2026-07-13, 00:19
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Du uttrycker dig allt bra rasistiskt mot svenska folket. Du kallar svenska kvinnor för "horor" för att vissa av dem klär sig i stringbikini och du skriver nedlåtande om svenska män för att svenska män tillåter sina kvinnor bära stringbikini.

Så. Innan du kallar Redrum.187 för rasist, så kanske du ska rannsaka din egen rasism, mot det folk vars land du valt att bo i.

En sak som mina föräldrar klart och tydligt uppfostrade mig med, var att ta seden dit man kommer. De är djupt troende katoliker. Men förstår att de inte kan pressa på om detta i ett land som inte delar katolicismens alla värderingar etc. Vi (både du och jag) är infödda gäster i detta land. Passa inte detta land våra värderingar, så kan vi flytta till något land som passar våra värderingar bättre. För min del anpassar jag mig efter Sverige, så jag behöver inte flytta. Men du anpassar dig inte till denna kultur. Och skulle må bättre av att flytta. Eller försöka ta seden dit du kommer! Och dvs.: ogilla string, men acceptera det för vad det är: ett sätt för tjejer och kvinnor att få jämn solbränna.

Jag har aldrig skrivit rasistiska saker om folkslag utan det jag skriver om handlar om personer som gör olika saker, oavsett ursprung. Så ja, jag har kallat kvinnor för horor som går runt nästan nakna offentligt och som horar runt, men det har inget med etnicitet att göra. Hade sagt samma sak om en ukrainsk kvinna i Sverige eller en thailändsk kvinna eller en kinesisk kvinna. Även om assimilerade araber.

Sen har vi gått igenom detta 10 gånger nu i tråden. Jag kommer aldrig acceptera och anpassa mig till ruttna och vidriga saker i detta samhället. Detta är någonting som NI helt enkelt måste ändra på i samhälle och om vi som inte accepterar det kan förändra det och få folk att förstå att detta är fel och sjukt, så måste vi också försöka göra det!
Citera
2026-07-13, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iman2014
Varför? Varför ska hon behöva dölja vaginan om hon får lov att visa röven?

Vaginan är privat. Liksom analen. och både anal och vagina döljs bakom string-bikini-tyget. Det som syns är rump-hud. Alltså, bara vanlig hud.
Citera
2026-07-13, 00:20
Medlem
Citat:
Detta är off-topic, det ämnet du pratar om. Vi får helt enkelt inte lov att prata om detta i denna tråden. Moderatorerna tillåter det inte. Men måste bara klargöra att det du skriver inte är sant. Jag har aldrig argumenterat för att ändra själva lagen on 15 års gräns. Mitt fokus har alltid legat på 15-17 och då argumenterat utifrån biologi. Men som sagt, detta är off-topic och vi tar det inte i denna tråden.

Redrum.187 har skrivit rasistiska saker om muslimer, hazarer och invandrare i allmänhet i andra trådar. Han har dessutom stalkat och förföljt mig på Flashback när jag skrivit i ANDRA trådar som inte har med honom att göra. Även i denna tråden har han skrivit grovt rasistiska och hatfulla saker. Att du väljer att alliera dig med en sådan person visar att du inte är en seriös person.
Men att du är en hazar, hebefil/pedofil vill kidnappa unga tjejer, vill förbjuda tjejer att sola bikinis på stranden osv osv och vad annat sjukt du har skrivit på detta forum så måste du kunna tåla lite mothugg. Du har ett gravt avvikande beteende som vi i västvärlden inte är vana vid. Därför tycker jag och många andra att du faktiskt kan åka hem. Vi vill inte ha dig här och vi kommer inte ändra oss. Lycka till!
Citera
2026-07-13, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Varför då? Vad är det som är så farligt med den? Jag trodde kvinnor skulle få klä sig som de behagar? Och denna kvinna vill ju klä sig precis så. Är väl bara att låta bli att titta om man inte vill se?

Som jag skrev till Iman:
Vaginan är privat. Liksom analen. och både anal och vagina döljs bakom string-bikini-tyget. Det som syns är rump-hud. Alltså, bara vanlig hud.
Har du stora problem med hud?
Citera
2026-07-13, 00:22
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:

Va? Seriöst, hur kan du argumentera så dåligt.

Du skriver här att det INTE borde vara tillåtet för en kvinna att visa rövhålet offentligt. Men hela ditt resonemang här har varit att kvinnor ska få lov att klä sig som man vill. Och att om du som man inte gillar det får du vända dig om. Varför ska då en kvinna inte få lov att visa rövhålet offentligt? Om hon vill det?

Som Joe88 påpekade är det endast någon millimeter tyg som gör skillnaden.
Citera
2026-07-13, 00:23
Medlem
Citat:
Jag har aldrig skrivit rasistiska saker om folkslag utan det jag skriver om handlar om personer som gör olika saker, oavsett ursprung. Så ja, jag har kallat kvinnor för horor som går runt nästan nakna offentligt och som horar runt, men det har inget med etnicitet att göra. Hade sagt samma sak om en ukrainsk kvinna i Sverige eller en thailändsk kvinna eller en kinesisk kvinna. Även om assimilerade araber.

Sen har vi gått igenom detta 10 gånger nu i tråden. Jag kommer aldrig acceptera och anpassa mig till ruttna och vidriga saker i detta samhället. Detta är någonting som NI helt enkelt måste ändra på i samhälle och om vi som inte accepterar det kan förändra det och få folk att förstå att detta är fel och sjukt, så måste vi också försöka göra det!

Du pissar på detta landets kultur och vantrivs. SÅ jag förstår ärligt talat inte vad du gör här?

Vantrivs man på ett jobb, så byter man jobb.
Vantrivs man i ett land, så flyttar man.
Citera
2026-07-13, 00:24
Medlem
Citat:

Kalla våra kvinnor för horor och så blir du kränkt och kallar mig rasist när du får lite tillbaka. Din patetiska lilla vuxrenbebis.

Och nä jag är ingen rasist.
Citera
2026-07-13, 00:25
Medlem
Citat:
Jo, han stör. Han stör så in åt helvete mycket med sitt runkande! och skrämmer barn och tjejer och kvinnor med sitt runkande! Och även en och annan man! Rädda för att han inte ska stanna vid onani...

Blir du rädd om du ser en tjej i stringbikini? Tror du att hon ska våldta dig?

Jag sa ju just att han bara står där och filosoferar helt harmlöst.

Men det är ju bara att titta bort? Han tvingar ingen att titta. Och är de rädda så får de väl gå därifrån då. Precis som den som inte vill se en massa exponerade kvinnorövar bara kan gå ifrån stranden om det blir för jobbigt, enligt dig.
Citera
2026-07-13, 00:27
Medlem
Citat:
Va? Seriöst, hur kan du argumentera så dåligt.

Du skriver här att det INTE borde vara tillåtet för en kvinna att visa rövhålet offentligt. Men hela ditt resonemang här har varit att kvinnor ska få lov att klä sig som man vill. Och att om du som man inte gillar det får du vända dig om. Varför ska då en kvinna inte få lov att visa rövhålet offentligt? Om hon vill det?

Som Joe88 påpekade är det endast någon millimeter tyg som gör skillnaden.

Suck.

Ja, kvinnor ska få lov att klä sig hur de vill. Men inte att klä av sig hur de vill.

En stringbikini är ju något man klär på sig. Ett klädesplagg alltså. Som döljer intima privata delar: vagina och anal. Och endast visar hud (rump-hud) så att denna ska kunna bli jämt brun med benen.

En naken person har ju klätt av sig, dvs. har inga kläder. Att vara naken är inte synonymt med att "klä sig som man vill". Utan är ju att klä av sig.
Citera
2026-07-13, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Jag sa ju just att han bara står där och filosoferar helt harmlöst.

Men det är ju bara att titta bort? Han tvingar ingen att titta. Och är de rädda så får de väl gå därifrån då. Precis som den som inte vill se en massa exponerade kvinnorövar bara kan gå ifrån stranden om det blir för jobbigt, enligt dig.

Återigen:

Jo, han stör. Han stör så in åt helvete mycket med sitt runkande! och skrämmer barn och tjejer och kvinnor med sitt runkande! Och även en och annan man! Rädda för att han inte ska stanna vid onani...

Och svara nu på min fråga:

Citera
2026-07-13, 00:28
Medlem
Citat:
Som jag skrev till Iman:
Har du stora problem med hud?

Vadå privat? Det bestämmer man väl själv. Den här kvinnan tycker uppenbarligen inte att dessa saker är privata eftersom hon inte vill dölja dem. Så vill hon visa dessa så ska hon väl naturligtvis få göra det? Blir någon störd av det är det ju bara att titta åt ett annat håll eller går därifrån.
Citera
2026-07-13, 00:31
Medlem
Citat:
Återigen:

Och svara nu på min fråga:

Jag sa ju just att han inte runkar. Han står bara där och filosoferar. Men blir kvinnorna och barnen rädda kan de ju bara gå därifrån. Ingen tvingar dem att vara kvar.

Svar på frågan: Nej. Men om jag vore det hade jag väl bara gått därifrån. Precis som kvinnorna och barnen i lekparken bara kan gå därifrån ifall de är rädda för den filosoferande mannen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in