Citat:
Ursprungligen postat av
farling
Jag har vid upprepade tillfällen sett här att flera användare refererat till dessa klipp och menat på att L skrikit och gapat på barnen som ska "haft skräck i ögonen" o.s.v. men aldrig faktiskt tittat på klippen förrän nu.
Jag undrar uppriktigt exakt vad det är ni regerar på så kraftigt? Det är verkligen sjukt överdrivet från eran sida då det enda som händer är att L höjer rösten när barnen är nära att välta ut en stekpanna med varm mat över sig själva. En helt normal och rimlig reaktion både från föräldern som säger till, och barnen som blir skamsna - det är liksom så man reagerar om man gör någonting "fel".
Återigen, vill inte försvara L på något sätt då jag tycker att hennes agerande med flytten och att lämna sina barn är förkastligt - men det här var helt orimligt överdrivet och visar bara att ni verkligen gör allt i er makt för att hitta minsta lilla att hugga på. Herregud....
Jag håller med dig, vilken förälder har inte höjt rösten, skällt eller varit trött på ungarna? Den som säger att man aldrig gjort det talar inte sanning.
OM Linda hade misshandlat barn hade det varit en skyndsam utredning, barnahus, soc etc involverat. Ingen hade låter det fortgå på något vis.
Jag tänker någon borde prata med I för att få henne att förstå vad förtal faktiskt handlar om.
Det är uppenbart att drevet går här gällande L, men det måste ju vara rimligt och balanserar innan man häver ur sig grova anklagelser.