2026-07-12, 22:23
Medlem
SniffTheBeasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk03Lind
Jaha, inte så mycket jag kan göra åt saken för komma på bättre banor. Teamveckan-20 är en conspiracy och ingen meme. Våldtäkt är en Fucking meme man skrattar ÅT!

Intressant att du har så stort intresse för spioneri och konspirationen, men ändå har du noll koll på vad en konspiration är. Våldtäkt är dessutom inte en meme eller ett skämt, men förvånar mig inte för fem öre att du ser det som det med tanke på dina andra värderingar. Tönt.
Citera
2026-07-12, 22:23
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SniffTheBeast
Du har blivit ställd denna fråga förut, men du undvek den precis som alla andra frågor.

Varför skulle Ryssland vara intresserad av dig och dina klasskamrater?
Egentligen är informationen oanvändbart i ryskt offensivt syfte. Men eftersom jag gjorde det för poetisk rättvisa och mutade ryssarna så "ja, okej vi gör det då" och handlingen var illegalt så hände det bara. Eftersom ryssar är korrupta. Man ska utnyttja den punkten.
Citera
2026-07-12, 22:25
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttgrotta
Pontus Rasmusson = PR.

Med tanke på din internethistorik så är du nog rätt så körd när det kommer till att få jobb på myndighet ändå.
Om en säkerhetspröving genomförs, av Säkerhetspolisen, om mig och min lojalitet så nja. Men eftersom jag har inte kommit dit än så vet vi inte om det.
Citera
2026-07-12, 22:26
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Intressant att du har så stort intresse för spioneri och konspirationen, men ändå har du noll koll på vad en konspiration är. Våldtäkt är dessutom inte en meme eller ett skämt, men förvånar mig inte för fem öre att du ser det som det med tanke på dina andra värderingar. Tönt.
Jag vet vad en konspiration är! Har varit intresserad om det i många år.
Citera
2026-07-12, 22:28
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Om en säkerhetspröving genomförs, av Säkerhetspolisen, om mig och min lojalitet så nja. Men eftersom jag har inte kommit dit än så vet vi inte om det.

Jag tror inte myndigheter skulle vara så intresserade av att anställa någon som anser att våldtäkt är en meme heller. Så körd är du nog även om det inte är Säpo som kollar upp dig.
Citera
2026-07-12, 22:29
Medlem
SniffTheBeasts avatar
Citat:
Egentligen är informationen oanvändbart i ryskt offensivt syfte. Men eftersom jag gjorde det för poetisk rättvisa och mutade ryssarna så "ja, okej vi gör det då" och handlingen var illegalt så hände det bara. Eftersom ryssar är korrupta. Man ska utnyttja den punkten.

Så du betalade ryssarna för att berätta helt irrelevanta grejer som de inte kan göra något med, och sedan betalde de dig 4 gånger för detta? Fattar du inte hur dumt det låter. Jag hade kanske trott på dig om hela sagan var att du gav någon random ryss på ambassaden några tusen kronor och ett par usb, och sedan slutade det där. Det jag inte tror på alls är att de av någon anledning sen skulle börja ge dig pengar för mer information. I vilket syfte skulle det vara? Bara för att någon är korrupt betyder det inte att de kommer kasta iväg 4 tusen kronor på en helt meningslös transaktion.

Du är för djupt inne i din lögn för att kunna dra dig ur nu, men du kan iallafall försöka göra så att det låter LITE rimligt. Alla vet att du ljuger och nu är det bara löjligt.
Citera
2026-07-12, 22:29
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:

Ser du inte själv vilken otroligt dålig lögn det här är?
Citera
2026-07-12, 22:31
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Jag tror inte myndigheter skulle vara så intresserade av att anställa någon som anser att våldtäkt är en meme heller. Så körd är du nog även om det inte är Säpo som kollar upp dig.
Låt framtiden avgöra det😁
Citera
2026-07-12, 22:33
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Så du betalade ryssarna för att berätta helt irrelevanta grejer som de inte kan göra något med, och sedan betalde de dig 4 gånger för detta? Fattar du inte hur dumt det låter. Jag hade kanske trott på dig om hela sagan var att du gav någon random ryss på ambassaden några tusen kronor och ett par usb, och sedan slutade det där. Det jag inte tror på alls är att de av någon anledning sen skulle börja ge dig pengar för mer information. I vilket syfte skulle det vara? Bara för att någon är korrupt betyder det inte att de kommer kasta iväg 4 tusen kronor på en helt meningslös transaktion.

Du är för djupt inne i din lögn för att kunna dra dig ur nu, men du kan iallafall försöka göra så att det låter LITE rimligt. Alla vet att du ljuger och nu är det bara löjligt.
JAG ÄR INTE ALLS I MIN FUCKING LÖGN!!! HUR MÅNGA FUCKING GÅNGER SKA JAG SÄGA DET DIN FUCKING TRÖG HUVUD???!!!
Citera
Medlem
Citat:
Jaha, inte så mycket jag kan göra åt saken för komma på bättre banor. Teamveckan-20 är en conspiracy och ingen meme. Våldtäkt är en Fucking meme man skrattar ÅT!

"Våldtäkt är en fucking meme man skrattar åt"

Fyfan vilken vidrig och hänsynslös sak att säga. Har du någon som helst tankeförmåga? Alltså man blir ju genuint nyfiken om du är såhär i verkliga livet, Hur din tjej och släkt står ut med ditt beteende och attityd. Du är verkligen helt inkapabel att varken ta ansvar eller att erkänna fel någonstans. Gör vad som helst för att slippa kritik. Helt besatt av att stå i centrum. Sån otroligt dryg, negativ, självisk, trångsynt och vriden person.

Såklart så kan ju detta bara vara en försvarsmekanism du har men det är helt omöjligt att nå fram så omöjligt att veta.
Citera
Medlem
SniffTheBeasts avatar
Citat:
Låt framtiden avgöra det😁

Säger inte ens emot att du ser våldtäkt som en meme. Jag hoppas att du inser att allt som krävs är att din framtida arbetsgivare googlar ditt namn, och så ser de direkt att du skryter om att sälja information lagligt och att du tycker våldtäkt är ett skämt. Tror inte precis någon arbetsgivare någonsin skulle anställa dig efter detta.
Citera
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ser du inte själv vilken otroligt dålig lögn det här är?
Ser du inte själv hur otroligt dålig lögn många påstår sig ha blivit våldtagen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in