2026-07-12, 22:50
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SniffTheBeast
Skillnaden är att vi är relativt logiska, du hittar på lögner. Vi svarar tydligt på dina frågor, du börjar gorma om hur våldtäkt är ett skämt och att allt är en konspiration. Dessutom så använder du dig av ditt riktiga namn och ansikte, så detta kan och kommer ha negativa effekter på ditt liv. Om så mycket som en person i denna tråd bestämmer sig för att kontakta din arbetsgivare och berätta vad du säger här så kommer du garantera förlora ditt jobb. Tänk innan du skriver.
Varför vill ni att jag ska förlora jobb och få ett sämre liv så ni kan håna om hur dåligt liv jag har det? Inte lite taskigt tänkt, om ni tänker så logiskt?
Citera
2026-07-12, 22:50
Medlem
0perators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk03Lind
Egentligen är informationen oanvändbart i ryskt offensivt syfte. Men eftersom jag gjorde det för poetisk rättvisa och mutade ryssarna så "ja, okej vi gör det då" och handlingen var illegalt så hände det bara. Eftersom ryssar är korrupta. Man ska utnyttja den punkten.

Proportionaliteten där alltså
Att läsa dina memoarer härinne är ett mentalt gympass.
Citera
2026-07-12, 22:51
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttgrotta
Haha karln är verkligen ett vandrande meme.

Ja det kommer nog garanterat få fart på karriären, det kanske är nya ÖB vi sitter här och tjafsar med!
Jag är ingen meme! Nä, jag är inte intresserad av att ha en hög militär karriär.
Citera
2026-07-12, 22:52
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0perator
Proportionaliteten där alltså
Att läsa dina memoarer härinne är ett mentalt gympass.
Jaha.
Citera
2026-07-12, 22:57
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Jag är ingen meme! Nä, jag är inte intresserad av att ha en hög militär karriär.

Jo med dina konstiga lögner och fantasier så blir du verkligen ett.
Ska du fortsätta försöka hålla den här spioncharaden uppe så lär du börja föra anteckningar över dina lögner så du har lite koll på vad du fabricerar ihop.
Citera
2026-07-12, 23:03
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Jo med dina konstiga lögner och fantasier så blir du verkligen ett.
Ska du fortsätta försöka hålla den här spioncharaden uppe så lär du börja föra anteckningar över dina lögner så du har lite koll på vad du fabricerar ihop.
Har du samma attityd mot en som påstår sig ha våldtagit en? Våldtäktcharad och lögner?
Citera
2026-07-12, 23:03
Medlem
SniffTheBeasts avatar
Citat:
Varför vill ni att jag ska förlora jobb och få ett sämre liv så ni kan håna om hur dåligt liv jag har det? Inte lite taskigt tänkt, om ni tänker så logiskt?

Jag har inga planer på att försöka göra så du förlorar ditt jobb eller liknande. Min poäng är att allt som krävs är att en person gör det, och då är du körd. Därför borde du passa på vad du säger här eftersom att det kan ha riktiga konsekvenser.
Citera
2026-07-12, 23:06
Medlem
BestOfSektens avatar
Citat:
Jaha.
Ja, jag må ha uttryckte lite väl magstarkt om det citatet. Om ni ser Teamveckan-20 som en meme så ser jag annat som ett meme.
Hur kan du ens likställa våldtäkt med att du blev utfryst pga dina egna handlingar? Har du våldtäktsfantasier kirkan?
Citera
2026-07-12, 23:06
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Har du samma attityd mot en som påstår sig ha våldtagit en? Våldtäktcharad och lögner?

Varför är du så fixerad vid våldtäkter? Ingår det våldtäktsfetish i din ruttna kvinnosyn?
Citera
2026-07-12, 23:07
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SniffTheBeast
Jag har inga planer på att försöka göra så du förlorar ditt jobb eller liknande. Min poäng är att allt som krävs är att en person gör det, och då är du körd. Därför borde du passa på vad du säger här eftersom att det kan ha riktiga konsekvenser.
Så sluta provocera då!
Citera
2026-07-12, 23:09
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BestOfSekten
Hur kan du ens likställa våldtäkt med att du blev utfryst pga dina egna handlingar? Har du våldtäktsfantasier kirkan?
Nej, våldtäkt är hemskt. Det vet vem som helst.
Du vet inte alls vad som ledde till egentliga anledningen till utfrysningen. DU VAR INTE DÄR!!
Citera
2026-07-12, 23:09
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Varför är du så fixerad vid våldtäkter? Ingår det våldtäktsfetish i din ruttna kvinnosyn?
Nej, ush. Hemsk tanke.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in