2026-07-11, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avfoering
Min källa är min egen utveckling från barn till vuxen. Jag gillade min mammas bröst när jag var liten men sen växte jag upp och gillade fittor istället. Bröst ger mjölk till barn, det är inte sexigt.

Är väl lika sjukt att män vill in i fittan igen när dom kom ut därifrån får bara hoppas dom inte vill ligga med sin egen mamma för det är jävligt sjukt
Citera
2026-07-11, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blueberrypie100
Han hade stånd innan han började suga på dom hehe han blev ju hård av bara en kram typ 😅

Gissar på att du skulle vilja bli slickad i både ettan och tvåan...
Citera
2026-07-11, 19:50
Medlem
CooolaFlickan2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Vet du jag skiter i om du tror att jag ljuger. Jag behöver inte bevisa nåt för dig.

Men eftersom behåar i storlek 75h existerar (även om de är svåra att finna) så får man väl anta att det finns kvinnor som behöver dem. Utbud och efterfrågan.
Du ljuger, sen behöver du inte bry dig ett skit om att andra vet det. Det är helt ok.
Citera
2026-07-11, 19:58
Medlem
Citat:
Min källa är min egen utveckling från barn till vuxen. Jag gillade min mammas bröst när jag var liten men sen växte jag upp och gillade fittor istället. Bröst ger mjölk till barn, det är inte sexigt.
Dom kan ge mjölk till både barn och män
Det är två olika världar som du inte förstår.
Citera
2026-07-11, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gscoIkljyikdvkhfdI
Gissar på att du skulle vilja bli slickad i både ettan och tvåan...

Blir helst bara slickad i fittan men ja han slickade lite i bak också när vi hade 69an var inte äckligt bara lite ovant
Citera
2026-07-11, 20:33
Medlem
Är L-kupa alltid stort?
Citera
2026-07-11, 20:36
Medlem
Skurhinkens avatar
Citat:
Helt ärligt vad är grejen med tuttar ? Vad är så intressant med dom ? Jag har h kupa och dom är naturliga. Typ alla killar jag legat med har hållit på med mina bröst. Senaste liggdt villr suga på brösten hela tiden och pillade på dom när vi bara myste också. Vet inte vad jag tycker om att få brösten sugda det var varken jippi eller blä, har tyvärr inte så känsliga bröstvårtor men det var rätt mysigt ändå

Bröst är bröst.

En fin välformad röv och fitta däremot 👍
Citera
2026-07-11, 20:44
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Tuttar ger mat till spädbarn. Män som fortfarande gillar tuttar i vuxen ålder har inte utvecklats mentalt sedan spädbarnsåldern

Små Brost ger lika bra mat till spädbarn. En gorillahona föder lika stora ungar som människobäbisar. Men gorillan har inga pattar men klarar ändå att ge di åt ungen.

Kvinnobröst är en selekterat parningssignal som sätter griller i vi mäns skallar, Vi får helt enkelt inte nog av tuttar. Även fast jag sett tusentals vill jag se tusen till.

Tjejer i tråden: Visa Pattarna!!!
Citera
2026-07-11, 20:46
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Blir helst bara slickad i fittan men ja han slickade lite i bak också när vi hade 69an var inte äckligt bara lite ovant
Av att läsa allt du skriver så låter det mer som att han knullat dig utan att du fattat vad som hänt för du ställer så märkliga frågor så man undrar om du har någon form av cp-skada och blivit utnyttjad av din personliga assistent. Det låter som att han använt dig som sin sexdocka och att du inte fattat ett skit. Väldigt obehagligt eller så är du extremt oerfaren men hur som helst, äckligt med hela grejen och att du låter dig utnyttjas på detta viset. Jag hade mått skitdåligt om en person gjorde så mot mig och sen bara; eh vi passar inte. Men du verkar ju inte fatta att du blir utnyttjad och verkar tycka om att få den lilla uppmärksamheten du får, för enbart dina enorma bröst och inte för hela ditt utseende eller personlighet. Mardröm
Citera
2026-07-11, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Av att läsa allt du skriver så låter det mer som att han knullat dig utan att du fattat vad som hänt för du ställer så märkliga frågor så man undrar om du har någon form av cp-skada och blivit utnyttjad av din personliga assistent. Det låter som att han använt dig som sin sexdocka och att du inte fattat ett skit. Väldigt obehagligt eller så är du extremt oerfaren men hur som helst, äckligt med hela grejen och att du låter dig utnyttjas på detta viset. Jag hade mått skitdåligt om en person gjorde så mot mig och sen bara; eh vi passar inte. Men du verkar ju inte fatta att du blir utnyttjad och verkar tycka om att få den lilla uppmärksamheten du får, för enbart dina enorma bröst och inte för hela ditt utseende eller personlighet. Mardröm

Jag blev inte uttnyttjad det var samtycke mellan oss.
Citera
2026-07-11, 21:00
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Jag blev inte uttnyttjad det var samtycke mellan oss.
Bra

Men han gav dig lite falska förhoppningar verkar det som? And when the job was done så var det hasta la vista baby

Plötsligt så tyckte han inte att ni passade ihop?
Citera
2026-07-11, 21:02
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Du skriver precis det som jag tänkt men inte kunnat formulera på det sättet du gör. Får samma intryck som du av hur ts beskriver sexet i detalj , att det var så bra men ändå behöver ställa frågor om det efteråt här.

Han kom, hade sex och åkte. Lämnade henne för att sedan inte vilja träffas mer och hon har tusen frågor, som han inte kan svara på eftersom de inte har kontakt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in