Citat:
Ursprungligen postat av
Joe88
Och? Du är ju för det förbudet. Du tycker det ska vara förbjudet. För det stör dig. Samtidigt som du gör dig lustig över andra som vill förbjuda sådant de störs av.
Vad vi råkar ha för lagar just här och nu har ingen betydelse i frågan kring ditt hyckleri.
Ja, liksom flertalet människor är emot uppvisandet av könsorgan på offentlig plats.
Nu gick det nog vääääldigt fel när du tänkte.
Det är inget hyckleri att vara för ett förbud mot blottande av anal och könsorgan på offentlig plats
och Samtidigt vara för att folk bär stringbikini, vanlig bikini, baddräkt, Burkina eller annat valfritt
klädesplagg som
döljer just vagina och anal på badstranden.
Det är ju att visa könsorgan och anal jag har något emot att folk gör offentligt. Jag har
inget emot att folk
döljer könsorgan och anal, med valfritt klädesplagg. Jag tycker det är bra att folk döljer kön och anal på badstranden! Med tex. Stringbikini. Finns liksom inget hyckleri i det!
.....
Däremot är TS en stor hycklare! Som förfasas över stringbikini
Samtidigt som han sitter på TikTok och tittar på tjejer med stringbikini och tom. Länkar deras konton i denna tråd. Vill man inte se stringbikini, så är det jädrigt konstigt att söka upp bilder etc. På tjejer och kvinnir i just stringbikini!