2026-07-12, 21:15
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk03Lind
Ryssarna är korrupta, jag mutade de för att ta emot informationen om min gymnasieklass. Tänkte "Nu ska de få de jävlarna".

Och jag tycker bara det är löjligt när någon påstår sig ha blivit våldtagen.

Så nu är det alltså du som mutade ryssarna och inte att du fick betalt för informationen?
Ser du inte själv vilket trams det är du fabricerar ihop?

Vad tror du att din gamla arbetsgivare skulle tycka om de fick veta att du sitter på internet och påstår att du fotograferat på platser du inte fick under din anställning?
Citera
2026-07-12, 21:18
Medlem
0perators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk03Lind
.
Och jag tycker bara det är löjligt när någon påstår sig ha blivit våldtagen.

Okej, kompis.
Citera
2026-07-12, 21:21
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nationalizten88
Läsförståelse är tydligen inte din starka sida jag frågade inte dig utan de som känner till dig samt pruttgrottan. Jag kommer inte svara på några fler inlägg från dig hädanefter då jag diskutera om dig, inte med dig.
Ingen här på tråden har inte känt mig i person, bara följt mig på sociala medier i många år.
Citera
2026-07-12, 21:21
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nationalizten88
Han är ju lite lustig denne Kevin, är han kvar på samhall som låtsas spion?

Det här idoliserandet av USA och Trump rimmar ju illa med att han är rysk Kalle Anka spion.
Skulle geniet få för sig att åka till USA skulle han aldrig bli insläppt p.g.a vad han skriver på sociala medier.

Gör han något annat vettigt än och kostar samhället pengar för det är väl bidrag som han lyfter?

Ni som känner honom kan ju svara för det den så kallade Kork skriver kan man ju inte lita på som den mytoman han är.

Nej Samhall är han inte kvar på han fraktar bullar och kakor åt något bageri eller liknande.
Jag tror inte han lyfter bidrag utan det är ett riktigt kneg han lyckats få tag på som tur är.

Det är rätt så uppenbart att grabben inte har någon som helst koll på politik eller vad det betyder att vara vänster eller höger. Ena dagen ska han bli journalist och spionera åt Ryssland för att dagen efter hylla USA och Trump som Guds gåva till mänskligheten.
Citera
2026-07-12, 21:26
Medlem
0perators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttgrotta
Nej Samhall är han inte kvar på han fraktar bullar och kakor åt något bageri eller liknande.
Jag tror inte han lyfter bidrag utan det är ett riktigt kneg han lyckats få tag på som tur är.

Det är rätt så uppenbart att grabben inte har någon som helst koll på politik eller vad det betyder att vara vänster eller höger. Ena dagen ska han bli journalist och spionera åt Ryssland för att dagen efter hylla USA och Trump som Guds gåva till mänskligheten.

En riktig Jan Guillou alltså
Citera
2026-07-12, 21:28
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0perator
En riktig Jan Guillou alltså

I hans lilla fantasivärld så är han nog på samma nivå som Guillou.
Citera
2026-07-12, 21:31
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Så nu är det alltså du som mutade ryssarna och inte att du fick betalt för informationen?
Ser du inte själv vilket trams det är du fabricerar ihop?

Vad tror du att din gamla arbetsgivare skulle tycka om de fick veta att du sitter på internet och påstår att du fotograferat på platser du inte fick under din anställning?
Jag mutade de en ganska stor summa som jag hade sparat ihop för att få deras uppmärksamhet. Jag fick totalt 4 000 kr, för att jag gav de information om min gymnasieklass fyra gånger under min gymnasietid.

Du förstår väl att jag inte är dum som de andra amatör spioner att bevarar de bilder man har tagit på platser där det är fotoförbud när det gäller industrispionage. Jag har liksom läst på om gamla spion metoder från kalla kriget och använt den kunskapen i modern version. De bilder jag tog var på en gammal mobiltelefon son inte har mobil abonnemang som jag sedan överförde till en USB-sticka och vidarebefordrade och sedan har jag slängt mobilen.

De har inge bevis om det, bara lösa indicier från internet.
Citera
2026-07-12, 21:31
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Okej, kompis.
Vi är inte kompisar.
Citera
2026-07-12, 21:32
Medlem
Denna tråd börjar bli riktigt löjlig.

Folk skriver något om vad Kirk sagt/gjort och pekar ut hans beteende - Kevin svarar med att vara tjurig o vägra ta ansvar och bara gräva hålet djupare. Är som att kolla på en lång tennismatch

Förstår inte varför han är kvar..kanske är som någon skrev. Går inte att leva utan uppmärksamheten.
Citera
2026-07-12, 21:32
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
I hans lilla fantasivärld så är han nog på samma nivå som Guillou.
Nej.
Citera
2026-07-12, 21:33
Medlem
SniffTheBeasts avatar
Citat:
För er teamveckan-torskar

https://m.soundcloud.com/kirk-lind/pavag-teamveckan-20

Intressant att lyssna på!

Man får väl anta att Kirkan lämnar ute en del viktiga detaljer och överdriver vissa delar, men nu blev jag riktigt nyfiken på vad för fråga det var som ställdes som började hela bråket. Är det någon som vet?
Citera
2026-07-12, 21:36
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:

Jag har visst koll på politik, följer debatterna. Jag röstade Moderaterna i förra valet.

Jag har aldrig sagt att jag kommer bli riktig spion. Jag är redan förbrukad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in