2026-07-13, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iman2014
Precis. Tomaten intellektuella nivå är väldigt låg.

Som du beskriver, det är ju så sexuell attraktion fungerar. Om du är en man och gift med en kvinna och du åker på semester med dina killvänner och du träffar en riktigt snygg 20 år gammal kvinna som flörtar med dig så kan det hända att du är otrogen din fru trots att du vet att det är fel. Helt enkelt blir du kåt och kan inte kontrollera dig.

Att Tomaten inte kan förstå dessa saker är ju väldigt konstigt.
Vem fan vill vara med en man helt renons på impulskontroll?
Citera
2026-07-13, 14:14
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kleiner
Då kommer min man aldrig få vara ensam. Jag kommer vara med honom vart än han går

Men seriöst, driver du nu med oss!? Om Profeten Yusuf kunde stå emot då kan även andra män. Det handlar om självdisciplin.

Du missade poängen här. Poängen är att du kan tycka någonting är dåligt och skadligt för samhället och själv göra det. Sexuell attraktion är ju ett exempel på sådant. Är du isolerad med en ung kvinna som exempel, så är det stor risk att naturlig sexuell attraktion uppstår. Du kan då tycka att det är dåligt och skadligt att vara otrogen mot din fru men ändå vara otrogen. Det är liksom så sexuell attraktion fungerar.

Det är därför religioner förbjuder folk som inte är gifta att vara isolerade med kvinnor.
Citera
2026-07-13, 14:15
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Ingen jag känner skulle bry sig eller ens titta en extra gång.

Varför sitter du helt maniskt och söker efter tjejer i stringbikini?

Då är ni ju sjuka personer. Om du ser hela röven hos en kvinna rakt framför dig och du tycker detta är helt normalt så har du allvarliga problem.
Citera
2026-07-13, 14:16
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Vem fan vill vara med en man helt renons på impulskontroll?

Läs på om hur sexuell attraktion fungerar.

Om du är med en man som kvinna, till exempel gift eller han är din pojkvän så måste ni ju se till att han inte hamnar i en situation där han är ensam eller isolerad med en ung kvinna, då risken är stor att han kommer vara otrogen. Det är så naturen fungerar. Förstår inte varför man måste förklara dessa saker?
Citera
2026-07-13, 14:21
Medlem
Problemet är inte begränsat till enbart kvinnor då vi vet sedan tidigare att perversa onormala bögar gillar att spankulera runt i stringkalsonger och annan pervers utstyrsel och vålla förargelse bland allmänheten genom att visa röven och andra kroppsdelar.
Citera
2026-07-13, 14:30
Medlem
Citat:
Varför?

Skulle du vilja se dessa kvinnor framför dig om du går till stranden med din familj?

https://www.instagram.com/p/DT3nt3ajTUK/?img_index=1

https://www.instagram.com/p/DOTwtDrjN3X/?img_index=1

Varför inte?
Citera
2026-07-13, 14:33
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gscoIkljyikdvkhfdI
Varför inte?

Okej, då enligt din logik så hade du varit okej om hon inte hade någon trosa på sig alls. Du hade varit okej med att hon tog av sig sin bikinitrosa helt?
Citera
2026-07-13, 14:36
Medlem
Citat:
Okej, då enligt din logik så hade du varit okej om hon inte hade någon trosa på sig alls. Du hade varit okej med att hon tog av sig sin bikinitrosa helt?

Ja jag klarar av att se en naken tjej, har inga problem med det.
Citera
2026-07-13, 14:42
Medlem
JohnnySamhalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berit85
Vad kan man säga. När stringbikini diskuteras på Flashback åker silkeshandskarna snabbt av.

Man kan ju tänk sig hur det känns för en äkta incel, att vissa vill förjuda stringbikini. Det måste vara som att någon försöker strypa ens livsluft.

Det låter som att du hanterar situationen bra. AC hade varit trevligt!

Lika bra att vi begär en folkomröstning om detta!
Citera
2026-07-13, 14:43
Medlem
Citat:
Läs på om hur sexuell attraktion fungerar.

Om du är med en man som kvinna, till exempel gift eller han är din pojkvän så måste ni ju se till att han inte hamnar i en situation där han är ensam eller isolerad med en ung kvinna, då risken är stor att han kommer vara otrogen. Det är så naturen fungerar. Förstår inte varför man måste förklara dessa saker?
Haha jag pallar inte att vara barnvakt åt någon som inte kan styra var hans penis hamnar.
Citera
2026-07-13, 14:53
Medlem
Berit85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnySamhall
Lika bra att vi begär en folkomröstning om detta!

Jag tänker, för incel-männens skull, att vi skippar det. Låt dem ha sitt roliga.
Citera
2026-07-13, 14:56
Medlem
Jag råkar vara etnisk svensk blond kvinna och en gång sa min bror att han höll på och få en utlösning bakom en string tjej i glass kön. Sen dess vägrar jag gå och visa upp mig i string bikini!!!'

Fattar inte hur ni svenska tjejer kan göra så här mot samhället och mot andra gifta män, stå och ge dom kittel i kittel i badbrallan tills de sprutar när de endast ville köpa en isglass. Skäms!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in