2026-07-11, 20:26
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luddevonal
Brott och Blandat la en video idag där han läser upp Alex Ceesays kommentarsfält, när Anjo var med.
Ceesays följare är absolut inga fan av Anjo förstår man

In och kolla
https://www.youtube.com/watch?v=cJr8oO1eCxk
Tror knappast Alex frivilligt kommer visa upp sig med fetröven igen, han trodde det skulle vara en bra collab men det slog helt fel.

Alex och många av hans följare lever i den undre världen, där står illojala glappkäftar inte högt i kurs.

Det var kul att få en inblick av hur det ser ut, gamnacken och barnarmarnas kommentarsfält ser nog minst lika illa ut.
Citera
2026-07-11, 20:48
Avstängd
larserik32s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jupiter7301
Anjo är en mobbare och hycklare. Han är absolut ingenting utan sin husse TorskiboY.
Slutet närmar sig… HAHAHAHAHAHA!
Jockey och Anjo är ett starkt lag som setter ditt mobare som krippa, joz således andra! YouTube avengers
Citera
2026-07-11, 20:49
Avstängd
larserik32s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kirugumi
Förklara gärna hur Anjo, Jonna, Lisen och Julia (som alla varit feta länge) plötsligt lyckats gå ner så mycket i vikt? Alla under samma period dessutom.
Anjo och Jona tränar tillsammans och får pep av Jockey
Citera
2026-07-12, 00:24
Medlem
Ograsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kirugumi
Förklara gärna hur Anjo, Jonna, Lisen och Julia (som alla varit feta länge) plötsligt lyckats gå ner så mycket i vikt? Alla under samma period dessutom.
Både Anjo och Lisen har genomfört magsäcksoperationer.

https://www.expressen.se/noje/fann-karleken-i-biggest-loser-sa-lever-de-nu/
Citera
2026-07-12, 01:29
Medlem
STALK3Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
Både Anjo och Lisen har genomfört magsäcksoperationer.

https://www.expressen.se/noje/fann-karleken-i-biggest-loser-sa-lever-de-nu/

Den artikeln är från 2019, så det är knappast anledningen till att Anjo gått ner så mycket i vikt nu.
Citera
2026-07-12, 02:18
Medlem
Damien-s avatar
Jävlar, vad dryg tjockisen är i sin senaste video, där fetröven tvärsäkert hävdar att Jackes tjej varit otrogen. Att sparka på folk som redan ligger ner är det enda den äckliga grisen kan, det är ju enklare än att ge sig på någon som faktiskt kan säga emot.
Senast redigerad av Damien- 2026-07-12 kl. 02:24.
Citera
2026-07-12, 04:33
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Jävlar, vad dryg tjockisen är i sin senaste video, där fetröven tvärsäkert hävdar att Jackes tjej varit otrogen. Att sparka på folk som redan ligger ner är det enda den äckliga grisen kan, det är ju enklare än att ge sig på någon som faktiskt kan säga emot.
Varför tar han ens upp det? Även om Jackes tjej varit otrogen, vem fan bryr sig? Det måste ju vara det mest ointressanta på länge. Och att ljuga om något sånt, Anjo måste ha extrem ide torka, hans kanal går nog dåligt om han är så desperat.

Synd att Anjo valde att gå tillbaka till skvaller, skitsnack och lögner. Men hans kanal gick väl inge bra när han försökte göra annat kontent.
Citera
2026-07-12, 09:06
Medlem
Grin-Days avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shavy
Alex Ceesay som PT, eller vadå?
Nej, Alex är Knarkare och Knarklangare inte PT!
Citera
2026-07-12, 09:07
Medlem
Grin-Days avatar
Citat:
Är du fet och tjock, hyfsat otränad?

Ont: Jävla FettoAnjoGris!
Citera
2026-07-12, 09:20
Avstängd
ansluts avatar
Jockebois mamma stämmer honom ”för att hon behöver pengar”

Jockeboi ”tycker man om när man är nykter och chrippa när man är onykter”

Längre än så orkade jag inte lyssna. Fan vad äcklig han är. Ser ut som han sitter i ett lite större runkbås än Rask hade. Varför är han inte i sin studio?
Citera
2026-07-12, 14:39
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Tänker inte kolla på klippet, men baserat på titeln "Chrippa dramat gav Jacke återfall i missbruk!" och det du skrivit så blir jag så jävla äcklad av den jäveln.

Fyfan vad sjuk i huvudet han är!?

Han erkände ju att han försökte driva Linnea till självmord, och han och Rask har varit på Jacke som iglar fan helt utan anledning i 2 år nu. Jacke har ju fan inte gjort dom något? Enbart för att Jocke the Puppet Master säger att dom ska ge sig på Jacke så gör dom det.

Äckliga jävla hundar är dom. Eller förlåt, hundar har såklart mycket högre värde än dessa "människor". Sen när Anjo har pundat ihjäl sig så kommer folk komma att pissa på hans grav och skratta.

Hur fan kan Anjo leva mig sig själv? Jag fattar verkligen inte det.

EDIT: Jag kan inte minnas dessutom att Jacke någonsin har skyllt på sitt missbruk. Han är den enda där som är stark och ärlig nog att erkänna misstag och snedsteg, och så sparkar dom på honom när han ligger ner för det. Riktigt jävla fegt asså.

Hade jag varit Jacke hade jag skadat Anjo och Rask för längesen och gissningsvis suttit inne för det (OBS, inget hot eller uppmaning till våld, rent hypotetiskt).
Senast redigerad av Telepatisk 2026-07-12 kl. 14:42.
Citera
2026-07-12, 15:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Tänker inte kolla på klippet, men baserat på titeln "Chrippa dramat gav Jacke återfall i missbruk!" och det du skrivit så blir jag så jävla äcklad av den jäveln.

Fyfan vad sjuk i huvudet han är!?

Han erkände ju att han försökte driva Linnea till självmord, och han och Rask har varit på Jacke som iglar fan helt utan anledning i 2 år nu. Jacke har ju fan inte gjort dom något? Enbart för att Jocke the Puppet Master säger att dom ska ge sig på Jacke så gör dom det.

Äckliga jävla hundar är dom. Eller förlåt, hundar har såklart mycket högre värde än dessa "människor". Sen när Anjo har pundat ihjäl sig så kommer folk komma att pissa på hans grav och skratta.

Hur fan kan Anjo leva mig sig själv? Jag fattar verkligen inte det.

EDIT: Jag kan inte minnas dessutom att Jacke någonsin har skyllt på sitt missbruk. Han är den enda där som är stark och ärlig nog att erkänna misstag och snedsteg, och så sparkar dom på honom när han ligger ner för det. Riktigt jävla fegt asså.

Hade jag varit Jacke hade jag skadat Anjo och Rask för längesen och gissningsvis suttit inne för det (OBS, inget hot eller uppmaning till våld, rent hypotetiskt).

Mm, kliar lite i knytnäven, får man erkänna. Men nä, tjockskallen är inte värd det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in