2026-07-13, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Det vet jag inte. Jag bara ifrågasatte den logiska följden av ditt resonemang.

Ponera att han är det. Är han då en hycklare om han samtidigt anser att porr är skadligt?

Ditt lilla tankeexpriment har bara bäring om Iman2014 är porrberoende. Det inser du va?

Men troligen är han inte det. Utan gillar att se på lättklädda underåriga tjejer på Tiktok, i tex stringbikini, samtidigt som han upprörs över att se samma sak på stranden. Han är hycklare, helt enkelt.

Och nej, det är inte jämförbart med total nakenhet, pga. Att folk inte vill exponeras för random främlingars könsvätskor etc. Men ändå uppskattar tex. Sin partners nakenhet och kroppsvätskor från könet.
Citera
2026-07-13, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Nej.

Är man på nakenbad så tar man väl seden dit man kommer. Där ska man bada näck.

Är man i Sverige på en vanlig strand tar man seden dit man kommer och skyller könsorgan och anal, med tex. Stringbikini. Och accepterar varandra för val av badkläder.

Är man i Saudiarabien tar man seden dit man kommer och kvinnir badar I burkini. Detta land skulle passa TS bättre än Sverige.

Du verkar vara en ivrig förespråkare av string, är du så säker på att plagget är bra för kvinnors underliv?
Citera
2026-07-13, 13:35
Medlem
Citat:
Stämmer inte. Jag föreslår att du läser på om badkläder och dess ohygieniska natur. Det finns liksom en anledning till varför det är förbjudet att använda badkläder på seriösa bad-och spa-anläggningar mm.

Nu diskuterar vi stranden här.
Citera
2026-07-13, 13:37
Medlem
Citat:
Så du tror inte att kvinnor blir låta av att se en snygg halvnaken manskropp? 🤣🤣 det blir de.

Inte på samma sätt, nej. Kvinnor behöver även i regel en känslomässig connection för att vilja ligga med en man. För män räcker det med det visuella.

Kvinnor som går på strippshower gör det för att vara lite wild and crazy med tjejgänget. Men de skulle ju aldrig gå själva till en strippklubb och betala för en privat lap dance. Men det gör ju män.
Citera
2026-07-13, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gscoIkljyikdvkhfdI
Du verkar vara en ivrig förespråkare av string, är du så säker på att plagget är bra för kvinnors underliv?

Jag är en ivrig förespråkare för att kvinnor ska få välja själva vilka badkläder de väljer att ha på sig, så länge de döljer vaginan och analen, så som lagen påbjuder.

Iman2014 vill förbjuda kvinnor vissa kläder på stranden. Han skulle trivas bäst i något islamska land. Helt klart.
Citera
2026-07-13, 13:40
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iman2014
Kleiner, det värsta här är att jag ALDRIG ens berättat vad min religion är. Jag kan vara muslim men jag kan också INTE vara muslim. Jag har aldrig pratat om min religion, jag har däremot diskuterat teologi och vad olika religioner säger. Men jag har gjort det även med Bibeln och Kristendomen.

Folk är så besatta av muslimer att man bara antog att jag är muslim utan att veta någonting då jag aldrig sagt vad min religion är. Just denna besattheten är riktig sjuk.

Suck. Ditt användarnamn är Iman och du pratar om att täcka kvinnor.

Det är verkligen inte konstigt att folk tror att du är muslim...

Kom igen!
Citera
2026-07-13, 13:40
Medlem
Citat:
Ditt lilla tankeexpriment har bara bäring om Iman2014 är porrberoende. Det inser du va?

Men troligen är han inte det. Utan gillar att se på lättklädda underåriga tjejer på Tiktok, i tex stringbikini, samtidigt som han upprörs över att se samma sak på stranden. Han är hycklare, helt enkelt.

Och nej, det är inte jämförbart med total nakenhet, pga. Att folk inte vill exponeras för random främlingars könsvätskor etc. Men ändå uppskattar tex. Sin partners nakenhet och kroppsvätskor från könet.

Porrberoende är ganska vanligt förekommande idag. När porr finns tillgängligt på det sättet det gör i är det inte bara att bestämma sig för att låta bli att titta.
Citera
2026-07-13, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Den stora frågan är väl varför kvinnor ska anpassa sina badkläder efter mäns vilja överhuvudtaget.

Vad kvinnor och män för den delen har på sig drar de inte slumpmässigt ur röven, utan de anpassar sig efter modetrender och vad som är socialt acceptabelt. Kvinnor bryr sig i första hand om vad andra kvinnor tycker.
Citera
2026-07-13, 13:42
Medlem
Citat:
Inte på samma sätt, nej. Kvinnor behöver även i regel en känslomässig connection för att vilja ligga med en man. För män räcker det med det visuella.

Kvinnor som går på strippshower gör det för att vara lite wild and crazy med tjejgänget. Men de skulle ju aldrig gå själva till en strippklubb och betala för en privat lap dance. Men det gör ju män.

Jaså du! Nu erkänner du det i denna tråd att kvinnor behöver en känslomässig connection för att vilja ha sex med en man. Vilket alltså inte sexsäljare har till kunden. Sug på den en stund, vad det får för konsekvenser så kanske du förstår vissas åsikter om att sexköpslagen är bra. Hehe! Där försa du dig visst!

Kvinnor njuter av att se en snygg halvnaken manskropp och kan givetvis bli kåta av det. Och sedan onanera till minnet av det eller ha sex med mannen hon har känslomässig kontakt med och tänka på den sexiga mannen hon såg halvnaken.
Citera
2026-07-13, 13:42
Medlem
Citat:
Nu diskuterar vi stranden här.

Ja badkläder är naturligtvis precis lika ohygieniska på stranden. Däremot är det svårare att förbjuda det på stränder kontra en spa-anläggning.
Citera
2026-07-13, 13:44
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made
Suck. Ditt användarnamn är Iman och du pratar om att täcka kvinnor.

Det är verkligen inte konstigt att folk tror att du är muslim...

Kom igen!

Jag pratar om att kvinnor ska täcka för sin röv offentligt!

Någonting alla anständiga svenskar också borde tycka.

Om endast muslimer i samhället tycker att kvinnor borde täcka för sin röv offentligt så har vi ALLVARLIGA problem i samhället!
Citera
2026-07-13, 13:44
Medlem
Citat:

Du det finns ingen motsats i att bli sexuellt upphetsad av att se nakna kvinnor samtidigt som man vet att det är fel och skadligt för samhället om kvinnor (och män) går runt nakna offentligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in