Citat:
När det gäller det här med "hur vet du det" så är det så att jag har ingen insyn i utredningen så ska man dra det till sin spets så vet jag inte exakt vad som hänt. Men jag har ett väldigt högt förtroende för de människorna som jobbar med såna utredningar, mycket högre än vad jag har för personer som Candace Owens, Ian Carroll, Valhalla och Bray som jag anser har 0% trovärdighet.
Fast hur vet du att de vet det?
Hur vet du att de vet det?
Hur vet du det?
Analyserna av respektive ljud kan endast förklaras av det Bray listar här ovan [1-5]. Och att det i sin tur bevisar att CK mördades av den exploderande trådlösa mikrofonen som var fäst på insidan av hans T-shirt. Inte av den kula som avlossade millisekunden innan.
Och det är som sagt inte endast audio från tillgängliga videor som Bray har analyserat. Det är även bildmaterialet i sagda videor.
Så här säger han i en intervju med TriggerSmart för ca 4 månader sedan:
Slam dunk.
Det har att göra med samma beslut som mördarna tog när de bestämde sig för att använda en riktad micro-sprängladdning istället för att låta en prickskytt skjuta honom med en gevärskula.
De behövde maskera explosionen och få det att se ut/höras som om det var en gevärskula som dödade honom och här slog de två flugor i en smäll:
Hur vet du att de vet det?
Hur vet du det?
Analyserna av respektive ljud kan endast förklaras av det Bray listar här ovan [1-5]. Och att det i sin tur bevisar att CK mördades av den exploderande trådlösa mikrofonen som var fäst på insidan av hans T-shirt. Inte av den kula som avlossade millisekunden innan.
Och det är som sagt inte endast audio från tillgängliga videor som Bray har analyserat. Det är även bildmaterialet i sagda videor.
Så här säger han i en intervju med TriggerSmart för ca 4 månader sedan:
Uh you know, I was brought into this. I saw the video the day the event happened. It It didn't look right to me. My background's in body armor. I thought he had a vest on when I first saw it and it ricocheted. So I, you know, immediately started kind of creating the code so I could um identify where in the vest he was struck. And before I even finished that code, I realized that he didn't have a vest on. So then I modified the code just to show me kind of like where the epicenter of the event was. And that led me down the whole rabbit hole of figuring out why the epicenter of the energetic event we witnessed was, you know, right around the location of the microphone that he was wearing.Varje enskilt signifikant event bekräftas av fler eller samtliga 6 olika videor inspelade runt om eventet,. Det enskilda eventet bekräftas dessutom av varje annat enskilt event, osv.
Slam dunk.
Det har att göra med samma beslut som mördarna tog när de bestämde sig för att använda en riktad micro-sprängladdning istället för att låta en prickskytt skjuta honom med en gevärskula.
De behövde maskera explosionen och få det att se ut/höras som om det var en gevärskula som dödade honom och här slog de två flugor i en smäll:
1. Ljudet från explosionen i mikrofonen drunknar i princip momentant i ljudet från gevärskulans Mach cone (storleksordningar större volym).Varför de valde en exploderande mikrofon i stället för en gevärskula, vet jag inte, men jag har angivit ett antal plausibla skäl till det ett antal ggr bakåt i tråden.
2. Explosionen detoneras i princip momentant av ljudet från kulans Mack cone.
Sen har du problemet med allt som åklagaren visade den här veckan.
Övervakningsbilder av Tyler och hans bil, DNA på vapnet, DNA på handduken, DNA på skruvmejsel, textmeddelanden, handskrivna lappen, att hans föräldrar identifierade honom.
De sakerna kommer inte försvinna bara för att det finns en teori från Bray om en exploderande mikrofon.
Tyler och hans försvarare måste förklara de här besvärande sakerna för juryn och jag är ganska så säker på att han har ingenting som kan förklara det.