274

Tack. Gud vad det är svårt att förstå vad personen menar i det inlägget. Vem använde tillhygge? Antar någon annan än BO. Vem är den tungt narkotikaberoende personen? Vem är alkisen?

Jaja, vekar som den användaren är aktiv, hoppas den förtydligar snart.
Citera
2026-07-13, 21:23
Medlem
Citat:
Jag bad den användaren att utveckla, det gjorde den aldrig. Så är förmodligen skitsnack, då folk som bevisligen känner Bj*rne dementerar det hårt.

Hade gärna utvecklat och gått in mer på detalj men jag ska låta rättvisan skippas. I och med att Mölnlycke är såpas litet som det är, eller snarare Härryda kommun, så känner man folk som är otroligt nära anhängare till båda sidor. Tack vare väldigt starka källor så kan min historia styrkas, inga uppgifter jag vill gå ut med nu utan det får komma ut efter tiden.
Citera
2026-07-13, 21:25
Medlem
Citat:
Jag kanske missar något, men det ser ut som ditt eget inlägg och vad jag kan se står det inget om att bråket började på en restaurang i centrum.

Allt skall ha börjat på olearys för ca 3.5-4 månader sedan.

Jag var där senare den dagen och fick detta berättat till mig av ägaren
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in