Citat:
Ursprungligen postat av
jjujju
Av att läsa allt du skriver så låter det mer som att han knullat dig utan att du fattat vad som hänt för du ställer så märkliga frågor så man undrar om du har någon form av cp-skada och blivit utnyttjad av din personliga assistent. Det låter som att han använt dig som sin sexdocka och att du inte fattat ett skit. Väldigt obehagligt eller så är du extremt oerfaren men hur som helst, äckligt med hela grejen och att du låter dig utnyttjas på detta viset. Jag hade mått skitdåligt om en person gjorde så mot mig och sen bara; eh vi passar inte. Men du verkar ju inte fatta att du blir utnyttjad och verkar tycka om att få den lilla uppmärksamheten du får, för enbart dina enorma bröst och inte för hela ditt utseende eller personlighet. Mardröm
Du skriver precis det som jag tänkt men inte kunnat formulera på det sättet du gör. Får samma intryck som du av hur ts beskriver sexet i detalj , att det var så bra men ändå behöver ställa frågor om det efteråt här.
Han kom, hade sex och åkte. Lämnade henne för att sedan inte vilja träffas mer och hon har tusen frågor, som han inte kan svara på eftersom de inte har kontakt.