2026-07-13, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Svensk kultur är bland annat att kvinnor får klä sig som de behagar på stranden. Vill de ha burkini är det ok. Vill de ha baddräkt är det ok. Vill de ha vanlig bikini är det ok. Vill de har stringbikini är det ok.

Ok. Ni lär vara döda och begravda innan det eventuellt blir som ni vill ha det.
Men visst, ni väljer själva:
1. Gå omkring i Sverige och hata Sverige bittert och lida och sedan dö.
2. Flytta härifrån till en kultur som ni mår bra av och leva lyckliga i den kulturen. Och sedan dö.

Ert val. Väljer ni val 1, är ni självplågare.

Kultur är inte statisk och det du idag tror är "svensk kultur" fanns inte för 100 år sedan. Om du skulle åkt tillbaka i tiden och vilja utvisa alla som inte gillade stringbekini så skulle du få utvisa hela Sveriges befolkning.

Samhälle som bygger på icke-fungerande idéer kommer att försvinna tillsammans med sina dåliga idéer precis som biologiskt missanpassade organismer förvinner.
Citera
2026-07-13, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Fast om det är privat eller inte bestämmer man ju själv, som sagt. Och jag har svårt att tro att du aldrig visat dessa privata delar för någon. Eller sett andras. T ex i offentliga duschar i omklädningsrum osv. Det har de flesta gjort.

Och vill du inte se andras könsorgan är det ju bara att låta bli att titta. Precis som det bara är för TS att låta bli att titta om han inte vill se kvinnor i stringbikini. Eller hur?

Vill du verka korkad? Jag har redan svarat på ditt dravel flera gånger nu. Läs mina svar igen och försök förstå vad som står!

På badhus ska man duscha naken. Sådana är trivselreglerna. Viktigt så att man blir ordentligt ren och badhuset inte ska behöva använda så mycket kor i vattnet. Men innan man går ut i bassängen, så ska badkläder på, annars bryter man mot lagen. Ska jag behöva lära dig dessa enkla regler?
Citera
2026-07-13, 01:27
Medlem
Citat:
Ja, har debatterat med vederbörande några år nu. Alltid hal som en ål. Förmodligen troll, ja.

Och givetvis ska de som vill ha stringbikni på stranden, få ha det. plagget döljer ju iaf. de privata delarna!
Ja eller hur! Märkligt hur dessa hebfiler/pedofiler ser saker överallt.
Men är väl inte barn utan kurviga kvinnor! 😆
Nej vi får täcka oss helt du och jag tomaten.
Senast redigerad av Redrum.187 2026-07-13 kl. 01:29.
Citera
2026-07-13, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Om man inte har råd eller möjlighet att flytta då? Det är ju liksom inte alltid bara att göra.

Då får man väl spara ihop till en flytt. Och se till att ordna så att man har möjlighet att flytta.
Eller så får man acceptera att några enstaka tjejer och kvinnor bär stringbikini på stranden. Acceptera hur Sverige är.
Citera
2026-07-13, 01:30
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Men varför bor du då kvar här? Självplågare?

Om en svensk rasist ogillar att Sverige har blivit för mångkulturellt och saknar att det var mer bara svensk kultur här. Så går det ju inte för denna rasist att flytta, för vart ska den svenska rasisten flytta för att få svensk kultur? Så ja: det vore korkat att säga till en svensk rasist att flytta till tex. Polen. Då får ju den svenska rasisten som vill ha svensk kultur, Polsk kultur...

Men du gillar ju inte den svenska kulturen, men envisas med att bo i Sverige. Rätt logiskt då, att vi är flera i tråden som föreslår dig att flytta till en kultur där du kan trivas bättre.

Du är dålig på att använda hjärngymnastik här.

Det är samma sak. Om en rasist hatar Sverige på grund av mångkulturen kan han alltid flytta till andra länder som inte har mångkultur. Men istället väljer han att stanna kvar och kämpa mot allt han hatar med dagens samhälle.

Samma för oss som hatar liberalismen. Vi stannar och kämpar mot det liberala samhället.
Citera
2026-07-13, 01:31
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Det som ska döljas, enligt lag, är dolt med stringbikini.

Jag bryr mig inte om era korkade lagar. Vi pratar om personliga åsikter och personlig moral här.
Citera
2026-07-13, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
Kultur är inte statisk och det du idag tror är "svensk kultur" fanns inte för 100 år sedan. Om du skulle åkt tillbaka i tiden och vilja utvisa alla som inte gillade stringbekini så skulle du få utvisa hela Sveriges befolkning.

Samhälle som bygger på icke-fungerande idéer kommer att försvinna tillsammans med sina dåliga idéer precis som biologiskt missanpassade organismer förvinner.

Ja, mycket hinner ändras på 100 år. Men det är här och nu vi lever. och jag tror inte att ni kommer leva 100 år till/inte leva i det Sverige som är då. och nu vantrivs ni ju med den svenska kulturen som den ser ut nu. Flytta då till ett land med en kultur som passar er bättre.

Eller så accepterar ni Sverige som det är och att enstaka kvinnor och tjejer här bär stringbikini på stranden.
Citera
2026-07-13, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
Du tror svensk kultur består av att kvinnor ska gå runt med ett snöre i röven och att de som inte gillar det ska utvisas omvändas till den enda rätta "svenska" luder-bög-liberalsimen?

Vi som inte tycker om ert luder-bög-samhälle behöver inte åka någonstans för vi kan vänta här på att er sjuka och äckliga samhällskonstruktion havererar likt en sjuk och icke-fungerande organism helt enligt Darwins idéer.

Den svenska kulturen handlar om att kvinnor ska kunna gå nakna utan att behöva bli antastade av perversa idioter som du.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iman2014
Du är dålig på att använda hjärngymnastik här.

Det är samma sak. Om en rasist hatar Sverige på grund av mångkulturen kan han alltid flytta till andra länder som inte har mångkultur. Men istället väljer han att stanna kvar och kämpa mot allt han hatar med dagens samhälle.

Samma för oss som hatar liberalismen. Vi stannar och kämpar mot det liberala samhället.
Det här är vårat land, inte ditt. Varför flyttade du ens hit från början bergsapa?
Många av oss valde inte denna mångkultur. Vi öppnade våra hjärtan vad hände ja ni vill ha det som ni hade innan. Total misär och krig. Många av er åker hem, ta din biljett med. Byebye
Citera
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Svensk kultur är bland annat att kvinnor får klä sig som de behagar på stranden. Vill de ha burkini är det ok. Vill de ha baddräkt är det ok. Vill de ha vanlig bikini är det ok. Vill de har stringbikini är det ok.

Ok. Ni lär vara döda och begravda innan det eventuellt blir som ni vill ha det.
Men visst, ni väljer själva:
1. Gå omkring i Sverige och hata Sverige bittert och lida och sedan dö.
2. Flytta härifrån till en kultur som ni mår bra av och leva lyckliga i den kulturen. Och sedan dö.

Ert val. Väljer ni val 1, är ni självplågare.

Citat:
Svensk kultur är bland annat att kvinnor får klä sig som de behagar på stranden.

Men du har ju nyss skrivit att kvinnor INTE ska få lov att visa hela röven och könsorganet på stranden. Du skriver ju att en kvinna måste ha ett snöre runt sitt rövhål, annars är det oacceptabelt och borde vara olagligt. Så du tror ju inte själv på det du skriver här.
Citera
2026-07-13, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Ja eller hur! Märkligt hur dessa hebfiler/pedofiler ser saker överallt.
Men är väl inte barn utan kurviga kvinnor! 😆
Nej vi får täcka oss helt du och jag tomaten.

Ja, hebefilerna ser män (i alla åldrar) som fluktar efter tonårsbarn på bussar, de ser stringbikinis på varje strand (fast de inte ens har gått på stranden på 10 år, utan snarare söker upp det på TikTok och förfäras och förmodligen gråtrunkar till innehållet). De verkar helt enkelt väääääldigt observanta på sin omgivning. På mäns blickar och kvinnors stringbeklädda rumpor iaf...

Ja, vi får lov att göra det! Täcka oss till oigenkännlighet!
Citera
2026-07-13, 01:38
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Vill du verka korkad? Jag har redan svarat på ditt dravel flera gånger nu. Läs mina svar igen och försök förstå vad som står!

På badhus ska man duscha naken. Sådana är trivselreglerna. Viktigt så att man blir ordentligt ren och badhuset inte ska behöva använda så mycket kor i vattnet. Men innan man går ut i bassängen, så ska badkläder på, annars bryter man mot lagen. Ska jag behöva lära dig dessa enkla regler?

Är du seriös här eller?

Först säger du att kvinnor ska få lov att "klä sig som man vill" och nu skriver du att det ska finnas massa KRAV på HUR en person ska klä sig. På ett visst ställe får man INTE lov att vara naken. Men på ett annat ställe MÅSTE man vara naken. Du pratar ju om massa regler och krav här som är raka motsatsen till det du skrev för 2 inlägg sedan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in