Citat:
Du uttrycker dig allt bra rasistiskt mot svenska folket. Du kallar svenska kvinnor för "horor" för att vissa av dem klär sig i stringbikini och du skriver nedlåtande om svenska män för att svenska män tillåter sina kvinnor bära stringbikini.
Så. Innan du kallar Redrum.187 för rasist, så kanske du ska rannsaka din egen rasism, mot det folk vars land du valt att bo i.
En sak som mina föräldrar klart och tydligt uppfostrade mig med, var att ta seden dit man kommer. De är djupt troende katoliker. Men förstår att de inte kan pressa på om detta i ett land som inte delar katolicismens alla värderingar etc. Vi (både du och jag) är infödda gäster i detta land. Passa inte detta land våra värderingar, så kan vi flytta till något land som passar våra värderingar bättre. För min del anpassar jag mig efter Sverige, så jag behöver inte flytta. Men du anpassar dig inte till denna kultur. Och skulle må bättre av att flytta. Eller försöka ta seden dit du kommer! Och dvs.: ogilla string, men acceptera det för vad det är: ett sätt för tjejer och kvinnor att få jämn solbränna.
Så. Innan du kallar Redrum.187 för rasist, så kanske du ska rannsaka din egen rasism, mot det folk vars land du valt att bo i.
En sak som mina föräldrar klart och tydligt uppfostrade mig med, var att ta seden dit man kommer. De är djupt troende katoliker. Men förstår att de inte kan pressa på om detta i ett land som inte delar katolicismens alla värderingar etc. Vi (både du och jag) är infödda gäster i detta land. Passa inte detta land våra värderingar, så kan vi flytta till något land som passar våra värderingar bättre. För min del anpassar jag mig efter Sverige, så jag behöver inte flytta. Men du anpassar dig inte till denna kultur. Och skulle må bättre av att flytta. Eller försöka ta seden dit du kommer! Och dvs.: ogilla string, men acceptera det för vad det är: ett sätt för tjejer och kvinnor att få jämn solbränna.
Jag har aldrig skrivit rasistiska saker om folkslag utan det jag skriver om handlar om personer som gör olika saker, oavsett ursprung. Så ja, jag har kallat kvinnor för horor som går runt nästan nakna offentligt och som horar runt, men det har inget med etnicitet att göra. Hade sagt samma sak om en ukrainsk kvinna i Sverige eller en thailändsk kvinna eller en kinesisk kvinna. Även om assimilerade araber.
Sen har vi gått igenom detta 10 gånger nu i tråden. Jag kommer aldrig acceptera och anpassa mig till ruttna och vidriga saker i detta samhället. Detta är någonting som NI helt enkelt måste ändra på i samhälle och om vi som inte accepterar det kan förändra det och få folk att förstå att detta är fel och sjukt, så måste vi också försöka göra det!