2026-07-13, 17:43
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Birds-of-a-feather
Men för helvete, jag dör! 🤣🤣🤣
Om jag ska skicka in en jobbansökan någon gång ska jag skriva det som överskrift, "Ärlig och absolut inte idiotisk". Borde ju vara ett kanonsäkert sätt att få jobbet!

Jätteroligt, eran besatthet har inga gränser. Hur kommer det sig att just 785 är så intressant? Kan det vara eftersom allt jag har sagt stämmer? Att han har blivit lurad? Hur kommer det sig att hela hans omgivning har slutit sig runt honom om han nu var skyldig?

Ni är alla här desperat Klaft och käft jävlar och det enda ni förtjänar är usch och twii!
Citera
2026-07-13, 17:49
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acodpc37
Testa att skriv något positivt om Dumpen i andra tråden, så ser du vad som händer. Samma sak där. Så sorgligt. Men en rimlig fundering kring varför det är så, har vi ju om det.

Men i den här tråden pratar vi gäddor. Tror du "Raketcepet" 588 snickrar på sin stämningsansökan?
Sant sant. Men nej, det tror jag inte. Skulle stått i media för länge sen. Minns inte # men han hallongrottan har ju stämt henne, gått ganska lång tid nu ändå, inte ett ljud i media. Så skulle 588 också gjort det hade vi sett ivarjefall den rubriken redan.
Citera
2026-07-13, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loopmelon
Jätteroligt, eran besatthet har inga gränser. Hur kommer det sig att just 785 är så intressant? Kan det vara eftersom allt jag har sagt stämmer? Att han har blivit lurad? Hur kommer det sig att hela hans omgivning har slutit sig runt honom om han nu var skyldig?

Ni är alla här desperat Klaft och käft jävlar och det enda ni förtjänar är usch och twii!
Kan också vara för att någon studsade in som en liten gummiboll och hittade på massa trams om #785, där förmodligen väldigt lite, om något, stämmer...

OT, men vad betyder "klaft och käft"? Är svenska inte ditt förstaspråk?
Citera
2026-07-13, 17:55
Medlem
Mr.Parakits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pistonhonda
Det var ju nästan lyteskomik o se dessa två pedofilbögar.. men skrattet fastnar i halsen när man inser vad dom är kapabla till...

Citat:
Ursprungligen postat av Min brors kusin
Undrar hur länge.....

Citat:

Jag tror att du kanske är tidigare bekant, men ovän med #785, eller hyser agg av någon anledning emot honom. Du gör såhär för att skada honom, inte hjälpa. Det är hursom resultat av dina inlägg. Vart kan man läsa att någon i hans omgivning tar han i försvar? Har någon av alla bekanta gått ut med det öppet? Har han själv försökt redovisa sig någonstans? Om alla slutit upp har väl nån stått för det offentligt, tex på Facebook eller likande? #785

#796 är identifierad med personuppgifter tidigare idag, han har mycket tidigare domar. Född 1970.
Citera
2026-07-13, 17:57
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:

Jag tycker att en gädda som påstår sej vara "ärlig och absolut inte idiotisk" är väldigt intressant när han visar sej vara allt annat än det han påstår. Han är faktiskt uridiotisk, misslyckad, ful och dessutom pedofil. Sedan har detta haveri till människa dessutom en vän, eller ovän skulle jag säja, som ständigt tar dåren i försvar, trots att alla vet att han är skyldig. Han har dessutom ett TV-framträdande på meritlistan. Kan man bli mer spännande än så?
Citera
2026-07-13, 18:02
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Parakit
#796 är identifierad med personuppgifter tidigare idag, han har mycket tidigare domar. Född 1970.
Det är mycket glädjande att den där dåren är identifierad. Han var verkligen riktigt obehaglig. Det är knappast en överraskning att han är känd av polisen sedan tidigare. Synd att dom inte har möjlighet att spärra in fanskapet igen. #796
Citera
2026-07-13, 18:09
Medlem
SaltKrabbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Tanken har faktiskt slagit mej också. 😄 Annars var det en fiffig användare här i tråden som föreslog att någon borde starta en hemsida för legendariska gäddcitat. Bland alla konfrontationer, samtal och chattloggar finns det ju gott om guldkorn. #785s "Ärlig och absolut inte idiotisk." borde i så fall pryda själva startsidan.

Man borde även införa röstförbud och att dom inte får vistas varsomhelst. Och ska dom vistas offentligt måste dom bära en gädd-pin så vanligt folk lätt kan känna igen dom.
#dom flesta
Citera
2026-07-13, 18:18
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SaltKrabban
Man borde även införa röstförbud och att dom inte får vistas varsomhelst. Och ska dom vistas offentligt måste dom bära en gädd-pin så vanligt folk lätt kan känna igen dom.
#dom flesta
Designen är redan fixad i och med #797s "JAG ÄR STUM"-pin. Man behöver bara byta ut texten.
Citera
2026-07-13, 18:24
Medlem
SaltKrabbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Designen är redan fixad i och med #797s "JAG ÄR STUM"-pin. Man behöver bara byta ut texten.

Känns betryggande. Nu måste bara regeringen fatta beslut om dessa pins så man kan låta sina barn få använda sina telefoner och låta dom gå ut igen.
Citera
2026-07-13, 18:52
Medlem
Citat:

Har sagt till dig, även tackat med, att hade du inte klampat in i tråden hade 785 förblivit en dussingädda. Varken mer eller mindre, men du lyfte upp honom till den legend-status han nu har.

En riktigt vidrig typ med sitt groomande. Eller om det nu var "mellanhanden" som gjorde det åt honom. Om nu hela hans omgivning (ditt påstående) har gjort det, kanske det beror på att "Han ljuger så bra" som Linda Bengtzing sjöng. Tänkt på det? Varför fick han inte dansa med henne? Eller föredrar Nicklas annat?

Vad är Klaft?
Senast redigerad av Acodpc37 2026-07-13 kl. 18:56.
Citera
2026-07-13, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Sant sant. Men nej, det tror jag inte. Skulle stått i media för länge sen. Minns inte # men han hallongrottan har ju stämt henne, gått ganska lång tid nu ändå, inte ett ljud i media. Så skulle 588 också gjort det hade vi sett ivarjefall den rubriken redan.

In och läs på raketcepets insta,, så får du dig ett gott skratt. Han har helt skruvade tankar om GDPR, och drar sig inte från att sprida förtal om Sara och Patrik. Det skärmDumpas flitigt därifrån. Så förutom anmälan om hot, som Sara har inlämnat, kan han räkna med förtalsanmälan.

Smart kille det där, som inte ens vet vad ordet fiktiv betyder.

https://dumpen.se/2025/04/02/raketmannen-linkoping-588/
Citera
2026-07-13, 19:00
Medlem
FiskarStinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acodpc37
In och läs på raketcepets insta,, så får du dig ett gott skratt. Han har helt skruvade tankar om GDPR, och drar sig inte från att sprida förtal om Sara och Patrik. Det skärmDumpas flitigt därifrån. Så förutom anmälan om hot, som Sara har inlämnat, kan han räkna med förtalsanmälan.

Smart kille det där, som inte ens vet vad ordet fiktiv betyder.

https://dumpen.se/2025/04/02/raketmannen-linkoping-588/

Raketgäddans konfrontation tycker jag hör till de bättre. Jisses vad vi hade roligt åt den! Stackaren var ju såååå kär i det fiktiva barnet, och när barnets "mamma" klev in i butiken och frågade varför han sexchattade med hennes 14-åriga dotter tappade han ju hakan fullständigt

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in