Din logik felar eftersom du inte är västländsk.
Det må verka logiskt för dig, men här i väst har vi något som kallas utveckling av civilisationen, det innebär att människor får fler och fler rättigheter, men även skyldigheter.
På en badstrand är det logiskt att man badar och solar, vill kvinnorna ha en jämn fin färg över hela kroppen så måste de sola nakna, men nu har de anständigheten att klä sig i minimala kläder för att inte väcka anstöt. Det borde du vara tacksam för.

Klart att de får blickar på sig, och de som accepterar det fortsätter bära string, de som känner ett obehag av stirrande blickar väljer att klä sig annorlunda nästa gång.
Angående nakenhet i offentligheten så skrev jag ju vad jag tycker i inlägget du citerade.
Ergo, enbart stringbikini på badstrand okej, enbart stringbikini på torget m.fl ställen, inte okej då det inte ännu är accepterat.
Du måste utvecklas med västvärlden och lära dig acceptera den nya världen du möter. Du måste acceptera att det inte är okej att stå och stirra på en stringbeklädd rumpa mer än 4 sekunder, annars så kommer alla se dig som det creep du är. En vidrig invandrare som aldrig sett naken hud på andra utom din fru och blir benägen att begå våldtäkt, för det är så ni ses på av de flesta.
Citat:
Ursprungligen postat av
Iman2014
Men förstår du hur en argumentation sker?
En person lägger fram sin åsikt. För att rättfärdiga sin åsikt lägger personen fram ett argument, ett resonemang. Ett resonemang som borde vara baserat på en viss logik.
Om en annan person inte håller med och tycker den personen har fel kommer den personen försöka attackera resonemanget och logik som den andra personen använder sig av.
I detta fallet var resonemanget och logiken att kvinnokroppen är underbar att se för män, därför är det normalt för en kvinna att vara naken eller i princip naken framför allihopa. Då svarade jag på detta genom att påpeka att i sådana fall borde du ju vara okej med topless eller med nakna kvinnor på toget, bussen, gatorna eller torget.
MIN poäng är ju att det INTE borde vara accepterat för kvinnor att vara nakna eller i princip nakna på stranden.