2026-07-13, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greven1975
Det var andra som var närvarande som meddelade polisen om vilka de var.

Så må fallet ha varit och det känns ju bra att höra! Men grabbarna som är MGM lämnade även in sig själva tillsammans enligt artiklar som är tidigare länkade.
Citera
2026-07-13, 20:27
Medlem
Citat:
My bad, de är anhållna så dom kan inte fly

Som tröst för dig så har du inte helt fel, blir man anhållen på SkåneG så hamnar man i häktets lokaler.
Citera
2026-07-13, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ariskvevare
Som tröst för dig så har du inte helt fel, blir man anhållen på SkåneG så hamnar man i häktets lokaler.

Jag vet, mer att svaret var till en tidigare kommentar där någon nämnde att de skulle fly landet och oavsett anhållen eller häktad så är det extremt svårt att fly då.
Citera
2026-07-13, 20:32
Medlem
Hulebackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ariskvevare
Så må fallet ha varit och det känns ju bra att höra! Men grabbarna som är MGM lämnade även in sig själva tillsammans enligt artiklar som är tidigare länkade.

I GP står det att de anhölls efter vittnen golat, och i Härrydaposten står det att de delgav sig själva. Konstigt att det står olika.
Citera
2026-07-13, 20:34
Medlem
Citat:
Jag vet, mer att svaret var till en tidigare kommentar där någon nämnde att de skulle fly landet och oavsett anhållen eller häktad så är det extremt svårt att fly då.

Hahah vad kan man förvänta sig av någon som ”tacklat världen” via föräldrarnas berättelser.. Som du säger. Fly från häktets reservoarer är inget man gör casual på en eftermiddag direkt. Det är mer eller mindre typ exakt jävligt omöjligt.
Citera
2026-07-13, 20:38
Medlem
Ny info:
https://www.dn.se/sverige/var-pa-badplats-med-familjen-man-ihjalslagen/
Citera
2026-07-13, 20:43
Medlem
Så nu visar det sig att det fanns en relation mellan offer och gärningsman. Med ta ej på ålderskillnaden var det väl någon gubbe som knullade hans morsa eller så.
Citera
2026-07-13, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rektalutdelning
Så nu visar det sig att det fanns en relation mellan offer och gärningsman. Med ta ej på ålderskillnaden var det väl någon gubbe som knullade hans morsa eller så.
Det är inte nödvändigtvis så, BO har barn varav sonen är bara 3 år äldre än GM så det kan vara andra saker som ligger bakom.
Citera
2026-07-13, 20:49
Medlem
Citat:
Ny info:

Intressant att de mot slutet blandar in båda händelserna (Stnsnd också) som att händelserns hänger samman när det är helt och två olika isolerade händelser.
Citera
2026-07-13, 20:58
Medlem
Proff-Pojkstrecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hulebacken
Varför? Ser inget som tyder på det. Vad har jag missat?
Det är uppgifter som den nedan som har nått även mig och som har fått mig att omvärdera bakgrunden till händelsen.

Citat:
Ursprungligen postat av Sallen8585
här i byn vet många vem Bja*ne är. Han är inget helgon direkt. Kriminell och med missbruk.
Citera
2026-07-13, 20:59
Medlem
Citat:
Ny info:

Om det stämmer så är det ju intressant att det inte är nåt infall. Utan som en annan användare skrev tidigare ikväll att tjafset började nån annanstans (La Luna, Olearys eller nåt av pizzahaken?). Känns mer o mer som 100% personligt. Har MGM fått med sig två Gbg-polare också. Undrar om det var tjall innan eller detta var nåt som bara startade o slutade den kvällen?
Citera
2026-07-13, 21:00
Medlem
Hulebackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proff-Pojkstreck
Det är uppgifter som den nedan som har nått även mig och som har fått mig att omvärdera bakgrunden till händelsen.

Jag bad den användaren att utveckla, det gjorde den aldrig. Så är förmodligen skitsnack, då folk som bevisligen känner Bj*rne dementerar det hårt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in