2026-07-13, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sallen8585
Man har inte missbruksproblem när man flertalet gånger åker fast för rattfylla (narkotikapåverkad och alkohol? Ertappas med amfetamin? Bär kniv på den lokala syltan Olearys?

Det finns flertalet domar från 2024 och framåt. Läs dessa.
Jag kände personen ifråga och vet lite mer en dig lilla du så sluta snacka skit
Citera
2026-07-13, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vintageman
Det kan vara rövhål som kommit utifrån också från Göteborg då förmodligen, och jag är också chockad. Det är en väldigt fin miljö där. Men det är just detta också, den svenska fredliga och trevliga sommaren när svenskar och nordbor vill njuta av det bästa av året är nu mera känt för våldsdåd och otrygghet.

Inga oändliga sommarnätter, trygghet, gemenskap och idyll/paradis känsla och kunna strosa tryggt var man än är i princip, det har bytts ut mot livsfara, rädsla och berikning istället.

Många svenskar verkar tycka det är helt normalt, ska man sluta kalla dom personerna svenskar kanske?
De är alla tre svenskar…
Citera
2026-07-13, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krasigt
Alltså att BO har dejtat någon av GM:s mammor, möjligtvis misshandlat henne?

Inte nödvändigtvis (jag har ingen kunskap om någon eller inside info). Menar mer att mordet grundar sig i något personligt som skavt ordentligt och att det därav har mynnat ut i något MGM med bihang inte önskade, men att det ligger till grund till den oerhörda ilska man med största sannolikhet besitter för att det skall gå så långt att någon avlider. Sen nyktrar dom till (både från alkohol och ilska) och kommer till insikt med vad dom ställt till med för att sedan lämna in sig själva och brösta det som en man. Därav är jag helt säker på att samtliga MGM är svenskar och inga ”babbeluringar”.
Citera
2026-07-13, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ariskvevare
Inte nödvändigtvis (jag har ingen kunskap om någon eller inside info). Menar mer att mordet grundar sig i något personligt som skavt ordentligt och att det därav har mynnat ut i något MGM med bihang inte önskade, men att det ligger till grund till den oerhörda ilska man med största sannolikhet besitter för att det skall gå så långt att någon avlider. Sen nyktrar dom till (både från alkohol och ilska) och kommer till insikt med vad dom ställt till med för att sedan lämna in sig själva och brösta det som en man. Därav är jag helt säker på att samtliga MGM är svenskar och inga ”babbeluringar”.
Det var andra som var närvarande som meddelade polisen om vilka de var.
Citera
2026-07-13, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
De kommer hävda nödvärn annars är de hjärndöda.
Bättre ligga lågt eller lämna landet!
Svårt när man redan är häktad.
Citera
2026-07-13, 19:45
Medlem
Nidingrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greven1975

De är inte häktade.
Citera
2026-07-13, 19:48
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Greven1975
De är inte häktade lär dig!
De kommer ha förhör där din dummefan!
Citera
2026-07-13, 19:57
Medlem
Citat:
De är anhållna så svårt att fly din jävla mupp
Citera
2026-07-13, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nidingr
De är inte häktade.
My bad, de är anhållna så dom kan inte fly
Citera
2026-07-13, 20:05
Avstängd
Hulebackens avatar
Citat:

Ironiskt att du klagar på låg nivå när de är anhållna och åklagare har fram till onsdag lunch på sig att ta beslut om häktning. Vilket går att läsa i tråden.

Endast kärringar märker ord. Är du en kärring?
Citera
2026-07-13, 20:18
Avstängd
Hulebackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bulldog77
Jag kände personen ifråga och vet lite mer en dig lilla du så sluta snacka skit

Helt otroligt vad folk i denna tråden verkligen vill skuldbelägga BO. Undra fan hur de är funtade.

Tack för att du delar med dig och hoppas du har det ok trots alla vildar och omständigheterna såklart.
Citera
2026-07-13, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hulebacken
Helt otroligt vad folk i denna tråden verkligen vill skuldbelägga BO. Undra fan hur de är funtade.

Tack för att du delar med dig och hoppas du har det ok trots alla vildar och omständigheterna såklart.

Håller med dig, många förståsigpåare som ”vet”.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in