2026-07-12, 22:35
Medlem
SniffTheBeasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk03Lind
JAG ÄR INTE ALLS I MIN FUCKING LÖGN!!! HUR MÅNGA FUCKING GÅNGER SKA JAG SÄGA DET DIN FUCKING TRÖG HUVUD???!!!

Bara för att du säger om och om igen att du inte ljuger, så betyder det inte att det slutar vara en lögn. Din historia ändras konstant samtidigt som historian i grunden är helt ologisk bara påhitt. Du borde ta och lägga från dig mobilen eller vad du än skriver på och tänka igenom vad du gör och säger online.
Citera
2026-07-12, 22:35
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicarious90
"Våldtäkt är en fucking meme man skrattar åt"

Fyfan vilken vidrig och hänsynslös sak att säga. Har du någon som helst tankeförmåga? Alltså man blir ju genuint nyfiken om du är såhär i verkliga livet, Hur din tjej och släkt står ut med ditt beteende och attityd. Du är verkligen helt inkapabel att varken ta ansvar eller att erkänna fel någonstans. Gör vad som helst för att slippa kritik. Helt besatt av att stå i centrum. Sån otroligt dryg, negativ, självisk, trångsynt och vriden person.

Såklart så kan ju detta bara vara en försvarsmekanism du har men det är helt omöjligt att nå fram så omöjligt att veta.
Jaha.
Ja, jag må ha uttryckte lite väl magstarkt om det citatet. Om ni ser Teamveckan-20 som en meme så ser jag annat som ett meme.
Citera
2026-07-12, 22:37
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SniffTheBeast
Säger inte ens emot att du ser våldtäkt som en meme. Jag hoppas att du inser att allt som krävs är att din framtida arbetsgivare googlar ditt namn, och så ser de direkt att du skryter om att sälja information lagligt och att du tycker våldtäkt är ett skämt. Tror inte precis någon arbetsgivare någonsin skulle anställa dig efter detta.
Jag vill upptäcka andra jobb än vad de som jag har haft. Jag är 22, jag vill uppleva andra jobb och se om jag passar eller inte.
Citera
2026-07-12, 22:38
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SniffTheBeast
Bara för att du säger om och om igen att du inte ljuger, så betyder det inte att det slutar vara en lögn. Din historia ändras konstant samtidigt som historian i grunden är helt ologisk bara påhitt. Du borde ta och lägga från dig mobilen eller vad du än skriver på och tänka igenom vad du gör och säger online.
Och ni här då? Göra samma sak?
Citera
2026-07-12, 22:38
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Ser du inte själv hur otroligt dålig lögn många påstår sig ha blivit våldtagen?

Är det här ännu ett sätt för dig att hantera ditt trauma från gymnasietiden? Att ljuga om att du haft kontakt med rysk underrättelsetjänst och att skratta åt våldtäktsoffer?
Citera
2026-07-12, 22:40
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttgrotta
Är det här ännu ett sätt för dig att hantera ditt trauma från gymnasietiden? Att ljuga om att du haft kontakt med rysk underrättelsetjänst och att skratta åt våldtäktsoffer?
Jag har ingen trauma!!
Citera
2026-07-12, 22:40
Medlem
SniffTheBeasts avatar
Citat:
Och ni här då? Göra samma sak?

Skillnaden är att vi är relativt logiska, du hittar på lögner. Vi svarar tydligt på dina frågor, du börjar gorma om hur våldtäkt är ett skämt och att allt är en konspiration. Dessutom så använder du dig av ditt riktiga namn och ansikte, så detta kan och kommer ha negativa effekter på ditt liv. Om så mycket som en person i denna tråd bestämmer sig för att kontakta din arbetsgivare och berätta vad du säger här så kommer du garantera förlora ditt jobb. Tänk innan du skriver.
Citera
2026-07-12, 22:42
Medlem
0perators avatar
Citat:
Vilken tur att alla dina korkade inlägg om spioneri och samröre med rysk underrättelsetjänst finns här på FB och X så att man kan visa en framtida arbetsgivare vilken typ av stolle du är.

Personlig favorit är ju när han var på trist humör över att han inte fick mönstra och sen berättade om sina ambitioner att göra karriär inom Must.

Men men, en kurs i statsvetenskap skickar nog skutan i rätt riktning…
Citera
2026-07-12, 22:43
Medlem
BestOfSektens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicarious90
"Våldtäkt är en fucking meme man skrattar åt"

Fyfan vilken vidrig och hänsynslös sak att säga. Har du någon som helst tankeförmåga? Alltså man blir ju genuint nyfiken om du är såhär i verkliga livet, Hur din tjej och släkt står ut med ditt beteende och attityd. Du är verkligen helt inkapabel att varken ta ansvar eller att erkänna fel någonstans. Gör vad som helst för att slippa kritik. Helt besatt av att stå i centrum. Sån otroligt dryg, negativ, självisk, trångsynt och vriden person.

Såklart så kan ju detta bara vara en försvarsmekanism du har men det är helt omöjligt att nå fram så omöjligt att veta.
Kan säga att hans bror skämdes över honom under gymnasietiden. Är förvånad över att hans tjej inte sett detta beteende med alla dessa röda flaggor. Hon verkar vara en genuint fin människa och förtjänar inte en snubbe som kevin, hon förtjänar bra mycket bättre.
Citera
2026-07-12, 22:44
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0perator
Personlig favorit är ju när han var på trist humör över att han inte fick mönstra och sen berättade om sina ambitioner att göra karriär inom Must.

Men men, en kurs i statsvetenskap skickar nog skutan i rätt riktning…

Haha karln är verkligen ett vandrande meme.

Ja det kommer nog garanterat få fart på karriären, det kanske är nya ÖB vi sitter här och tjafsar med!
Citera
2026-07-12, 22:45
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Jag har ingen trauma!!

Det är uppenbart att du har det för varför skulle du annars sitta här och ljuga om de mest löjliga grejerna?
Citera
2026-07-12, 22:46
Medlem
0perators avatar
Citat:
Haha karln är verkligen ett vandrande meme.

Ja det kommer nog garanterat få fart på karriären, det kanske är nya ÖB vi sitter här och tjafsar med!

Mycket möjligt!
När sverige blir en AI-styrd diktatur sponsrad av Palantir och Samhall kommer vi samtliga bli skickade till utrotningsläger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in