Citat:
Ursprungligen postat av
Damien-
Jävlar, vad dryg tjockisen är i sin senaste video, där fetröven tvärsäkert hävdar att Jackes tjej varit otrogen. Att sparka på folk som redan ligger ner är det enda den äckliga grisen kan, det är ju enklare än att ge sig på någon som faktiskt kan säga emot.
Tänker inte kolla på klippet, men baserat på titeln "Chrippa dramat gav Jacke återfall i missbruk!" och det du skrivit så blir jag så jävla äcklad av den jäveln.
Fyfan vad sjuk i huvudet han är!?
Han erkände ju att han försökte driva Linnea till självmord, och han och Rask har varit på Jacke som iglar fan helt utan anledning i 2 år nu. Jacke har ju fan inte gjort dom något? Enbart för att Jocke the Puppet Master säger att dom ska ge sig på Jacke så gör dom det.
Äckliga jävla hundar är dom. Eller förlåt, hundar har såklart mycket högre värde än dessa "människor". Sen när Anjo har pundat ihjäl sig så kommer folk komma att pissa på hans grav och skratta.
Hur fan kan Anjo leva mig sig själv? Jag fattar verkligen inte det.
EDIT: Jag kan inte minnas dessutom att Jacke någonsin har skyllt på sitt missbruk. Han är den enda där som är stark och ärlig nog att erkänna misstag och snedsteg, och så sparkar dom på honom när han ligger ner för det. Riktigt jävla fegt asså.
Hade jag varit Jacke hade jag skadat Anjo och Rask för längesen och gissningsvis suttit inne för det (OBS, inget hot eller uppmaning till våld, rent hypotetiskt).