Det är en smutsig kultur som gnider av bajs från kroppen, sen på med deodoranter som stinker musk som döljer lukten.
Det fungerar inte i ett varmt land som inte använder deo och parfymer i någon större utsträckning och där människor lever tätt.
スメハラ dvs "smell harassment" är ett koncept i japansk kultur och innefattar inte bara lukt av otvättad kropp utan över lag folk som använder saker som luktar (stark parfym, deo, tobak).
Jag rekommenderar som budgetalternativ en vanlig Handy handdusch
https://www.pricerunner.se/sp/handy-handdusch.html (länk till pricerunner pga vill inte 1.01) som kopplas till handfatet, det går lös på ett par hundra.
Vill du inte köpa en TOTO original så är rätt sökord "bidesits" på google.
Jag kan inte ens tänka mig att inte tvätta röven efter att ha bajsat, så i Sverige har det varit till att halvsitta på handfat och liknande livsfarliga saker till och från på offentliga toaletter och liknande. Vilket ställer höga krav på att rengöra och lämna i samma skick vilket är opraktiskt och leder till vattenstänk på kläder osv.
Har man en gång börjat tvätta röven efter att ha skitit så gör det psykologiskt ont att inte göra det.