Citat:
Ursprungligen postat av
Jumpingonthemoon
Enligt Candace höll dom hela tiden kontakten. Du får tro precis vad du vill om det, men du verkar helt klart hata Candace av någon anledning, kanske är det för att hon är så snygg, jag har ingen aning om varför du föraktar henne...
Kirk började också kritisera Israel, han ville absolut inte att USA skulle starta krig mot Iran och han blev en större och större belastning för zionisterna i TPUSA.
HAHA!
Skulle jag hata Owens för att hon är SNYGG?!
Snacka om att argumenten nått dead end road för din del. 🤣
Det är du och TS som åberopar hennes snygghet, inte jag.
Så korkat och ytligt bedömer jag inte folk. Min avsky för Owens är redan beskriven flera ggr, är du dement?
Störd antisemit som hyllar Ryssland. Uppmärksamhetshora, noll moralkompass och farlig då hon hetsar upp dårfinkar som mördar folk.
Hon är inte värd vatten ifråga om bevisning. Varken relsterat till mordet eller sin tighta relation hon vill betona på bekostnad av Erika.
Du kunde inte styrka ett dugg om att de upprätthöll nån tight, direkt kontakt sen maj/juni 2024.
...vilket väl iofs var väntat då hennes beundrare inte kan ha alla getter i fållan.
"Enligt Candace...."
Citat:
Ursprungligen postat av Jumpingonthemoon
Ja Kirk ville att hon skulle få komma tillbaka till TPUSA.
Ser verkligen inte ut som nåt beslut.
Mer som nåt han spottar ur sig av frustration i ett privat forum.
1. Charlie är förbannad för att hans moral är ifrågasatt, dvs kallad antisemit angående det han anser är Israelkritik (Megyn Kelly show).
2. I gruppchatten återkommer det samma:
"I can not and I will not be bullied like this."
Han är frustrerad över att ha förlorat en judisk donator " because we won’t cancel Tucker" och så skriver han och lägger till:
"I'm thinking about invigning Candace"
Någon skriver:
"Please don't invite Candace.
That might feel good short term bur it's not good long terms, my opinion.
Like all groups you are going to get wide variety of opinions. That nasty free will thing that God bestowed us makes life frustrating at times.
After dust settle a bit maybe [resten ej läsbart på skärmdump]
Tydligen får hon åberopa drömmar i brist på verklig kontakt.
I sin show hävdade Owens att Kirk dök upp för henne i en dröm och föreslog att de skulle återförenas före hans död.
Hon frågade sina lydhjon:
"Fick han just, 48 timmar senare, bekvämt nog en kula i halsen innan vår återförening på scenen?"