2026-07-13, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Jaså du! Nu erkänner du det i denna tråd att kvinnor behöver en känslomässig connection för att vilja ha sex med en man. Vilket alltså inte sexsäljare har till kunden. Sug på den en stund, vad det får för konsekvenser så kanske du förstår vissas åsikter om att sexköpslagen är bra. Hehe! Där försa du dig visst!

Kvinnor njuter av att se en snygg halvnaken manskropp och kan givetvis bli kåta av det. Och sedan onanera till minnet av det eller ha sex med mannen hon har känslomässig kontakt med och tänka på den sexiga mannen hon såg halvnaken.

För att vilja ha sex med kunder mot pengar behöver de ingen känslomässig connection.
Senast redigerad av Joe88 2026-07-13 kl. 13:53.
Citera
2026-07-13, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iman2014
Jag pratar om att kvinnor ska täcka för sin röv offentligt!

Varför?
Citera
2026-07-13, 13:49
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
Du det finns ingen motsats i att bli sexuellt upphetsad av att se nakna kvinnor samtidigt som man vet att det är fel och skadligt för samhället om kvinnor (och män) går runt nakna offentligt.

Precis. Tomaten intellektuella nivå är väldigt låg.

Som du beskriver, det är ju så sexuell attraktion fungerar. Om du är en man och gift med en kvinna och du åker på semester med dina killvänner och du träffar en riktigt snygg 20 år gammal kvinna som flörtar med dig så kan det hända att du är otrogen din fru trots att du vet att det är fel. Helt enkelt blir du kåt och kan inte kontrollera dig.

Att Tomaten inte kan förstå dessa saker är ju väldigt konstigt.
Citera
2026-07-13, 13:55
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kleiner
Jag tror det är en stor majoritet, men nu är majoriteten fegisar och vågar inte stå upp för det som dom verkligen tycker innerst inne.

Om du observera hur människor diskret kollar på en kvinna med string bikini, då kommer du förstå att majoriteten av människor tycker det är över gränsen.

Gamla som unga, tycker det är över gränsen. Nu kan du jo "lättare" argumentera emot Iman2014 och ha en "hålkaka" på honom eftersom han är muslim.

Det finns många människor som innerst inne håller med Iman2014 om just det här, men eftersom han är muslim då kommer deras hat och arrogans fram. Ren hyckleri.

Människor har i regel fullt upp med sig själva och går inte omkring och dömer andras badkläder/kroppar.

Möjligen att incels är undantag.
Citera
2026-07-13, 14:00
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Jag pratar om att kvinnor ska täcka för sin röv offentligt!

Någonting alla anständiga svenskar också borde tycka.

Om endast muslimer i samhället tycker att kvinnor borde täcka för sin röv offentligt så har vi ALLVARLIGA problem i samhället!

Än en gång.

Ditt användarnamn är Iman och du vill att kvinnor ska täcka sig mer i Sverige.

Jag tror också att du är muslim.

Du säger inte ens emot. Så det verkar stämma.

Varken först eller sist på pucken skulle jag gissa dock!
Citera
2026-07-13, 14:03
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gscoIkljyikdvkhfdI
Varför?

Varför?

Skulle du vilja se dessa kvinnor framför dig om du går till stranden med din familj?

https://www.instagram.com/p/DT3nt3ajTUK/?img_index=1

https://www.instagram.com/p/DOTwtDrjN3X/?img_index=1
Citera
2026-07-13, 14:05
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Människor har i regel fullt upp med sig själva och går inte omkring och dömer andras badkläder/kroppar.

Möjligen att incels är undantag.

Du ljuger om du säger att män inte hade reagerat om man sett en sådan kvinna framför sig när man är på stranden med sin familj

https://www.instagram.com/p/DX0kHJ4FBwo/?img_index=1
Citera
2026-07-13, 14:05
Medlem
HLundborgs avatar
Förkastligt, Weimar 2.0
Citera
2026-07-13, 14:06
Medlem
cinmiks avatar
Citat:

Som du beskriver, det är ju så sexuell attraktion fungerar. Om du är en man och gift med en kvinna och du åker på semester med dina killvänner och du träffar en riktigt snygg 20 år gammal kvinna som flörtar med dig så kan det hända att du är otrogen din fru trots att du vet att det är fel. Helt enkelt blir du kåt och kan inte kontrollera dig.

Din sexualitet är ditt ansvar - inte kvinnors.
Citera
2026-07-13, 14:07
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made
Än en gång.

Ditt användarnamn är Iman och du vill att kvinnor ska täcka sig mer i Sverige.

Jag tror också att du är muslim.

Du säger inte ens emot. Så det verkar stämma.

Varken först eller sist på pucken skulle jag gissa dock!

Jag pratar om att kvinnor ska täcka för röven. Jag har aldrig argumenterat för att kvinnor ska klä sig som i Afghanistan i Sverige.

Du kommer hitta många etniska svenskar också som säger samma sak angående kvinnor. Finns trådar även här på FB där svenskar klagar över hur kvinnor är nästan nakna offentligt.
Citera
2026-07-13, 14:07
Medlem
Kleiners avatar
Då kommer min man aldrig få vara ensam. Jag kommer vara med honom vart än han går

Men seriöst, driver du nu med oss!? Om Profeten Yusuf kunde stå emot då kan även andra män. Det handlar om självdisciplin.

Citat:

Citera
2026-07-13, 14:09
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Varför?

Skulle du vilja se dessa kvinnor framför dig om du går till stranden med din familj?

https://www.instagram.com/p/DT3nt3ajTUK/?img_index=1

https://www.instagram.com/p/DOTwtDrjN3X/?img_index=1
Ingen jag känner skulle bry sig eller ens titta en extra gång.

Varför sitter du helt maniskt och söker efter tjejer i stringbikini?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in