2026-07-12, 14:15
Medlem
MisterCluelesss avatar
Ju mer man tänker på det så är gäddornas chattloggar, konfrontationer och skademinimeringssamtal rena guldgruvan vad gäller allehanda dumheter. Jag som gillar att pilla med ringsignaler, notifikationsljud och T-shirt-tryck läste precis igenom chatten med #785. Där hittar man det nästintill poetiska "Ärlig och absolut inte idiotisk." Det kommer att bli texten på nästa tryck. Nu är det ju väldigt varmt och svettigt, så jag behöver ha något att byta med då tishan med "JAG ÄLSKAR VERKLIGEN FITTA" (DaddyCool #421, ifall någon har missat det) ligger i tvättkorgen.
Citera
2026-07-12, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Ju mer man tänker på det så är gäddornas chattloggar, konfrontationer och skademinimeringssamtal rena guldgruvan vad gäller allehanda dumheter. Jag som gillar att pilla med ringsignaler, notifikationsljud och T-shirt-tryck läste precis igenom chatten med #785. Där hittar man det nästintill poetiska "Ärlig och absolut inte idiotisk." Det kommer att bli texten på nästa tryck. Nu är det ju väldigt varmt och svettigt, så jag behöver ha något att byta med då tishan med "JAG ÄLSKAR VERKLIGEN FITTA" (DaddyCool #421, ifall någon har missat det) ligger i tvättkorgen.

Förslag på t-shirt tryck:
746 desperation "Ni kommer publicera!" följt av Saras: "Ja, så klart!"
Citera
2026-07-12, 14:46
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acodpc37
Förslag på t-shirt tryck:
746 desperation "Ni kommer publicera!" följt av Saras: "Ja, så klart!"
Ja, det kan också funka. Jag fick förslag här i tråden på "Alla kommer att hata mej." också, men jag känner mej lite osäker där. Jag vill liksom inte att #746 törnekrona ska kunna tas för att vara min egen när jag bär plagget på stan. Fast jag har ju i och för sej bild på #746 och då kan man ju trycka den också tillsammans med texten, så blir det inga oklarheter.
Citera
2026-07-12, 14:48
Medlem
Sommargays avatar
Nu är suget på gädda stort 🤩 Vad tror ni veckans juvel - söndagsgäddan bjuder på idag?
Citera
2026-07-12, 14:55
Medlem
ERKKANMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Nu är suget på gädda stort 🤩 Vad tror ni veckans juvel - söndagsgäddan bjuder på idag?
Jag skulle gissa på en tråkig och snuskig jävel som springer iväg som dessa föregående har varit
Citera
2026-07-12, 15:00
Medlem
Citat:
Får man önska så vill jag att #746 eller #785 fastnat i nätet igen 😁
Citera
2026-07-12, 15:02
Medlem
tindravargs avatar
Citat:

Förslag på sepe-citat att trycka: "Men schluuuuta nuuu" eller "Men för helvete Patrik" #130 Wondergäddan
Citera
2026-07-12, 15:06
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Birds-of-a-feather
Får man önska så vill jag att #746 eller #785 fastnat i nätet igen 😁
"Det är ju bra att du ska sluta med det för då hamnar du inte på Dumpen en gång till." 😂 #746
Citera
2026-07-12, 15:08
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Förslag på sepe-citat att trycka: "Men schluuuuta nuuu" eller "Men för helvete Patrik" #130 Wondergäddan
Tackar för tipset! 👍 Man kan ju inte ha i huvudet alla bevingade citat som alla dessa gäddor gett upphov till.
Citera
2026-07-12, 15:22
Medlem
MisterCluelesss avatar
Ja, givetvis är det gäddrelaterat. Mina T-shirts är egentligen bara en förlängning och modernisering av "Ikväll får 107 svenskar gonorré.". Den är förvisso fortfarande aktuell, men på den tiden fanns inga publicerade gäddor man kunde citera. Det gör det nu och därför trycker jag en T-shirt då och då. #421, #785
Citera
2026-07-12, 15:24
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Tackar för tipset! 👍 Man kan ju inte ha i huvudet alla bevingade citat som alla dessa gäddor gett upphov till.

Nej det kan man inte, tokstållarna är alldeles för många för det!
Citera
2026-07-12, 15:30
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Med tanke på den kollektiva chock vi fick i torsdags när #797 och #798 publicerades så måste det minst till en nekrofil för att trumfa dom där två.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in