2026-07-11, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blueberrypie100
Nä jag har ingen mjölk i mina bröst har inte varit gravid och har inga planet på nåm graviditet nu heller. Varför han sög på brösten vet jag inte men han gjorde det iaf.

Förmodligen för att kuken reser sig om man suger på dina stora bröst.
Citera
2026-07-11, 18:03
Medlem
Avfoerings avatar
Tuttar ger mat till spädbarn. Män som fortfarande gillar tuttar i vuxen ålder har inte utvecklats mentalt sedan spädbarnsåldern
Citera
2026-07-11, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avfoering
Tuttar ger mat till spädbarn. Män som fortfarande gillar tuttar i vuxen ålder har inte utvecklats mentalt sedan spädbarnsåldern
Källa?
Citera
2026-07-11, 18:13
Medlem
Avfoerings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1717-1776
Källa?
Min källa är min egen utveckling från barn till vuxen. Jag gillade min mammas bröst när jag var liten men sen växte jag upp och gillade fittor istället. Bröst ger mjölk till barn, det är inte sexigt.
Citera
2026-07-11, 18:16
Medlem
Citat:
Min källa är min egen utveckling från barn till vuxen. Jag gillade min mammas bröst när jag var liten men sen växte jag upp och gillade fittor istället. Bröst ger mjölk till barn, det är inte sexigt.
Låter lite sjukt att gilla sin mammas tuttar. Så du vill inte smeka tuttar för det får dig att tänka på mamma? Helt sjukt, när jag smeker kvinnor är min mor den siste jag tänker på.
Citera
2026-07-11, 18:38
Medlem
kansascityshuffles avatar
Citat:
Ditt namn säger allt. Du föredrar egentligen män.
Citera
2026-07-11, 18:40
Medlem
F.D.Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tosstenpoposten
Bröst är fettvävnad! Sug på den, snubbar.
H-kupa är rejäla pattar, men en sån fettansamling kommer sällan ensam, så TS är troligen en rejäl fettsäck hela hon.

Rejäla jävla långvantar med bedrövligt stora vårtgårdar och helst ett par inåtgående nipples på det.
Usch och fy!
Håller helt och hållet med. Har man så stora bröst så är vårtgårdarna så fruktansvärt äckliga
Citera
2026-07-11, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vildhane
As weird när massa singelkvinnor ska komma in och bråka med varandra om sina egna bröst.
Som att TS trådstart på något sätt ska börja ta på deras egna självkänsla?

Sanningen är att män gillar olika. Och minst lika många män kommer gilla små, som de också gillar stora feta..
Stora bröst är läckert. Samtidigt kan en attraktiv kvinna ha små. Det är inte alltid obligatoriskt.
Citera
2026-07-11, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av F.D.R
Håller helt och hållet med. Har man så stora bröst så är vårtgårdarna så fruktansvärt äckliga
Har du aldrig haft en kvinna med stora bröst och schysta nipples? Tråkigt för dig.
Citera
2026-07-11, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kansascityshuffle
Har du aldrig haft en kvinna med stora bröst och schysta nipples? Tråkigt för dig.
Vet du vad en H-kupa innebär? Bortse från dina porrideal.
Citera
2026-07-11, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tosstenpoposten
Vet du vad en H-kupa innebär? Bortse från dina porrideal.
Ja. Tror inte man är den smalaste kvinnan då.
Citera
2026-07-11, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gscoIkljyikdvkhfdI
Förmodligen för att kuken reser sig om man suger på dina stora bröst.

Han hade stånd innan han började suga på dom hehe han blev ju hård av bara en kram typ 😅
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in