2026-07-13, 00:31
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Du pissar på detta landets kultur och vantrivs. SÅ jag förstår ärligt talat inte vad du gör här?

Vantrivs man på ett jobb, så byter man jobb.
Vantrivs man i ett land, så flyttar man.

Jag pissar på dagens liberala och feministiska kultur ja. Och nej, det är inte så det fungerar. Vi har till och med ett politiskt system. Om du inte gillar politiska systemet kan du gå med i politiken och försöka ändra. Till exempel en vänsterpartisk kan hata dagens ekonomiska system och vill ändra på det.

Nu vill jag inte gå med i politiken då jag hatar alla politiker och alla politiska partier men det jag beskriver är bara hur det fungerar idag. Du kan säga samma sak om en rasist. Om en rasist hatar mångkultur och muslimer är det barnsligt av dig att säga åt en sådan person att flytta till Polen.
Citera
2026-07-13, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Hahaha lättkränkta idioter! Den var bra! 😅💯❣️

Håller med. Otroligt lättkränkta idioter till kvinnor och barn som blir störda och rädda för en naken man i en lekpark

Är ju bara att gå därifrån om de nu tycker det är så jobbigt!
Citera
2026-07-13, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Vadå privat? Det bestämmer man väl själv. Den här kvinnan tycker uppenbarligen inte att dessa saker är privata eftersom hon inte vill dölja dem. Så vill hon visa dessa så ska hon väl naturligtvis få göra det? Blir någon störd av det är det ju bara att titta åt ett annat håll eller går därifrån.

Enligt lag så får hon inte visa vaginan offentligt.
Citera
2026-07-13, 00:36
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Suck.

Ja, kvinnor ska få lov att klä sig hur de vill. Men inte att klä av sig hur de vill.

En stringbikini är ju något man klär på sig. Ett klädesplagg alltså. Som döljer intima privata delar: vagina och anal. Och endast visar hud (rump-hud) så att denna ska kunna bli jämt brun med benen.

En naken person har ju klätt av sig, dvs. har inga kläder. Att vara naken är inte synonymt med att "klä sig som man vill". Utan är ju att klä av sig.

Ditt argument håller inte här. Man kan säga samma sak om bikinin, att det är att "klä av sig" och därför borde förbjudas. Någon millimeter tyg förändrar det inte.

Som en annan person nämnde i ett exempel, så kan ju en person ha på sig skor, strumpor, handskar, mössa, men välja att inte täcka för resten av kroppen.

Hela mitt argument och resonemang är ju baserat på att en kvinna i stringbikini är i princip naken och att detta inte är ett sätt för henne att "klä sig" utan ett sätt för henne att "klä av sig". Ditt argument är ju baserat på att en millimeter tyg gör hela skillnaden!

Nej, så är det inte.
Citera
2026-07-13, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Vadå privat? Det bestämmer man väl själv. Den här kvinnan tycker uppenbarligen inte att dessa saker är privata eftersom hon inte vill dölja dem. Så vill hon visa dessa så ska hon väl naturligtvis få göra det? Blir någon störd av det är det ju bara att titta åt ett annat håll eller går därifrån.
Hon döljer ju fittan, bröst och rumpa. Som mannen på stranden döljer sin kuk med badbyxor!

Är ni så in i helvete rädda för att se lite kvinnohud? Vad ska bli nästa? Urringning? Blir glad när vår/sommar kommrr och man ser läckra kvinnor. Och om jag var bi även män i korta shorts!, Vad är det fel på er?
Jämföra runkande män med kvinnor som vill sola kroppen som oss män, är ni totalt tappade?
Citera
2026-07-13, 00:37
Medlem
Citat:
Enligt lag så får hon inte visa vaginan offentligt.

Ja men du som tycker kvinnor ska få klä sig som de behagar är väl motståndare till den lagen förutsätter jag?
Citera
2026-07-13, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Hon döljer ju fittan, bröst och rumpa. Som mannen på stranden döljer sin kuk med badbyxor!

Är ni så in i helvete rädda för att se lite kvinnohud? Vad ska bli nästa? Urringning? Blir glad när vår/sommar kommrr och man ser läckra kvinnor. Och om jag var bi även män i korta shorts!, Vad är det fel på er?
Jämföra runkande män med kvinnor som vill sola kroppen som oss män, är ni totalt tappade?

Aha, jag trodde av någon anledning att du var kvinna, men du är alltså bara ännu en snuskgubbe som vill kunna flukta på lättklädda kvinnor. Got it.
Citera
2026-07-13, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iman2014
Jag pissar på dagens liberala och feministiska kultur ja. Och nej, det är inte så det fungerar. Vi har till och med ett politiskt system. Om du inte gillar politiska systemet kan du gå med i politiken och försöka ändra. Till exempel en vänsterpartisk kan hata dagens ekonomiska system och vill ändra på det.

Nu vill jag inte gå med i politiken då jag hatar alla politiker och alla politiska partier men det jag beskriver är bara hur det fungerar idag. Du kan säga samma sak om en rasist. Om en rasist hatar mångkultur och muslimer är det barnsligt av dig att säga åt en sådan person att flytta till Polen.

Men varför bor du då kvar här? Självplågare?

Om en svensk rasist ogillar att Sverige har blivit för mångkulturellt och saknar att det var mer bara svensk kultur här. Så går det ju inte för denna rasist att flytta, för vart ska den svenska rasisten flytta för att få svensk kultur? Så ja: det vore korkat att säga till en svensk rasist att flytta till tex. Polen. Då får ju den svenska rasisten som vill ha svensk kultur, Polsk kultur...

Men du gillar ju inte den svenska kulturen, men envisas med att bo i Sverige. Rätt logiskt då, att vi är flera i tråden som föreslår dig att flytta till en kultur där du kan trivas bättre.
Citera
2026-07-13, 00:44
Medlem
Citat:
Tack fina du! ❣️

Håll dig till topic. Det här är inte en chatt.

Den där Redrum verkar dessutom vara en snuskgubbe vars liv skulle bli innehållslöst ifall det inte fanns en massa lättklädda kvinnor i strinbikini att flukta på. Men att du tycker en sådan man är fin säger väl det mesta.
Citera
2026-07-13, 00:46
Medlem
Citat:
Du pissar på detta landets kultur och vantrivs. SÅ jag förstår ärligt talat inte vad du gör här?

Vantrivs man på ett jobb, så byter man jobb.
Vantrivs man i ett land, så flyttar man.

Och vantrivs man i en lekpark för att där finns en naken gubbe så går man därifrån.
Citera
2026-07-13, 00:48
Medlem
Citat:
Suck.

Ja, kvinnor ska få lov att klä sig hur de vill. Men inte att klä av sig hur de vill.

En stringbikini är ju något man klär på sig. Ett klädesplagg alltså. Som döljer intima privata delar: vagina och anal. Och endast visar hud (rump-hud) så att denna ska kunna bli jämt brun med benen.

En naken person har ju klätt av sig, dvs. har inga kläder. Att vara naken är inte synonymt med att "klä sig som man vill". Utan är ju att klä av sig.

Hon har visst kläder. En mössa och ett par vantar sa jag ju. Så hon är inte naken. Och vill hon visa upp sina intima privata delar så ska hon naturligtvis få göra det. Den som inte vill se detta behöver inte titta. Problem solved.

Varför är du så rädd för könsorgan och nakenhet?
Citera
2026-07-13, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iman2014
Ditt argument håller inte här. Man kan säga samma sak om bikinin, att det är att "klä av sig" och därför borde förbjudas. Någon millimeter tyg förändrar det inte.

Som en annan person nämnde i ett exempel, så kan ju en person ha på sig skor, strumpor, handskar, mössa, men välja att inte täcka för resten av kroppen.

Hela mitt argument och resonemang är ju baserat på att en kvinna i stringbikini är i princip naken och att detta inte är ett sätt för henne att "klä sig" utan ett sätt för henne att "klä av sig". Ditt argument är ju baserat på att en millimeter tyg gör hela skillnaden!

Nej, så är det inte.

Det som ska döljas, enligt lag, är dolt med stringbikini.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in