2026-07-13, 11:46
Medlem
SaltKrabbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
´

Gubben är glödhet ser du inte det

Det ser vi alla #799. Speciellt den här bilden:

https://dumpen.se/storage/2026/07/61f234aa.webp

Allt han ville ha/utföra var ett kungligt blowjob, något som det motsatta könet uppenbarligen inte dög till.
Citera
2026-07-13, 11:49
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acodpc37
Testa att skriv något positivt om Dumpen i andra tråden, så ser du vad som händer. Samma sak där. Så sorgligt. Men en rimlig fundering kring varför det är så, har vi ju om det.

Men i den här tråden pratar vi gäddor. Tror du "Raketcepet" 588 snickrar på sin stämningsansökan?
Det gör han säkert. Fast jag tycker inte han behöver bemöda sej särskilt mycket vad gäller själva texten, för man gör sej till riksgädda för all framtid, oavsett om man för fram goda argument eller bara svamlar en massa dynga som han gör. #588 är inte "försiktigt dum" . Han är "aktivt urkorkad".
Citera
2026-07-13, 11:57
Medlem
Min brors kusins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
En gammelgädda som "är försiktig". Har för närvarande 9 vänner på fb och alla verkar vara släktingar. Är aktiv i sin bostadsrättsförening. I vanlig ordning en till synes harmlös gubbe.

Men så kommer vi till hans egna ord om sina preferenser. Tänder på "osäker grabb". Langar ut femhundringar för sexuella tjänster.

Undrar hur länge.....
Citera
2026-07-13, 12:02
Medlem
tindravargs avatar
Hörrni, jag tänkte på en bortglömd gäddis, #371 Piss-Palmen. När jag slår på åbäkets namn så får jag upp att han är "avregistrerad". Detsamma gäller frugan. Inte avliden alltså, utan avregistrerad. Betyder det att Piss-Palmen och frugan utvandrat?
Citera
2026-07-13, 12:03
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Min brors kusin
Undrar hur länge.....

Kickas nog omgående.
Citera
2026-07-13, 12:20
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Hörrni, jag tänkte på en bortglömd gäddis, #371 Piss-Palmen. När jag slår på åbäkets namn så får jag upp att han är "avregistrerad". Detsamma gäller frugan. Inte avliden alltså, utan avregistrerad. Betyder det att Piss-Palmen och frugan utvandrat?
På Skatteverkets hemsida står:

"Avregistrerad som försvunnen – personens bosättning är okänd
En person som Skatteverket bedömer har en okänd bosättning men som vistas i Sverige, kan bli avregistrerad från folkbokföringen som försvunnen.

När avregistreras en person som försvunnen?
Om Skatteverket i en utredning om en persons bosättning inte får fram att personen är bosatt i en fastighet eller en kommun, och inte heller har flyttat från Sverige, kan personen avregistreras från folkbokföringen som försvunnen.

Vi kan även avregistrera en person som inte vill berätta var hen bor. Det kan vi göra trots att personen uppger sig bo i Sverige och har viss bevisning för det.

Begreppet försvunnen som används inom folkbokföringen ska inte förväxlas med att vara försvunnen i polisiära sammanhang. Inom folkbokföringen innebär försvunnen att en persons bosättning är okänd."

Så antagligen gömmer han och frun sej någonstans i Sverige, annars hade det stått" registrerades som utvandrad" + datum för det. #371
Citera
2026-07-13, 12:29
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
På Skatteverkets hemsida står:

"Avregistrerad som försvunnen – personens bosättning är okänd
En person som Skatteverket bedömer har en okänd bosättning men som vistas i Sverige, kan bli avregistrerad från folkbokföringen som försvunnen.

När avregistreras en person som försvunnen?
Om Skatteverket i en utredning om en persons bosättning inte får fram att personen är bosatt i en fastighet eller en kommun, och inte heller har flyttat från Sverige, kan personen avregistreras från folkbokföringen som försvunnen.

Vi kan även avregistrera en person som inte vill berätta var hen bor. Det kan vi göra trots att personen uppger sig bo i Sverige och har viss bevisning för det.

Begreppet försvunnen som används inom folkbokföringen ska inte förväxlas med att vara försvunnen i polisiära sammanhang. Inom folkbokföringen innebär försvunnen att en persons bosättning är okänd."

Så antagligen gömmer han och frun sej någonstans i Sverige, annars hade det stått" registrerades som utvandrad" + datum för det. #371

Tack för förtydligandet. Hon lämnade inte äcklet utan de flyttade in till hennes mamma efter publiceringen. Paret Piss har även en liten dotter... #371
Citera
2026-07-13, 13:04
Avstängd
Citat:

Nackdelen med att lyfta fram gamla gäddor, är att aktuella gäddor säg 740 och framåt, försvinner. Men visst en vidrig jävel 371, det är det.
Citera
2026-07-13, 13:17
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acodpc37
Nackdelen med att lyfta fram gamla gäddor, är att aktuella gäddor säg 740 och framåt, försvinner. Men visst en vidrig jävel 371, det är det.
Precis som du säjer finns det för och nackdelar med att damma av gamla gäddor, men jag tror att fördelarna ändå överväger. Gamla gäddor ska inte inbilla sej att dom blir bortglömda bara för att nya förmågor presenteras. Just för tillfället hoppar jag över mitt hatobjekt #746 och slår istället ett slag för Veberödssadisten #601, numera boende i Lund. Friska gärna upp minnet med hans chattlogg. Konfrontationen är inte särskilt spännande, men hade kunnat bli riktigt sevärd om fanskapet hade blivit påkörd när han flydde rakt ut i trafiken. #601 är en alltigenom rutten individ.
Citera
2026-07-13, 13:22
Medlem
Arvid-Kriklunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Tycker det ska lyftas fram en nygammal gädda varje dag, dagens gädda helt enkelt.
Får jag presentera den fnasiga och prickiga Dumpen veteranen Hakuna Matata.

https://dumpen.se/2021/12/17/hakuna-matata-stora-bekymner-napp-igen/
Ja han förtjänar verkligen all uppmärksamhet, det är klart han ska få stå i centrum.
Men jag förstår inte hur KBT skulle kunna utföras på en sådan där.
Om det handlat om Spindelfobi eller nåt, men det där?
Citera
2026-07-13, 13:28
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arvid-Kriklund
Ja han förtjänar verkligen all uppmärksamhet, det är klart han ska få stå i centrum.
Men jag förstår inte hur KBT skulle kunna utföras på en sådan där.
Om det handlat om Spindelfobi eller nåt, men det där?
Det handlar inte om KBT i vanlig bemärkelse. KBT i Hakuna Matatas fall betyder Karln Borde Tvångskastreras.
Citera
2026-07-13, 14:16
Medlem
kansascityshuffles avatar
799. Pride-vecka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in